Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dopravák #103173:
Sak si vezmi 1900 😛
Reply on: Ámos #103175:
Ja sa obavam ze "niekto" to uz vie hooodne davno 😃
Reply on: Papyr #103163:
810zssk ma v podstate pravdu..takze klidek ? Ta superhyperturbo preferencia sa inak opisat neda ? ? Mne osobne to pripomina tu akoze prefeereeenciuuu na Vajnorskej, kde bolo/je tlacitko ktore mal stlacit vodic aby mu naskocilo skor volno na semafore ?
Reply on: hoppusmark01 #103174:
samozrejme, ze to uz niekto vie ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5513&text=DPB%20planuje%20prenajat

"Potenciálni uchádzači môžu svoje ponuky predkladať do 23. apríla 2008. Víťaz súťaže, ktorý ponúkne najnižšiu cenu, by mal byť známy o deň neskôr."

Dnes je 26.4, cize dva dni po vyhlaseni vitaza.. vie sa uz kto to vyhral?
mimo diskusie, ale

Chcem Vás poprosiť všetkých čitateľov aj prispievateľov vplyvných aj menej vplyvných, či neviete o niekom, kto by bol ochotný za veľmi výhodných podmienok zapožičať na cca tri týždne tranzit /mini bus 8 až 10 miestny/. Jedná sa o cestu do zahraničia a tak európsku poistku by si objednávateľ na tie tri týždne uhradil sám. Vodiči sú a to dokonca profi. ?

Info píšte na norskoo@zoznam.sk

Ďakujem

?
Reply on: Mike #103170:
To je logika a la DPB. Zadny vozen predsa vacsinou skontroluje NA ZACIATKU prestavky a potom uz je vo voze (alebo aj niekde inde).. BOZE, KTO TOTO VYMYSLEL?
Reply on: Papyr #103161:
Poznajú ,ale DPB usúdilo, nebudem menovať, že forma cez kľúč v skrinke bude pre nich najvhodnejšia, lebo vodič musí na konečnej aj tak vystúpiť a skontrolovať osobne zadný voz, podľa platných predpisov.
Ani niektorým ľuďm na magistráte a tušim ani na PZ SR čo mali do toho čo povedať za nezdalo riešenie s kľúčom zrovna ideálne, ale keď DPB súhlasil... A povelový trolejový kontakt na výhybku je moc tesne pred križovatkou, takže by sa nestihla včas upratať. Iste, mohol by sa posunúť, ale to je zasa na vrchárov DPB asi priťažká úloha...
Reply on: Ike #103167:
No veď vravím...aj keď sa občas stane, že tam idú autá minútu-dve v kuse (od tých najrýchlejších po najpomalších, tesne nasledovaných najrýchlejšími z ďalšieho cyklu), vždy sa tam pomedzi ne nejako predrať dá. Takisto na Vinohradoch to vždy šlo. Len teraz musia všetci a vždy stáť, lebo ide pán Vzduch...
Reply on: Beus #103166:
...a keď sa už konečne dostanem von z obratiska, tak si ešte ďalšiu minútu postojím pred priecestím s Kuklovskou, lebo zároveň s výjazdom s obratiska má voľno niektorý odbočovací smer (patrične dlho) aj napriek tomu, že tam odbočuje akurát tak vietor, a po ňom ešte potrebuje odbočovať vzduch v opačnom smere, veď je ho tam tak veľa...
Reply on: Beus #103166:
s tym prejazdom elin to ani teraz nemoze byt take zle... staci ak je dole cervena a eliny mozu ist... plus sa najdu vodici to spomalia, zablikaju a elinu pustia (bezne to tam tak robim)...
.
je to fakt paradox, ked tu krizovatku nikto nechce ?
Reply on: Ike #103165:
No BODAJ BY ju nespustili. Je stále 100x lepšie predierať sa s vozom pomedzi autá, než preferencia á la Siemens, že sa vyteperím k blbému tlačítku, a keď sadnem nazad do voza, ešte si na to voľno ďalšie 2 minúty počkám, lebo tesne pred tým nejaký blbec kdesi hore odbočoval, a radič už bol "pretočený", takže musel prejsť celý cyklus, než mi mohol dať voľno. Tfuj, ďakujem, neprosím.
Reply on: Beus #103164:
ta krizovatka je jasna... 4 semafory za sebou a nakoniec to nespustia... kseftiky boli a budou... ?
Reply on: Papyr #103161:
Ja keď som to čítal, tak sa mi oči pretočili okolo všetkých troch osí, a nebol som schopný slova... ja nerozumiem, ako môžu vôbec indivíduá, schopné vypotiť takéto stupidity, a schopné schváliť tak idiotskú križovatku, disponovať volebným právom a osobnou slobodou...
Reply on: 810zssk #103162:
§7 - Nebudem s tebou touto formou komunikovať. Ked nemas co k teme povedat, bud ticho.
Reply on: Papyr #103161:
Treba brat do uvahy
§3 Vsetci su na obede
§5 Niekto by to mohol zneuzit
§8 Nic o tom nevieme
§12 Nie je to v nasej kompetencii

= §15 Neda sa to

Takze prosim aby si sa riadil podla §6 - Nerobte problemy a nejako sa dohodnite. Od tohto momentu sa budu kompetentny aj tak riadit §14 Nevidime dovod odpovedat na Vase otazky...
Reply on: Nick #103153:
"Systém prehadzovania výhybky pri výjazde z obratiska bol urobený tak, že vodiči si musia prehodiť výhybku na konečnej ručne, vystúpením z vozidla a stlačením tlačidla na špeciálny kľúč sa prihlásiť do križovatky. Až potom ich signalizácia pustí na zelenú do obratiska.

Podľa informácií z GIB, vodiči údajne nechcú vstávať a vychádzať z električky von. Chcú, aby sa to vymyslelo inak.

Je teda určitá obava z toho, čo sa po spustení križovatky bude diať. Takto to bolo podľa GIB prerokované s dopravným podnikom - iné riešenie by znamenalo vložiť do každej električky elektronické zariadenie, čo by si vyžiadalo desiatky miliónov korún."

PRE RANY BOZIE. Take nieco ako trolejovy kontakt alebo kolajovy kontakt mudre hlavy nepoznaju?
Reply on: Peon #103142:
ano, presne tam...
Reply on: Zvero #103152:
sudne natahovacky so solarisom, zle nastavena reklamacna zmluva pri kupe, mozno aj ciastocna neschopnost oboch stran na kompromisnej dohode

v kazdom pripade je iste len jedno...ak to takto bude pokracovat dalej, tak sa pomaly, ale isto ten voz rozrabuje...ked som ho videl pred tyzdnom, tak mal omnoho menej suciastok v sebe, ako bolo na fotkach po poziari, ked bol cerstvo odstaveny a prikryty plachtou...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.