inak osobne si myslim, ze jedine kriterium "cena" pri verejnom obstaravani je hlupost.. predsa sa to neda pausalizovat, pri kazdom tendre ide o iny vyrobok alebo sluzby, a pri kazdom je dolezite nieco ine.. napr. v tomto pripade je ovela dolezitejsia unifikacia, referencie atd.. vdaka tymto dvom kriteriam by sa dalo usetrit ovela viac penazi, ako pri kupe najlacnejsieho vyrobku..
pri vyhodnocovani by mali nejak zohladnit aj to, ci dany vyrobca vyraba aj klbove autobusy, aby pri vyhodnocovani tendra na klbaky este bola moznost vybrat rovnaku firmu a teda unifikovat vozovy park.
ak sa uz teraz vyberie tedom, ktory klbaky nevyraba, tak sa dokonale zabrani moznosti unifikacie..
tak to som zvedavy, necham sa prekvapit... ? inak tedomami myslis tie autobusy s podlahovou krytinou namiesto bocnych stien v interieri? dakujem, neprosim ?
Veru, nejako sa nám ten čas naťahuje. Pôvodne mali jazdiť vlaky popod Dunaj od roku 2012, potom 2013, 2015, teraz 2016... Neviem, či sa termín ukončenia výstavby neposúva rýchlejším tempom ako aktuálny dátum ? .
A nemalo to pôvodne stáť 12 mld?
Tak toto je sila... ja pochybujem ze sa najde niekto komu slo o to aby to bolo dobre vyriesene a este sa na tom bude chciet po tomto podielat.. Obavam sa ze Bratislavska integrovana doprava v kvalitnej podobe tymto skoncila, uprimnu sustrast ?
810zssk