Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: metalheart #104676:

jasné, malo byť... a električky do Petržalky mali premávať tuším 2010 a bohvie, aký dátum bol pôvodne ?

Re #104679 stevo:
preferencia je pre BA absolútne nevhodná - zdržuje predsa IGK ?
Reply on: metalheart #104676:
Pôvodný termín bol marec 2008, aktualizovaný je polka decembra 2008/január 2009. Avšak to sa netušilo že do hry vstúpi politika, ktorá potlačí všetku odbornosť ? ? ? ☠
Reply on: kecho #104675:
Ano, vitajte v Absurdistane... Kazdy chce len hrabat pre seba a potom ked sa zrodi normalna myslinka pre ludi a zkvalitnenie cestovania, tak sa pretahuje pomaly rok a stroskota... super... som nadseny
Reply on: kecho #104675:
nemala náhodou BId začať už v marci niekde? Teda nemám na mysli L630 ale dačo väčšieho rozsahu. Asi aby bolo veselšie tak sa budú tí magori do konca roka naťahovať o to ako to bude fungovať a dohodnú sa slávnostne na otvorení prvého úseku električky to Petržalky v roku 2018 ?
Reply on: Mikimaus #104673:
To sotva. Včera som ním šiel na L88 a sauna bola ? okrem toho blbé je, že v celom buse niet žiadneho okna na otvorenie aby sa aspoň vetralo ?
Ta klima sa v MANoch pouziva? Vie niekto ?? ?
Vsimam si jeden paradox. Dnes rano idem do prace a dojde 80 velka dokonca BB karosa. Oproti na Kremnickej vidim klbak 88. Ideme na Aupark a vidim kratku 93 hned za nou kratka 94 a prichadzam na Zochovu aj kratku 83. Sadam do elektricky a na racku ma obieha kratka 59. No parada. TAkze prichod BB klbakov sposobil dalsi ubytok klbakov mam taky dojem. Vobec tomu nerozumiem, ale rozumiem, preco ludia nadavaju, ked sa tlacia. Ide leto klima by v novych busoch bodla. Ale snivajme dalej:) ?
Reply on: hoppusmark01 #104613:
prípadne by som chcel bus pruh medzi Bulíkovou a Šustekovou, aspoň by sa nemuseli 68,88,96,84a99 zbytočne zdržovať a vyčkávať, kým na križovatke odídu autá, aby sa vôbec dostali na svoju zastávku... kde potom zase budú čakať na zelenú...
Reply on: ivanbuto #104662:
Ak jediný (zmysluplný) argument ODP je o nízkej priepustnosti križovatky, tak je tu predsa možné krásne riešenie: urobiť 2 pruhy PLUS bus-pruh.

A kde sa na to zoberie miesto? No predsa na druhej strane Štefánikovej - tam je na danom mieste ostrovček so zastávkou SAV. Z neho by nemal byť väčší problém ukrojiť ďalší pruh - síce nepatrí mestu, je to parcela 21552/6, majiteľ CESARE sro., Pezinok, ale je na ňom užívacia ťarcha, nie je na nič využívaný a nemá ani žiadnu veľkú perspektívu na využitie - určite sa s majiteľom bude dať dohodnúť. Dĺžka ktorá sa takto dá získať je cca. 70 metrov (od prechodu po koniec spojenia Štefánikova-Križkova).

Situácia by potom bola taká, že od Hodžovho nám. by bol na Štefánikovej 1 pruh + BUS pruh a tých. cca 65 metrov pred križovatkou by sa rozšírilo na 2 pruhy + BUS pruh, čo akurát stačí na to aby autá pri radení pred križovatkou efektívne využili oba pruhy.

V smere ku Hodžovmu nám. by situácia ostala rovnaká ako dnes: pri zastávke SAV 2 pruhy + zastávkový pruh, ďalej 2 pruhy. So zaradením busu do pruhu za zastávkou nie je problém, keďže je to hneď za križovatkou.

Jediná nevýhoda oproti dnešku by bola strata úplnej priamosti pruhov, to je však drobnosť ktorá sa dá vhodným vodorovným značením minimalizovať.

Alebo je aj toto utópia?
Inac ked uz sa tak pekne katalog vozidiel doplnil o vozidla zajazdov bratislava, neuvazuje sa aj o doplneni testovanych vozidiel?
Reply on: Ámos #104667:

Jak v čem, ale někdy ten pocit mám taky. Visty jsem se zbavil velmi rád a k XP rychle vrátil.
Reply on: m@rtin #104661:
takiez suhlasim, len dodam, ze je skoda ze clovek sa prisposobuje technike a nie naopak ?
Reply on: Emo #104655:
Určite nie, lebo ja si zasa pamätám, ako som vyvaľoval oči keď som to tam prvý raz videl. Potom jedine, že by sa nepoužíval hneď od začiatku.
Reply on: ivanbuto #104662:
...teda poopravím, dopyt je 874/h v špičke, podľa údaju od ODP.
Reply on: m@rtin #104661:
tak tak... absolutny suhlas
Reply on: Mike #104637:
Fajn, veď urobme súvislý ťah. Avšak to Hodžovo neberiem, už to bolo x krát diskutované.
Reply on: Samo1 #104631:
Po prvé, ani pri jednom cykle nebude dvojnásobná, ale menejnásobná, pretože (a) dĺžka vozov MHD, (b) IGK odbočujúce doprava na Leškovu. Po druhé, tých "400" nie je fixné číslo, ale momentálny "dopyt" na danom úseku, avšak ovyplvniteľný. Ktorý inak kľudne, ak veci pôjdu takto ďalej, môže byť o pár rokov aj 600, potom budeš nariekať, že je kolóna x km?
Reply on: Papyr #104656:

Tramvaje za První republiky přivážely do městských částí život a obrovsky nastartovaly jejich rozvoj. Stejně tak to funguje dnes. A nemusíme zůstávat pouze u metra, stačí se podívat co dokáže s regionem udělat obyčejná dálnice. Co dokázala železnice udělat s Pardubicemi a naopak co vzala Chrudimi. Vůbec se nechci přít o tom, že v Praze existují potřebnější úseky metra (viz. I.D), ale Letňany za pár let nepoznáš. Metro tam naindukuje pracovní příležitosti, byty atp. Kdyby naši pradědové na každou novinku nahlíželi s despektem o zbytečnosti, dodnes bychom neslezli z koní. A je to tak se vším. Bez infrastruktury se nikdo nikam stěhovat nebude, a pokud nebudou lidi, nebude ani infrastruktura. Někde se začít musí - viz. čerpací stanice na CNG - nebudou-li čerpací stanice, nebudou ani auta na CNG a naopak...do doby než někdo udělá první krok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.