Inak je vôbec nejaka šanca, že ak linka do Rakúska bude stratová, že sa tá strata nebude vykrývať z dotácie mesta? Viem, že sa to podľa zákona nesmie, ale nenapadá mi nejaka extra zisková podnikateľská činnosť, ktorou by to DPB bol schopný vykryť.
No bez váhania zastáva všetky somariny čo sa kde šustne. Taká hlasná trúba. Imagemaker, asi ako ja nekonfliktný typ ? Hovorca akurát tak žere peniaze daňových poplatníkov a nič viac. Výhoda je to, že nepovie čo neviem alebo resp. povie, že nevie od vedenia nič a je koniec otázkam. Takže je to taký týpek čo kryje riaditeľa pred mediámi lebo ten by sa otázkam nevyhol a vedieť by mal maximum.
hej ale pripísal by som to na vrub Záhradníkovi. Neviem teda načo nám sú linky do Rakúska keď tam ani nemáme za čo chodiť pri súčasných platoch, pre ktoré cestujeme do práce práve tou "úžasnou" MHD. Teda je prioritou zabezpečiť to aby sa sem mohol dakto z Rakúska vyvážať alebo najprv ľudia tak povedia čo sú doma?
Plus keď chce tak vozy DPB vystrkovať v Rakúsku tak nech sa pokúsia v DPB nastoliť rovnakú tarifu pre nočáky ako aj denné spoje. To už ale moc nevonia im,že?
Je pravdou, že rozbíjanie a sprejovanie vozov je vandalizmus. Ale že zavádzanie cezhraničnej linky v čase, keď DPB nevie poriadne zabezpečiť ani dopravu v Bratislave, je zhovadilosťou - to je pravda tiež
Papyr