samozrejme sa myslí dva pruhy v jednom smere, dva pruhy obojsmerne sú tam už teraz. Na jestvujúci počet pruhov ak by sa spravila CSS, tak by mala o niečo nižšiu priepustnosť, ako terajší kruháč
a po dostavbe Vienna Gate a tej druhej stavby vedľa sa to tam ešte zahustí, takže smer z Kopčianskej by mal mať väčšiu kapacitu ako smer z nadjazdu.. okrem toho tam je aj ŽST Petržalka.. a vďaka semaforom by to bolo možné..
no napríklad na križovatke Rusovskej a Kopčianskej by sa semafory zišli, a to práve kvôli L80. Pretože ak chce odbočiť z Kopčianskej na Rusovskú, tak musí dosť dlho čakať, kým nejde nič z obidvoch smerov z Rusovskej..Okrem toho by semafory znížili rýchlosť áut rútiacich sa z nadjazdu, čo by tiež bolo plusom.. (trochu by spomalili aj L88, ale zas by sa zrýchlila L80)
Asi by som mu to nevedel vysvetlit ked uz ma peniaze od siemensu vo vrecku. Strasne ma to vytocilo ked som to cital. Chodim 80 a je to jeden z mala spojov co nema semafory v smere do mesta. Ten pri Kollarku neratam tam malo kedy stoji.
je to spoločnosť PATRIOT z Brna, kde napr. robili preferenciu pre MHD na viac ako polovici Brnenských križovatiek... a opýtajte sa DP, ako to funguje... ? www.patriot.cz
tak toho projektanta preferencie nájdi a pošli na ODP, asi by ho tam uvítali s otvorenou náručou ( sú tam aj dobré stavané kočky, takže by si to užil) xixi
tak to je samozrejme, ale hadam nebudeme budovat cesty tak aby vodici nemuseli krutit volantom. Okrem ineho ak by vodic s navesom na klasickej krizovatke odbocoval do lava tak ma rovnake problemy ako pri kruhaci, len mu este zavadza prve auto v rade na ceste, na ktoru sa chysta odbocit (fu komplikovane, ale hadam vies ako to myslim.)
Samo1
som zvedavý, čo budete hovoriť na ten kruháč, keď sa postaví všetko, čo sa má postaviť severne od Vajnor.