88-čku do toho nepleť, tam bol predĺžený interval medzi spojmi pre natiahnutie jazdných dôb (zhoršenie situácie na cestách) a s nedostatkom vodičov to vtedy nemalo nič spoločné...
som prehane impulzívny, ale... ako utĺcť Bruna? ? furt si mýlim linky 42 a 44, takže neviem ktorá bola zrušená a kt. nie. Niekto zodpovený a hlavne kompetentný by mal tomuto dať červenú a stanoviť jasné podmienky, že pokým nebudú už existujúce linky mať potrebný počet šoférov a vozidiel, tak žiadna expanzia alebo prípadne nákup nepotrebného typu vozidiel nepripadá do úvahy.
Nie, v niecom ma pravdu. Zriedovali sa intervaly no zopar linkach pre nedostatok vodicov. Odvtedy sa zriadila 180, 630 a teraz linka do reichu. Tak je malo vodicov alebo nie?!
"To by šlo na Molecovej" - myslel som samozrejme na Molecovej ? S tým dodržiavaním to vidím ako veľký problém, ale to platí všeobecne pre všetky buspruhy v Bratislave.
a preèo nie? Každý voz by sa tak mal vrátiť rozmlátený a s nasprejovaným odkazom, že veselo sa rozhadzujú na zahranièné spoje ale na domácich serú. A je to tak! Viï. zbytoèné linky ako 180 a 42, v ktorých sa veze 1 a pol èloveka aby to vyzeralo naoko ako DPB zvyšuje kvalitu cestovania a obslužnosť územia mesta. Prièom dåžka premávky 180 je prezieravo dlhá tak aby vystaèila s jedným šofrém. X-¾udí by ti povedalo,že by 180 využívali skôr ráno od 5 do 8 a od 14 do 20 než cez sedlo... Na druhej strane furt ešte ostáva ranný interval 8minút na L88 a L66 s celodenne oslabeným intervalom, plus ešte intervaly 203,206,207 a 209 - a to sa DPB odvolával na potrebu jednotného intervalu v trolejbusových linkách ?
najlepsie je Ftacnikove vyjadrenie, tze v Petrzalke vznikne les znaciek. Ako keby existovalo iba zvisle dopravene znacenie a vodorovne nie...
okrem toho ani mestu ani MC neprekaza ten les akoze smerovych tabul, pritom ide o reklamu, na stlpoch verejneho osvetlenia... ?
tak ale teraz je tam upraveny vjazd, no po platnosti bude musiet byt upravene aj statie (kedze obchodna je pesia zona a tie zasobovacie auta stoja na "chodniku"). To bol len priklad, tych miest je v BA viac
A čo má vjazd na Obchodnú spoločné so zákazom státia (laicky nesprávne nazývaným zákazom parkovania)? Vjazd na Obchodnú je "zákonom" upravený už teraz. Je to zákon 315/1996 Zb. v pla,tnom znení. Alebo by s chcel prijať "Lex commercialia" ? ? Slúži na to taká dodatková tabuľka "Zásobovaniu vjazd dovolený od do" ? .
Super,konecne rozumne vyjadrenie.Ale nechapem tieto jeho slova:
"Osádzanie značiek na zákaz parkovania bude nutné. Bude to určite finančne náročné, ale peniaze bude treba nájsť".
Osobne si myslim ze ked bude zakaz implementovany do zakona,tak znacky netreba.Ved znacky iba doplnaju,informuju alebo povoluju vynimky zo zakona.Aspon tak nas tu ucili v autoskole.Tak naco znacky?
No ma urcite prvky BID. Okrem cisla je to ten styl linkovania ake bude v BID (to znamena na kraj mesta a dalej MHD) a ma ciastocne spolocnu tarifu s DPB. Taktiez mozes prestupovat z 630 na MHD a naopak
enumaelish