1. Presne tak. Ale to nezabranuje aby si dopravca trepol na transparent lubovolne cislo. To by niekto mohol vyhlasit ze evidencne cislo je cislo linky a je porusena licencia. Tiez je to "nejake" cislo na vozidle.
2. Netvrdim ze to tak nie je. Ale oficialne cislo linky podla licencie je 102 852.
1. Zákonná povinnosť označiť vozidlo aj číslom linky platí len pre mestskú autobusovú dopravu.
2. Ako vieš, že v licencii na medzinárodnú linku BA-Wolfsthal nie je možnosť označiť linku číslom 901? Ty si nebodaj tú licenciu videl?
Pokial viem, tak SL nemusi linky oznacovat ziadnym cislom. Opakujem, to ze je tam nejake cislo NEZNAMENA ze je to automaticky aj cislo linky! Po priklad staci ist pod Novy most - 901.
ešte doplním - dve súťaže už sú viac ako mesiac vyhodnotené a stále sa nevie výsledok? SORsúťaž bude o týždeň... žeby to chceli zverejniť všetko naraz?
Vestník číslo 73 z 15.04.2008
01683 - MST
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup nových nízkopodlažných sólo autobusov (do 11 m) pre prímestskú dopravu, mestskú dopravu a na prevádzkovanie autoškoly.
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
Dátum: 4. 6. 2008. Čas: 11.00 h.
Vestník číslo 54 z 17.03.2008
01346 - MSS
Modernizácia - prestavba autobusov KAROSA B 741 na pohon CNG.
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
Dátum: 30. 4. 2008. Čas: 11.00 h.
Vestník číslo 43 z 29.02.2008
01120 - MST
Predpokladané množstvo cca 20 ks autobusov s maximálnou možnosťou navýšenia o 10 autobusov.
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
Dátum: 24. 4. 2008. Čas: 11.00 h.
nielen 180 a 42, už aj mestská časť Wolfsthal si predsa presadila 901tku a v rámci tohto možno bude žiadať o zlepšenie intervalu a prípadné nasadenie najnovších a najmodernejších karos vo vozovom parku dpb (ečv BB-xxxyy) ?
Re #105164 d3k0: si si taký istý, že ešte nejaká BID v blízkej budúcnosti (cca 20 rokov) bude zavedená? ?
Ozaj, odborníci - ako to vyzerá s tendrom na kĺbové vozy? ?
a kto teda nakoniec vyhral 8-ročný prenájom 20-30 ks 12-metrových?
Neviem, ci si si vsimol, ale
- linky BID podla Planu dopravnej obsluhy nie su totozne so sucasnymi linkami
- kym nebudu mat busy SL sirsie celne transparenty, cislo tam velmi nenarves
Takze sa potom pytam, naco je dobre ocislovat sucasne linky, ked po zavedeni BID sa tie trasy aj tak zmenia a spusta liniek bude zlucena/zmenena?
cele sa to tlaci tak aby cena za prestavbu mosta bola co najvyssia.
v kazdom pripade ak vodohospodari chcu mat gabarit podla svojich predstav musia prispiet. A ak peniaze nemaju, maju smolu.
prekrytie Staromestskej vnímam ako veľmi náročné, ak nie nemožné. Skôr by som celú situáciu riešil tunelom vedeným pod hradným kopcom, s vyústením na Staromestskú za električkovým mostom a do podjazdu. S tým, že Staromestská by sa mohla stať plnohodnotnou pešou zónou ? Je to samozrejme statická otázka, či by takéto prestavanie mosta bolo vôbec možné.
K tej obslužnosti... imho to výjde cca na rovnako, jediné čo mi na tom prekáže je kopírovanie už existujúcich tratí, ktoré by variant Štúrova priniesol ☺
Ono zas v cisle nevidim problem, kedze dopravca moze mat linku XYZ a oznacit ju ako 123, pricom nikto mu nedokaze ze 123 je cislo linky a nie nejake lubovolne ozdobne cislo
Číslo linky je súčasťou licencie, takže by bolo treba nanovo psraviť licencie na všetky linky SL.
Re #105155 kecho: Pôvodne tam bolo presne to čo napísal Furčan. ?
keď som to písal, popis bol v poriadku
Re #105153 stevo: aby neostal letný grafikon aj po prázdninách. alebo zlegalizujú krátku 84ku + pridajú ešte dve minútky do intervalu, z polovice 94iek spravia legálne krátke vozy... atď.
zakaznik
- zaujímavý web. Súťažná úloha: Ako dlho Vám trvalo, kým ste tam našli cestovný poriadok v PDF? ?