Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Andy: teba este asi nikto nikdy nikam nekopol, ze ? Dufam ze pri najblizsom lejaku sa nezmestis pod ziaden skleny pristresok a riadne zmoknes, pretoze do tych svin sa zmesti tak maximalne 5 ludi... Stare cervene slovsporty nech vyzeraju akokolvek, ale zmesti sa pod ne 10x viac ludi ako do tych novych a vacsina pod nimi ani nezmokne (hmm ak bude moc fukat, zmokne, ale to zmoknes aj v tych presklenych), nehovoriac o tom, ze nove presklene su pre vandalov lepsim sustom ako stare cervene. Po designovej stranke suhlasim ze tie cervene nevyzeraju najlepsie, ale som velmi nerad ak mam cakat za dazda na neakej zastavke kde vyhodili cerveny a nahradili ho hoc aj 3ma presklenymi pristreskami...
Peto: No mas pravdu s tymi reklamami. Ale da sa to prezit. Hlavnae ze tam dali tie sklenene pristresky. Slovsporty su najhorsou vizitkou Bratislavy. Ved ked idem z ASMN a vidim slovsport, je mi na grc. Nastastiwe tam dali sklenene pristresky , ktore sa na rozdiel od slovshitov daju aj cistit, a dokonca aj viem kedy mi ide autobus.. (CP sa nejadu strhnut az na vynimky.) Dalsia vyhoda je, ze nezmoknem. Tie slovshity maju strasne vysoky strop, takze ako hovori skusenost zo zastavky Hranicna, je dobre si zobrat dazdnik... Sklenene pristresky su aspon nepremokave. Takze napr. ked idem zo zqastavky Kosicka, tak nezmoknem.
riko: ved ja som ta nepochopil v zlom 😉

co sa tyka reklam na novych sklenenych pristreskoch, tak z hladiska cestujuceho je rozumne, aby boli vlavo a netienili vyhlad na prichadzajuci autobus, ale z hladiska reklamnej agentury je to prave naopak, ludia pozeraju viac na tu stranu skade ocakavaju dopravny prostriedok a preto je aj umiestnenie reklamy na tej strane lepsie.
Ďalšia skupina pracovníkov v MHD: Po toľko popularizovaných trabustoch a vrbustoch vznikol v oblasti MHD v Blave nový typ pracovníkov a to KADIBUSTI. Sú to tí, ktorí osádzajú na miesto veľkokapacitných starých červených prístreškov na zastávkach nové sklenené kadibúdky ktoré sú pre naše hlavné mesto absolútne nevhodné. Kadibusti však mnohé z nich navyše montujú stranovo obrátene. Znamená to, že človek v kadibúdke má výhľad na prichádajúce vozidlo z ľavej strany zakrytý reklamnou tabuľou, takže do poslednej chvíle pokiaľ z kadibúdky nevylezie, tak nevie číslo linky prichádzajúceho spoja a vlastne ani vôbec nevidí, či nejaké vozidlo MHD na zastávku prichádza. Namiesto toho sa dozvie aký je nový typ tužiaceho sprayu na vlasy alebo inú zbytočnosť. Zdravý rozum hovorí, že táto reklamná plocha by mala byť umiestnená vpravo! (z pohľadu človeka sediaceho v kadibúdke).
tr3mp: 🙂 hned sa nehnevajme, nemyslel som to v zlom, príspevky sa tu snažím písať trošku nadlahčene, to ako protipól k tým hádkam, priam až urputným bojom o rozchody, karosy atd..., ktoré tu prebiehali.
Takže ak som napísal že "satanisti a iné zvery" tak som mal na mysli len a len skupinu ľudí toho pochybného razenia, v kontexte negatívnej energie gule a nemal som na mysli normálnych ludí, ktorí sa tam stretnú, lebo je to dobrý orientačný bod.
P.S. to vieš že mačka vyhľadáva geopatogénne zóny a cíti sa v nich najlepšie, na rozdiel od psa, ktorý sa im vyhýba a ako sa vravelo ked si si postavil dom, tak sa mal do izby kde si mal mať postel pustiť psa, a kde si lahol tam mala byť postel, ale to len tak... 🙂
riko: To ked sa obcas pri fontane s niekym schadzam, tak aj ja som zver? 😉 Inak, mne osobne sa ta fontana paci ... a mam taky dojem, ze dost vela ludi sa pri nej stretava a ze je pomerne oblubenym miestom ...
turbo: Inak v tom clanku s Habardom redaktor vravi jednu celkom zaujimavu vetu: "Bratislava je asi jediným mestmo v SR, kde u koľajovej dopravy je rozchod 1000 mm." ...
Pritom mestske elektricky su len v Bratislave a Kosiciach. A ked beriem do uvahy, ze aj Vysoke Tatry maju statut mesta a aj vlastnu elektricku drahu, tak sa da skor povedat, ze Kosice su jedine mesto v SR, kde u kolajovej dopravy rozchod 1435 mm 😉
A to este neratam elektricku Tr. Tepla - Tr. Teplice (podla mna to elektricka je), premavajucu tiez na uzkom rozchode.
KLF: povrch námestia by som viac zazelenil, ale nie na terajší spôsob (tie hnusné kvetináče) ale pekný trávnik na úrovni dlažby s vkusným nízkym kovaným plotom okolo, ktorý by sa štýlom hodil k plotu okolo prezidentského paláca. Potom by som odstránil gulovú fontánu (ktorá vraj vyžaruje negatívnu energiu, preto sa tam vraj stretávajú kadeakí satanisti a iné zvery. Narazil som raz na takú stránku kde to popisovali-tie zvery) a potom by hádam v tom paláci nastalo konečne osvietenie mysle a nastal by konečne pokoj v tejto zemi 🙂 🙂 🙂
Maťo: snad to predlzia, uvidime, inac ta 45 je cool linka.
Bon-cu: neviem o tom, ale nie je to nerealne ! A ako si predstavujes povrch namestia ?
KLF: A ako tak nad tym uvaujem, predstavujem si trolejbusovu zastavku pod zemou 🙂 Ty kokos 🙂 ...je take daco vobec niekde?
Bon-cu: Presne tak ! Suhlas.
KLF: No zhruba viem ako to bolo s hodz. nam. pred dvadsiatimi a viac rokmi...zhruba...ale ja by som ponukol myslim snad nieco lepsoie...ked uz je podjazd...ja by som vsetku dopravu z nam zakopal pod zem...a zaroven (to podstatnejsie), celu cestu na nam. 1.maja tiez pod zem...vychadzala by az pri kollarku...tym by sa nam. 1.maja skutocne stalo namestim...a v spojenim s hodz. (uz bez dopravy, snad len smer most SNP - Stefanikova), by vznikli nove moznosti...aj ked zase suhlas, s tatracentrom a dalsimi budaovai sa uz sparvit neda nist 🙂
45 je cyklolinka, na ktorej jazdia cyklisti z iMHD, teda zatiaľ konkrétne ja a Color. Trasu má približne ako tá plánovaná 44ka. Teda sú dva varianty: Buď sa na Kalváriu predĺži linka 41, alebo sa zavedie (to "sa" sa sem hodí) úplne nová linka, na ktorej by pendloval ten spomínaný minibus.
Linka 45 spája MHD Hroboňova krížom cez Kalváriu s MHD Búdková - obratisko 203.
Bobo: Pri našom magistráte? Tomu neverím, ale blížia sa nám komunálne voľby, možno nám to aspoň slúbia... 🙂
inac, aka 45?
K tej 41:
zevraj na predlzenie linky potrebuju rokovat s magistratom, ci s kym o zvyseni vykonov, ktore niesu pre 41 na tento rok kryte, ale zevraj nabuduci rok budu, tak som zvedavy.
COLOR: Vďaka za reklamnú kampaň na linku 45. Je to naozaj najlepšia linka MHD akú poznám. Navyše je ekologická, premávajú na nej iba vozy s nulovou emisiou! (DP by sa mohol inšpirovať) Len škoda, že o nej nevie veľa ľudí.
Ale tak ma napadlo, nevie niekto, aké mala mať tá superlinka okolo Slavína označenie? Typoval by som takú 44ku. (alebo 727)
Tak som po tyzdnovom vylete v prahe s5.Viete aky je asi najviditelnejsi rozdiel medzi MHD v Prahe a tu v BA? CISTOTA!! Za cely tyzden som nevydel jedinnu "zasratu" elektricku alebo bus. Nevidel som ziadnu elektricku ktora by bola spinava od zberaca, ziadnu elektricku spinavu vo vnutri.A o hlaseni zastavok ani nehovorim.Viem ze pri hlaseni je problem s prachmi (ako vsade na SK 🙂 ) ale nie je to tak davno ked som sa viezol trolejbusom a vypocul som si toto: Nasleduje.... a kraaasne ticho.Na kazdej zastavke.Len jedinna vec bola horsia v Prahe ako tu v Blave.Neskutocne preplnena elektricka X-B.ale chapem ze tam robia co mozu.Ale ten pohlad ako trcia batohy, ruky a ine casti z dveri stoji za to 🙂
Turbo: Ja som si nevsimol rok a zarazil som sa az na predposlednej otazke 😉
riko: Take pravidla su celkovo 3, totiz:
zakon neurcitosti - nikdy sa neda presne urcit, kedy ti pride spoj,
ked sa v preplnenom autobuse uvolni miesto (na sedenie alebo aj na statie), tak zostane uvolnene, az pokial sa autobus nevyprazdni (viditelnejsie je to u SAD),
a nakoniec ono zname, ze do kazdeho autobusu sa vojde este aspon 1 dalsi clovek (bez toho, aby niekto vystupoval).
😃 Mimochodom, kto to chce brat vazne, tak nech si pred kazde pravidlo prida "vo vacsine pripadov", pretoze podla mojich skusenosti to na SK naozaj tak je.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.