Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #103501:
Tp ma úžasne baví, keď tĺčik s rokom narodenia 1989 presne vie, ako to vtedy nebolo zanedbané a bla bla bla.
Reply on: Solider #103500:
KRETÉN.
Reply on: Solider #103489:
Pitcho, tay si živý pohlavný úd, inak také slovo, ktoré tu robocenzor vyhviezdičkuje.
Reply on: Ike #103482:
Ďalší IDIOT.
Reply on: Solider #103553:
Hmm, niekedy je lepšie si premyslieť, čo chceš vlastne povedať, dať to dokopy, ešte raz to po sebe prečítať, a až potom písať na fórum.
Reply on: Solider #103478:
Ty KRETÉN! Odsťahuj sa na Kubu alebo do Bieloruska, IDIOT!
Reply on: Solider #103549:
Pokiaľ hovoríš, že je treba a priori rozširovať dvojprúdové komunikácie, tak hovoríš zle.
Reply on: bwd #103455:
Zato ty si vzorový hyperdemokrat ? .
Reply on: Ike #103540:
Ciest je tam viac, ale nie toľkokrát viac ako by to vyplývalo z tvojho "výpočtu". Okrem toho New York má ešte veľa čo robiť v zlepšovaní dopravy pre chodcov, cyklistov a užívateľov MHD. Napr. v autobusoch sa nastupuje len prednými dverami, zastávky sú častokrát mimoriadne nahuso, vyhradené pruhy síce niekde sú, ale celkove je autobusová doprava neuveriteľne pomalá a kto nemusí, nepoužíva ju. Pričom keby sa systém zmenil, prilákalo by to ľudí do MHD a zlepšila by sa celková dopravná situácia.

Inak v NY bývajú bežne aj troj-štvorprúdové (v jednom smere) vnútromestské komunikácie zapchaté.
Reply on: Ike #103424:
Keď už raz budujem podazd, tak vybudujem MÚK a nie tvoj dvojúrovňový kruháč ? .
Reply on: Ámos #103417:
Och, áno, presne tak to je, pán Perner!
Reply on: Samo1 #103413:
Počúvaj, synček, v ktorej končine sa používa výraz "elka"? V tých tvojich Lazoch pod Makytou, z ktorých si sa predvlani prisťahoval a teraz tu robíš blaváka?
Reply on: Ámos #103410:
Vieš, čo je to "možnosť navýšenia"? Popíš. A popíš rovno aj, ako ju môže využiť účastník tendra.
Reply on: Ike #103528:
A potom, keď nebude stačiť 3+3, tak 4+4?
Reply on: Ike #103520:
Aj diaľnica medzi BA a Trnavou má byť 3+3, že? Aby sa do BA dostalo každý deň ešte o 50% viac áut ako dnes?
Reply on: Ámos #103407:
Tuším ti k plnej prezývke pridám ešte jedno meno - Ámos Perner Keynes - lebo ty si, ako pozerám, aj geniálny dopravný inžinier.
Reply on: Ike #103393:
Je to pekné, je to bezpečné, je to málo nákladné, navyše je to ešte raz pekné a okrem toho je to málo priepustné a neekologické.
Reply on: Ámos #103385:
Čo to trepeš? Vieš, kedy, kde a aké okružné križovatky je výhodné stavať?
Reply on: Solider #103549:
Teda chcel som povedať, že je treba riešiť dopravnú situáciu tam kde to treba naozaj (čísla fakt nepoznám) a nie niekde tam, kde si to niekto zmyslí ?
Reply on: Samo1 #103475:
Áno, dá sa súhlasiť, napr. šesťprúdová Prievozská je fa riešenie, ktoré dnes prináša osoh. Avšak pri tomto budovateľskom nadšení by si si mohol uvedomiť, že dopravné stavby sú situované v konkrétnom priestore a urbánnej štruktúre mesta, t.j. nie všade sa 6-prúdové cesty robiť dajú. Okrem toho, tam, kde sa navrhujú v súčasnosti rozširovania ciest, sa nenavrhujú s tým, že sa vybuduje BUS pruh, ale rozšírenie primárne pre IAD. (Príklad: navrhované rozširovanie Karadžičovej v jednej štúdii.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.