funguje dôvtip vodičov - tvrdíš, že by jedni jazdili tak, druhí onak; tvrdím, že to nemusí byť pravda.
V čom sú tie vyhlášky spásonosné ?
Čo tým chcem povedať je, že budem musieť ísť niektoré cesty odmerať ☺
Ak viem dobre tak cez víkendy sa nasadzujú aj na 32... A tá várka 6tich, ktoré niekeddy budú je určená na 32 tušímže, ale to chcem vidieť ako sa budú kaziť keď budú jazdiť aj po nezatrolejovanej trati Nakoniec aj tú dobudujúúú... ?
1) Keďže to podľa Teba funguje samo aj bez značenia, prečo to teda nefunguje samo (netvoria sa v špička samovoľne jazdné pruhy navyše) a chceš to značiť?
2) Prečo teraqz tvrdíš, že na vyhlášky sa nehráš a použil si len čísla? Čo so chcel svojim príspevkom povedať? Ja som Ti snáď dostatočne jasne naznačil, že na štandardnú komunikáciu s dovma jazdnými pruhmi tri "núdzové" pruhy nevopcháš.
Eto vsjo.
funguje to, aj bez značenia, na Trnavskej sú vodiči "sami" schopní počas prejazdu vlaku zastavovať na pravej strane tak, aby mohli prechádzať autá odbočujúce na Vrakunskú cestu.
Z toho značenia by som nerobil vedu, okrem toho sa tu jedná o pomaly posúvajúcu sa kolónu. Umožniť prejsť mhd je plne pochopiteľné aj zdôvodniteľné.
Na vyhlášky sa nehrám, použil som len čísla.
Re #104891 AAA: som spomenul, že by sa aj s oranžovým dalo existovať a pravdu máš, len ja na ignoráciu *****. Či ju budeš postihovať alebo nie, jej prejavy sú stavom spoločnosti ☺
BBSK? ? ? ? Preboha! Tí by nám akurát tak zrušili trolejbusy a nanútili X-ového dopravcu s najmodernejším vozidlovým parkom vo vesmíre. Pevene verím, že si myslel BSK. ?
...ešte hlod do archívu: "V zásade treba systém nastaviť tak, aby na neho nedoplácali občania Bratislavy, hlavné mesto a dopravný podnik. DPB, a.s., nemá žiadne finančné ani prevádzkové rezervy na to, aby akoukoľvek formou vypomáhal regionálnej doprave."
(Branislav Záhradník na tému BID)
A ja sa pýtam, kto teda tú stratu na tejto regionánej linke bude platiť? Wolfsthal? Úúrčite by boli domorodí Rakúšania radi, ak by sa prisťahovalcom zo SR platila linka domov z obecnej truhlice.
Ja som za medzištátnu regionálnu dopravu, ale riešiť to mali BBSK a Niederoestereich. Nie tlačiť bratislavčanom kaleráby a inú Záhradníkovu zeleninu do hlavy o tom, ako to bude ziskové. ?
LINKA DO WOLFSTHALU
- myslím že ju čoskoro zrušia pre stratovosť, možno ponechajú nejaké ranné spoje.
- tiež nevidím význam zvyšovať spotrebu busu pripojením prázdneho vozíka na bicykle. Kto okrem nešťastníkov, ktorých postihne defekt tú prepravu bicykla využije, keď je k dispozícií komfortný cyklochodník z Wolfsthalu až pod Nový Most?
zakaznik
- myslím že ju čoskoro zrušia pre stratovosť, možno ponechajú nejaké ranné spoje.
- tiež nevidím význam zvyšovať spotrebu busu pripojením prázdneho vozíka na bicykle. Kto okrem nešťastníkov, ktorých postihne defekt tú prepravu bicykla využije, keď je k dispozícií komfortný cyklochodník z Wolfsthalu až pod Nový Most?
?