Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #105675:
To je samozrejme kec a spôsobuje to problémy iba vodičom so zníženou sociálnou inteligenciou. Ono to je cítiť aj na spôsobe jazdy tej kolony,že kedysaasi zastaví. V Praha napr. stále stoja vozy na magistrále krížom cez križovatku na I. P. Pavlova, čím blokujú električky v priečnom smere. Keď vidím, že to drhne, tak proste zastavím na stopčiare pred križovatkou a hrubokrčec za mnou sa môže aj utrúbiť a ublikať.
Reply on: eripmav #105675:
no pri jazde za kamiónom alebo autobusom sa VÝNIMOČNE môže stať, že si nevšimneš, že nemôžeš pokračovať za križovatkou. Ale vzhľadom na to, čo si popísal, odpoveď je jasná. Vráť prosím vodičák, nie si schopný viesť motorové vozidlo.
Reply on: eripmav #105675:
alebo riesenie by bolo ze etapa kedy maju vsetky auta cervenu by trvala dovtedy,kym sa nevyprazdni krizovatka... 🙂

a neviem ake su problemy s pouzivoanim toho zakona, ja to tak robim vzdy ze ked mam zelenu a predomnou je kolona, tak tam zostanem stat... nie vzdy sa stretnem s pochopenim, ale zakony su na to, aby sa dodrziavali
Reply on: Ike #105671:
to je pekny paragraf ze nevojst do krizovatky, ale treba si povedat ze v KOLONE - suvislej jazde je to dost nerealizovatelne, resp. by to sposobovalo znacne problemy... lebo pri suvislej kolone vodic nevidi ci mu situacia dovoluje/dovoli pokracovat vjazde aj za krizovatkou, teda vzorova - podla predpisov situacia je - ze ked ide kolona, tak vzdy kazde jedno auto zastane pred krizovatkou a pocka kym to auto pred nim prejde celu krizovatku - co v pripade Hodzovho namestia je peknych par desiatok metrov, cize z bezpecneho odstupu v kolone napriklad 5 metrov (pri pomalej rychlost kolony) sa stane 25 metrovy odstup a priepustnost krizovatky je 1/5 ?
teda riesenie samozrejme je - a pouziva sa vo velkych mestach - a dokonca v Bratislave mame uz kopu dopravnych kamier - ale tie sa samozrejme absolutne nepouzivaju - ci uz na pokuty, ale ani na riadenie dopravy... pretoze idealne riesenie je, ze sa krizovatka INTELIGENTNE RIADI - ci uz policajtom na mieste, a to modernejsie riesenie - dialkovo podla kamier a dialkovym riadenim (vsetko toto mame na vacsine velkych krizovatiek) - teda ze sa nepusti tolko aut, aby koniec kolony stat v krizovatke - ono to niekedy ide nacasovat aj do pevneho cyklu, aby prepustala krizovatka len tolko, kolko prepusti krizovatka dalej - a niekedy to treba samozrejme kontrolovat kamerou... ale to ze auta budu blokovat krizovatku nie je problem, ked sa vie ako riadik krizovatky vo velkomeste 21.storocia... a nie s pouzitim toho blbeho paragrafu, ktory je tak vhodny do dopravy 19. storocia a skorej ?
Reply on: N/A #105647:
Nevykladaj tu zákony beusáckym spôsobom... Ja som si takýchto dementných výkladov zákona na školení v DPB vypočul neúrekom. Tuším najlepšia perla bola od JUDr. Štannera: Keď zrazíte chdca, ktorý prechádza na červenú, bude to vaša vina, lebo ste ho zrazili na priechode pre chodcov a tam má prednosť.
Reply on: N/A #105617:
Prečo by myl cestujúci, zákazník, ktorý ´ta platí, živí, jednak priamo, jednak zo svojich daní, poznať nejaké interné predpisy DPB??????????
Reply on: bwd #105668:
Sorry.. malo to byt negativne spravy 😃 ..al. negativne postrehy ?
Reply on: zakaznik #105669:
Ja si myslim ze ma zcasti pravdu... sice moze byt na stefanikovej buspruh, ale kolony aut ktore sa tam vytvoria budu blokovat ine krizvoatky kde bude opat trpiet aj MHD...
.
Riesenie by bolo keby bolicajti prisne sankciovali porusovanie

§19
"(3) Vodič nesmie vojsť na križovatku, ak mu situácia nedovoľuje pokračovať za križovatkou v jazde, takže by bol nútený zastaviť vozidlo na križovatke."
Reply on: Samo1 #104631:
"vynásob metrami pre jedno vozidlo a dostaneš 3km" - za 24 hodín to bude 72 km, za týždeň 504 km, atď... ?
Reply on: Samo1 #104631:
"...a dostaneš 3km" Výborne. A čo tak sa vzdelávať aj trochu viac ako v oblasti matematiky pre ZDŠ? Za toto vás platia z daní? Má pán vôbec nejakú predstavu o pojme dopravná redukcia?
Reply on: BIK3r #105667:
"...vyberam len pasivne spravy..."

Čo sú to pasívne správy?
Aby niekto nepovedal, ze vyberam len pasivne spravy na vodicov: Pochvala vodicovi 1205 odchod 19:17 zo slovnaftu smer astronomicka, za to, ze sa cakalo na prestupujucich zo 74 a 70 ? ?
Ako je to tarifne s prepravou velkej batoziny v nocakoch? To si musim aj za batozinu oznacit 44 sk? A co zviera?
Reply on: N/A #105626:
Fajn, v zastávke mám pokazený trolejbus, ktorý musím obísť. Nezastavím mimo zastávky?
Reply on: pixliacik #105663:
Ja mám tiež Nokiu 6120 a takú istú skúsenosť. Na wap.imhd.sk preto pristupujem cez MiniOperu. Do Záložiek som si tam dal CP električky, potom trolejbusy a autobusy (tie sú na dve časti), teda CP si môžem zistiť pomerne rýchlo.

Skôr ma trápi, že z T-Mobile stále nie je možné pristupovať na wap.cp.sk, a preto musím cez MiniOperu ísť na www.cp.sk , čo je kvôli väčším dátovým prenosom podstatne drahšie.
Reply on: Valec #105656:
S dátovými prenosmi nie je problém... Používam aj iný prehliadač a to Operu Mini, ale bolo pre mňa veľmi výhodnejšie používať to klasicky, pretože som si zvykol na starom telefóne...
Reply on: Ámos #105661:
ta volba sa paci aj mne... este by som bolo schopny najst kompromis a pravdu povediac cudujem sa, ze to nikto nenavrhol...

Stary most nezburat, ale zrekonstruovat TAK, aby sa zachoval dizajn, zvacsila funkcnost a splnal normy.

Resp. ak je sucasna ocel zastarala a pri splnani plavebnych noriem by bola prevadzka mosta nebezpecna, tak by som suhlasil so zburanim ocelovej casti, uprave pylonov a postaveni rovnakeho mostu s moderneho materialu (rozumej moderna ocel, ktora by redukciu pylonov a zvysenie svetlej vysky mosta zvladla) zachovajuc povodny dizajn...

Autickarov by som tam zakazal, nechal tam len eliny a bus

zial, zijeme v hlupom meste (inak to napisat nemozem)
Reply on: Mikimaus #105636:
splietas dve rozdielne veci. Cinnost sukromnikov a organizacie, ktora by sa dala nazvat statna. Okrem toho kauzy BEZ, Kablo ci Sancova sa nijak nedotkla budov zapisanych v zozname kulturnych pamiatok. A aj sklad na stanici sa bude burat az vtedy ked im to pamiatkari dovolia a zda sa, ze im to dovolit nechcu.
A premna existuje jednoznacna volba. Je lepsie nepostavit nic ako zburat stary most.
Inak, bolo by vhodne prelozit to "ako cestovat do viedne" aj do anglictiny 🙂
Reply on: Emo #105650:
Ano,ked stoji tak aby ho mohol vodic vidiet.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.