ano z dialnice schadzaju dva pruhy, ale v konecnom dosledku sa zuzuju na jeden pretoze ked zides z dialnice a pripajas sa na lamacsku cestu tak sa pripajas jednym pruhom nie dvoma...
Ano je to tahanica.Ale doteraz co boli nehody autobusu vychadzajuceho zo zastavky s nejakym gumokolom tak na 90% dostal vinu vodic busu.Tak o com to potom je?Mali by to tvdo zacat kontrolovat policajti a hned by to gumokolisti zacali aj dodrziavat.Autobus by mal dostat absolutnu prednost pri vychadzani zo zastavky.Doslovne by to tak malo byt aj uvedene vo vyhlaske.A nie ze "je povinny mu to umoznit"To si kazdy vysvetluje po svojom.
Myslim ze stav ohladom "prednosti" sa dost dlhu dobu uz nemenil. Stale plati, ze vodic kt. dava znamenie o zmene bla bla pri vyjazde zo zastavky ma prednost (kedze ostatni su povinni mu to umoznit), ale nesmie ohrozit ostatnych vodicov. Niekedy je to doslova tahanica.
Aj tu plati, ze ak nemam pravdu, rad sa necham poucit ?
Samozrejme mam na mysli zastavku s nastupnym ostrovcekom.Myslim ze policajti by mali tvrdo ist hlavne po vodicoch ktori predbiehaju autobus na zastavke "bez nastupneho ostrovceka".To je ovela akutnejsi problem.
Prednost ktora platila uz neexistuje.Teraz musia vodici inych vozidiel iba umoznit autobusu vyjst zo zastavky.A to je rozdiel a aj chyba ze ta prednost sa zrusila.Navyse vodic autobusu si musi pocinat tak,aby neohrozil ostatnych vodicov pri vychadzani zo zastavky.AK nemam pravdu,opravte ma niekto. ?
skutočne? hlavne, že som 1222 videl napr. aj dnes ráno
Re #101747 Emo: ale mohla by sa tak odkúšať obsluha tej oblasti. a potom by sa povedalo, že to nespĺňa požiadavky...
Re #101740 810zssk: keď sa vyhlási tender, budú určite podmienky ako vyšité pre istý nemenovaný prototyp nemenovanej firmy, ktorá "náhodou" práve teraz začala vyrábať kĺby. veď o čom inom je to stále posúvanie termínov?
Re #101738 810zssk: tomu hovorím riešenie problému á la DPB. nemá náhodou bus pri vychádzaní zo zastávky prednosť? nech tam šupnú jedného policajta, ktorý bude rozdávať 500 až 2000-korunové "recepty" a uvidíme, ako dlho tam budú problémy so zaraďovaním sa...
...a prečo má staré mesto samé jednosmerky? aby si mali igk-áči kde zaparkovať a nemuseli nebodaj chodiť do garáží, lebo to by mali o 3 minúty dlhšiu cestu domov... ? čoskoro na tom bude podobne aj petržalka...
Inak ako je to s tym odlananim cez Lamac? nieco som tu o tom cital.. a vcera (sobota) naozaj 21 chodili cez lamac ale dnes (nedela) zasa isle cez dialnicu.. to dispecing asi docasne zrusil obchadzku kedze dialnica bola dost prazdna? ale tak isto prazdna bola aj vcera.
milé zvieratko, prosím nestraš nám tu deti a vodičov mhd. Vodiči linky 21 si nič od nikoho pýtať nemusia, všetko je dávno zorganizované a pripravené. Linka 21 bude počas uzávierky tunela jazdiť obchádzkou cez Lamač.
nestras... cestari odviedli dobru spravu a prenosne dopravne znacenie upravili tak ze vyjazdy zdialnice su dvojpruhove cize to bude ako pred otvorenim tunela... sice nic moc, ale zas ziadna katastrofa
Na prvú časť Ti už odpovedal 810zssk no a k tej druhej: tie sóla sú tam z dôvodu nedostatku kĺbových vozidiel (to choď poprosiť na magistrát a DPB, nech ich kúpia ?).
kecho
Re #101747 Emo: ale mohla by sa tak odkúšať obsluha tej oblasti. a potom by sa povedalo, že to nespĺňa požiadavky...
Re #101740 810zssk: keď sa vyhlási tender, budú určite podmienky ako vyšité pre istý nemenovaný prototyp nemenovanej firmy, ktorá "náhodou" práve teraz začala vyrábať kĺby. veď o čom inom je to stále posúvanie termínov?
Re #101738 810zssk: tomu hovorím riešenie problému á la DPB. nemá náhodou bus pri vychádzaní zo zastávky prednosť? nech tam šupnú jedného policajta, ktorý bude rozdávať 500 až 2000-korunové "recepty" a uvidíme, ako dlho tam budú problémy so zaraďovaním sa...