http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5715
ako je mozne ze vodic fajci za volantom a este k tomu v novom autobuse? neporusuje tym viacero predpisov nahodou (+ vyhlasku o premavke na poz. komunikaciach) ?
ako je mozne ze vodic fajci za volantom a este k tomu v novom autobuse? neporusuje tym viacero predpisov nahodou (+ vyhlasku o premavke na poz. komunikaciach) ?
Martin Fundárek
1. Takže úplne posledný skončil skutočne Jahodník, naposledy sa tam jazdilo v roku 1994.
2. Košariská - nepodarilo sa mi zistiť, CP mám od roku 1977/78 a to sa už jazdilo iba ku kameňolomu (v X 5 spojov tam a 4 späť, v S 3/3, z toho 1 spoj X chodil od Technického skla cez DNV). Od 1979 zrušený spoj z Tech. skla. Výrazná redukcia nastala od 27.9.1981 - zostal 1 spoj XS tam a 2 späť, v roku 1982/83 jazdili dva páry spojov a v ďalšom roku boli spoje zrušené. Niektoré spoje išli len do/zo Stupavy, iné priamo do/z BA.
Hrušov - jazdilo sa od júna do septembra, 2 páry spojov v S a 4 v N, všetko priame z/do BA. Zrušené od 27.9.1981.
Slnečné údolie - jazdilo sa od mája do októbra, 2 páry spojov v S a 4 v N z/do Pezinka. Od roku 1979 pribudol ďalší pár v S a 1 pár v piatok. Naposledy jazdili v roku 1982.
Jahodník - jazdilo sa od júna do augusta, v S 2 páry spojov Trnava-H.Orešany-Jahodník, v N 4 páry plus 1 pár H.Orešany-Jahodník a 1 pár Smolenice-Jahodník, v piatok zachádzka 1 spoja Smolenice-H.Orešany. Od 1981 zrušený piatkový spoj, od 1982 sobotné, v r. 1983 zrušené všetky spoje. Od r. 1984 obnovené júl-august 3 páry Trnava-H.Orešany-Jahodník, od 1986 v N späť len 2 spoje, v roku 1990 zrušený 1 pár sobotných spojov. Od 1991 jazdili v S 2 spoje tam a 1 späť, v N 3/1. Od 1993 S 1/1 a N 2/1, v roku 1994 jazdili už len spoje v N 2/1 a ďalší rok už nič.
Slnečné jazerá som v CP nenašiel. Možno to bola nejaká ad hoc doprava za pekného počasia.