Možno v rámci akcie bol v cene aj nový lak podľa dispozícií kupujúceho. ? V AT máš už potom dvojčlánkové vozidlá už len v Innsbrucku a tie to isto neboli (jednak už to sú secondhandy a jedna by nemali čím jazdiť). Z Nemecka do Poľska isto nepôjdu cez Petržalku.
Ďalšou možnosťou je, že sa jedná o nemecké vozidlá určené niekam na Balkán. Každopádne chcelo by ich vidieť, prípadne aj preskúmať odkiaľ a kam majú namierené.
Myslím, že Poliaci si ich lakovali namodro sami, takže z Viedne asi nie... Pôvodne som uvažoval aj o Linzi, ale tam zas nemajú 2-článkové a asi ani toľko modrých... Žeby niečo z Nemecka?
uff, tak modre su jedine potom a vacsinou ale nie vzdy[bo by ma zvalcoval valec...] polske ale byvam kusok a dnes som ziadne nevidel a to tam cumim cely den.....
zalezi na tom, kedy... ak boli 5 clankove, tak to boli zagrebske koncarky kere sa vraj podla nemenovanych zdrojov mali skusat v BA....... ale skus napisat presnejsi popis tych tram....
Inak myslím si, že ak by tam nechali Karosy a zhoršili interval na 30 minút, bolo by v tých vozidlách presne toľko isto cestujúcich ako teraz, ale na cestách by bolo o niečo viac áut. Víkendový interval ani nie je tak o zvládaní prepravnej kapacity, ale aj o určitej lukratívnosti pre cestujúcich, ktorí sa na linku v 30-minútovom intervale zvysoka...
Ja osobne som toho nazoru ze radsej mensi interval a mensie vozy, ako vacsi a vacsie vozy.. tie Karosy co su tam teraz by sa dali pouzit na ine linky..
Dnes som isiel 53 o 12.06 z Uhliskej smer trn.myto, boli sme v autobuse asi 4
ja by som tam SORy nedaval, stacil by 30-minutovy interval namiesto 20minutoveho
Nezvazuje sa nasadenie SORiek na 53 pocas vikendov? Dnes som siel spojom 14.03 z Vajnor na Zimny stadion a aj keby tam bola SORka tak asi vsetci sedia..
Valec
Ďalšou možnosťou je, že sa jedná o nemecké vozidlá určené niekam na Balkán. Každopádne chcelo by ich vidieť, prípadne aj preskúmať odkiaľ a kam majú namierené.