Aký problém, pozrieť sa na CP, koľko zón budem cestovať, čo?
Časový údaj má taký význam, že čítaj "3 zóny, maximálne však hodina". Čo je na tom nepochopiteľného?
Tak toto je ámosoidná dementnosť najhrubšieho zrna. Existenciu dvoch pásiem v rámci mesta (pričom za dve pásme NEpokladám zóny 100+101 v rámci Viedne alebo Brna, prípadne P+0+B v Prahe, keďže tam platí ten najlacnejší lístok DVE pásma) som pokladala za extrémnu demenciu v rámci systémovo inak dobre vymyslenej bratislavskej tarify a čudoval som sa obyvateľom DNV či Dúbravky, že nešliapali po magorstráte kvôli zrušeniu.
No ja uz sa neviem dockat kedy nejake parkovisko zleti. Mam tym na mysli to,ze furt sa stavaju podzemne pakoviska aby bolo kde parkovat a neda sa furt stavat pod kazdou budovou parkovisko, takze cakam az daco zasype. Nehovorim, ze to je otazka par dni alebo mesiacov no po rokoch moze stavba mat vazne problemy ked po sebou bude mat este 5 podazi parkovisk...
Kedy mieni DPB dosadit na elektrickovej zastavke Riazanska (smer Raca), zabradlie, ktore tam po nehode IGK absentuje minimalne mesiac ? ? Ci sa caka na prvu zalobu ? ?
jednoduchšie to bolo pred výstavbou diaľnice, po prejdení cez starý most na petržalskú stranu prejsť cez cestu, zliezť pod nadjazd a okolo tej betonárky, či čo to je... ?
Re #102928 enumaelish: v návrhu tarify, tam je 4 zastávky na 2 zóny okrem BA
Je to síce mimo hlavnú tému tohto fóra, ale dnes ráno som išiel do práce (mimoriadne) autom a mám takisto negatívnu skúsenosť so spôsobom šoférovania.
Cez tunel Sitina som išiel pekne osemdesiatkou, zároveň som dodržiaval päťdesiat metrovú vzdialenosť od vozidla predo mnou. Pomaly sa na mňa zozadu nalepil kamión a začal vyblikovať svetlami. Takto nalepený na mne (stále som išiel osemdesiat a v prikázanom rozostupe - ktorý mimochodom málokto dodržuje) išiel celý tunel a celý čas vysvecoval, na záver ešte pridal aj trúbenie. Za tunelom to už nevydržal a predbehol ma napriek zákazu predbiehania, ktorý tam pre neho platil. Avšak už po pár metroch musel brzdiť na sedemdesiat, kvôli miernemu zahusteniu premávky pri Moste Lafranconi, tak som ho dobehol. Naozaj ušetril "veľa" času.
Je smutné, že keď sa jazdí podľa predpisov, niektorí vodiči berú takéhoto šoféra ako prekážku na ceste
Týmto pozdravujem spoločnosť SC Timco SRL a vodiča s ŠPZ: MS 47 TIM ?
ale vrchol bolo, co som raz videl na elektrickovej zastavke vazovova... mlada baba za starym Suzuki Swift... bol som v elektricke, ktora zastavila na Vazovovej aby ludia vykonali nastup/vystup a pozeram z okna...
ako viete, nie je tam nastupny ostrovcek ale na vozovke pre auta su nakreslene zlte ciary - na ktore v pripade ze tam stoji elektricka, vodic auta nesmie nabehnut a ma zostat stat a pockat kym sa elektricka nepohne...
Tato mila slecna tam nabehla asi 15kmh a na chudakov vystupujucich ludi (ktory vystupovali defacto priamo na jej kapotu) zacala trubit ?
No to sú takí debili, včera som išiel v 68, tiež nám jeden takto nedal prednosť pri vychádzaní zo zastávky Most Apollo (ešte si zatrúbil, blbec jeden). A nebol to až tak extra drahý voz (Ford Focus). ?
apropo
"ale pre určitých ľudí je cesta MHD dačo ako poníženie"
ano, cesta MHD je ponizenie a moze za to samotna MHD, resp mesto, ze z nej spravilo to, co z nej spravilo...
Pre mna je ponizujuce vozit sa v 30 rocnych autobusoch, ked ini dopravcovia v BA s vynimkou jedneho (a potom takych tych sukromnikov s jednym vozidlom a la Jozko Mrkvicka Trans) maju moderny vozovy park. Pre mna je ponizujuce ked autobusy meskaju, ked nedodrziavaju prestupne uzly a zdrhaju zo zastavok. Takisto ponizujuce je ist v lete v neklimatizovanom autobuse stavaom ako keby mal byt klimatizovany (takmer ziadne vetraky - hentie dierky sa nerataju). Tiez je pre mna ponizujuce platit 22sk k elektricenke na nocne spoje... mozem pokracovat...
Momentalne jedina vyhoda MHD je v tom, ze okrese Bratislava I. je tazke zaparkovat a tu vyhrava...
Tak v urcitych momentoch ked mi dojde CNG pisklava karosa a je tam "super zostava" (rozumej nejaky kvalitny bezdak + prijemny vodic + samotny voz) si obcas pripadam, ako keby som bol, ako cestujuci len kus nakladu a ze aj baliky v UPC sa maju lepsie...
k tym debilom za volantom je sa skoda vyjadrovat... minule som daval prednost chodcom, na ktorych som potom musel trubit, lebo vazeny pan s hlohoveckou znackou mal velmi naponahlo a skoro ich zrazil... zrejme to moje trubenie pochopil inak a este mi ukazal prostrednik... podotykam ze to bolo v zone 40 kde su 3 prechody za sebou a letel tam dobrych 80...
Tiez milujem kretenov co na mna trubia ked davam prednost autobusom. Mam tak dobry zvyk na zlatych na tej blbej krizovatke ked tam stoji 56, ze hoci som na hlavnej a zopar aut+bus pustim... Lexusakov a Tuaregakov ide rozhodit za mnou...
enumaelish