Ona tam uz stoji vraj odvcera (info od miestnych zelezniciarov) a tratova vyluka je dnes od 11:22 (odchod IC do Viedne) po 17:40 (?) prichod IC z Viedne
mam pocit ze aj v BA na mokrohajskej take bolo... alebo to mozno bol len vylepsovak vodicov ze vystupili, stlacili dopyt pre chodcov a tym padom ze chdoci mali volny smer, tak aj vodici mali ?
Nuz, tomuto nerozumiem ani ja. Je to citat z toho clanku v #103153. Zrejme tam malo byt ..."az potom ich pusti signalizacia VON z obratiska", resp. "do krizovatky". Aspon teda ja predpokladam, ze sa jedna o vyjazd z obratiska na trat.
Mimochodom, ktosi tu spominal, ze by dal tlacitko aj pre auta Mozno sa budete cudovat, ale krizovatku s tlacitkom pre auta som videl, je v Prahe-Modranoch
Martin Fundárek: Podobný zážitok som dnes videl na AS Prešov pred autobusom smerujúcim do Bratislavy: "Prosím vás, na tabuli máte napísané že idete cez Lučenec a Zvolen, ale nejdete náhodou vrchom cez Ružomberok?"
Predlzenie 209 - Mozne, ale ako dve linky sa mi to zda byt lepsie (hlavne kvoli tomu ze tie zachadzky su len cez vikend).
Poznamka - Moze byt. Avsak zostava tu este ten problem ze ked dojde 209 k NOU clovek nastupi do 209 a potom sa to zmeni na 211, potencialne aj bez toho aby si to clovek vsimol (inak, ten problem je aj teraz obcas).
Mne sa najviac pozdava prave ta 211, ale aj s tou poznamkou je to fajn
Pre všetkých, ktorí nadávajú na úroveň IQ bratislavských cestujúcich, príhoda zo zastávky Strossmayerovo nám. v Prahe smerom od Vltavy.
Cestujúci: "Vy nejede na Výstaviště?"
Vodič linky 5: "Jedu."
C: "Ale vždyť to hlásilo, že jedete na Vltavskou!"
V: "Jedu na Výstaviště, ale přes jatka."
C: "Tak to nejedete na Výstaviště!"
V: "Jedu."
C: "Ale když nejede přímo, tak to nejedete na Výstaviště!"
V: "Jedu na Výstaviště přes jatka!!!"
C: "Ale když nejede přímo, tak proč máte napsáno vpředu Výstaviště? To je zavádějící!!!"
Nejako tomu nerozumiem.
"Systém prehadzovania výhybky pri výjazde z obratiska bol urobený tak..." "Až potom ich signalizácia pustí na zelenú do obratiska."
Tak ide o vjazd do obratiska, alebo o výjazd z obratiska? (Nie že by na tom záležalo z hľadiska úrovne idiocie zvoleného riešenia.)
A čo takto jednoduchšie - v SN predĺžiť trasu spojov 209 k Vojenskej nemocnici? Alebo dať do CP poznámky typu "spoje linky 211 pokračujú zo zastávky NOÚ ako linka 209 do Ružovej doliny"?
Počas tých pár jázd, čo som sa viezol 14T, som si nevšimol, že by boli zvlášť hlučné a že by sa v nich niečo triaslo.
Tie sedadlá pre 1,5 človeka by mohli byť vhodné pre mamičku s malým dieťaťom - nemusí ho mať na kolenách, ale mohla by ho posadiť vedľa seba. Ale toľko mamičiek s malými deťmi zasa necestuje, aby tak museli byť riešené všetky sedadlá v NP časti. Stačilo by aj po jednom s tým, že by boli pre mamičky s deťmi vyhradené. Takže s argumentom o nezmyselnosti riešenia sedadiel vcelku súhlasím.
Na tej električke mi vadí snáď jediné - schod medzi NP a VP časťou. Buď tam mala byť šikma, alebo schody dva. Na interiér je totiž tento schod neúnosne vysoký.
Toľko môj názor k odmietaniu 14T.
Na petržalskej železničnej stanici stojí stará rakúska elektrická lokomotíva s typovým označením II45.02. Vraj mala niečo spoločné s viedenskou električkou. Dnes večer odchádza s nejakým dochodcovskym vlakom preč. Kto chce nafotiť, najvyšší čas. Fotky z mobilu sem skúsim dostať večer.
Martin Fundárek