Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bwd #101458:
Ucit by mal ucitel/profesor na skole, nie ty...

obzvlast ked ides proti vnutornym odporucaniam

http://imhd.sk/ba/index.php?w=252e232f34293a35ef2b33ef2f262e29#zastavky_na_znamenie

?

tiez som sa minule pozastavil nad tym, ked vodic jednej zene pri Technickom skle neotvoril dvere, a potom ju sprdol ze to mala stlacit... nastastie cestujuci ju ubranili a sprdli vodica, ze to nie je zastavka na znamenie...
Reply on: hoppusmark01 #101440:
Čo sa týka Vález-Málaga minulé leto som tam bol. To, že električka je minimálne využívaná môžem potvrdiť a interval je tiež mizernýa okolo obeda sa ešte k tomu vynechával jeden odchod.
A s tými autobusmi to je fakt, v podstate každý autobus do Vález-Málaga chodí cez Torre del Mar a ešte k tomu autobsuová stanica vo Váleze je presne oproti súčasnej konečnej električiek.
Informovanosť o tarife je na tejto trati nula bodov, takže kto nevie, že tam majú sprievodcu, môže zbytočne hľadať automat. Ja osobne vychovaný Mirečkom a pod. som bol trochu nervózny, keď som nastúpil do vozu bez lístka.?
Zaujímavo sa však tie vozy opravujú. Nie ako u nás, že vodič nahodí Služobnú jazdu a všetkých vysadí, tu došiel technik a na mieste za 15 minút opravil.
Re #101444 hoppusmark01: A tiež tá trať funguje na ZZ. ?
Reply on: bwd #101458:
Ono je to hlavne o tom ze na busoch sa ani pouzivat nema a na zopar vozoch bol uspesne odpojeny. Treba aby bol funkcny a potom rozhodnut o jeho pouzivani.
Reply on: hoppusmark01 #101459:
"...ten dopyt nefunguje tak, ako by mal..."

Čo bráni tomu, aby ten dopyt dali v dielňach do takého stavu, aby fungoval, ako má? Na to netreba žiadne veľké financie! Vo všetkých autobusoch, ktoré dopytové tlačidlá majú, sa rozsvieti u vodiča kontrolka podľa dverí, pri ktorých bolo tlačidlo stlačené. Pár súčiastok (ak to naozaj už nie je namontované) a dvere sa budú otvárať na dopyt (alebo na pokyn vodiča). Nič zložité.
Reply on: bwd #101458:
už sa to tu minule rozoberalo, že na Ikarusoch radu 400 ten dopyt nefunguje tak, ako by mal, teda je nepoužiteľný.. no a Karosy ho nemajú vôbec... Takže zatiaľ má funkčný dopyt len minimum autobusov, asi len tie najnovšie: SORky a Solarisy..
Reply on: hoppusmark01 #101457:
"okrem toho nové autobusy budú mať určite dopyt..."

Koľko autobusov dopyt má a nikto ho nevyužíva (myslím zo strany vodičov - ja ho využívam, ale márne, ešte som ich to nenaučil).
Reply on: hoppusmark01 #101456:
okrem toho nové autobusy budú mať určite dopyt, takže ak sa bude využívať, nebudú sa musieť nutne na každej zastávke otvárať všetky dvere..
Reply on: Mikimaus #101451:
k poslednému paragrafu: dúfam, že tú klimatizáciu nakoniec do tých autobusov dajú.. Veď ak chce MHD konkurovať IAD, tak musí mať všetko to, čo má aj IAD- teda aj klimatizáciu..
Okrem toho vyhovárať sa na to, že vzdialenosti medzi zastávkami sú malé a stále sa otvárajú dvere je blbosť, lebo autobusy často stoja v zápchach a takisto čakanie na semaforoch dosť predlžuje jazdnú dobu medzi zastávkami ?
Solider+Majo+810zssk:
Vychadzal som z mojej verzie § (vid #95889). Je to opensource ? , tak kludne doplnujte ? Dopravno planovacie su od Ike #95933)
Reply on: Solider #101453:
Ty mas verziu ZSSK, on DPB 😃

Re #101451 Mikimaus: Chyba ti §8 "noveautobusynepomozulebo priduazopolroka".
Reply on: Mikimaus #101451:
Ja disponujem inou verziou?

§ 1 - Nikdy sa to tak nerobilo
§ 2 - Ešte nič neprišlo
§ 3 - Všetci sú na obede
§ 4 - Cestujúci by to nepochopili
§ 5 - Cestujúci by to zneužili
§ 6 - Aj tak to bude celé na pxxx
§ 7 - Nehádajte sa a nejako sa dohodnite
§ 8 - Pokiaľ nemáte skener tak sa do toho nemontujte

?
Reply on: Mikimaus #101451:
Zabudol si na §8 ešteničnedošlo ?
Reply on: hoppusmark01 #101445:
1. April uz bol ?
Realita bude takato:
§1 nikdysatotaknerobilo
§2 vsetcisunaobede
§3 tosaneda
§4 cestujucibytonepochopili
§6 nizkopodlaznebusysunamzbytocne
§7 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna
Reply on: Sati #101449:
? Bože, ja sa tejto témy asi nikdy nezbavím. ? Nikdy som netvrdil, že názov Jurajov dvor je nesprávny, sám tej vozovni tiež určite nehovorím Trnávka-sever. Ale niekto na fóre poúčal niekoho iného, že 2. DPA nie je Trnávka, ale Jurák, tak preto som mu chcel vysvetliť, že aj označenie "Trnávka" je pre 2. DPA správne. Určite som sa tu nechcel hrať na nejakú encyklopRdiu. ?
Reply on: Majo #101447:
ako mozes ty napisat jurak ked si nas tu minule poucal ze je to trnavka sever ❗
Reply on: Peto02 #101394:
Majo to presne vistihol lebo ked vstavas rano 2:30 a partak ta vystrieda niekde na trati a si doma o hodku skor tak aj to pomoze ale to vlcakov nezaujima lebo mi niesme ludia a sme za to plateny aj ked mizerne ale sme tak preto sa podaktore osadtky striedaju na trati ❗
Reply on: Ámos #101432:
Nie kĺbaky sa majú kupovať, neviem, ako si Ty prišiel na to, že autobusy chce DPB už len prenajímať... ? Okrem toho, keď vypíšeš tender na nákup 240 kĺbakov, neznamená to, že všetky musia byť dodané v tom istom roku, ale pokojne aj v nasledujúcich rokoch. A to, že si DPB prenajme 20 sól ešte neznamená, že sa vydal na cestu prenájmov.

Re #101434 Ondro: Nejaká C734 firmy M-Travel pravidelne stáva (nocuje/parkuje) buď v obratisku Súhvezdná, alebo niekde na Astronomickej ulici.

Re #101435 MEG0: Tak tak, nech mu aj cievka na čele praskne od nervov. Ja už naozaj nerozumiem, aké blbosti ľuďom vadia...

Re #101440 hoppusmark01: Počul som, že po zavedení električky sa rapídne zvýšila v meste Vélez-Málaga úmrtnosť malých psíkov (Canis Familiarus Microscopus Zabitus Tramvajus). ?

Re #101441 Ike: Vodiči z Trnávky (1. DPA) majú na vybraných prestupných bodoch povinnosť čakať na prestupujúcich cestujúcich. Majú uvedené na nástenke tie prestupné body a v jednotlivých CP sú v prípade potreby uvedené aj časy, kedy treba na nejakej zastávke počkať na nejakú linku (týka sa to hlavne posledných a neskorých večerných odchodov). Ak sa Ti stane, že niekde vodič nepočká a mal by, treba naňho napísať sťažnosť a bude sa to riešiť. Akurát sa obávam, že sa ešte načakáme, kým sa v tejto oblasti dostanú Krasňany či Jurák na úroveň Trnávky. Ako je to v Petržalke, neviem.

Re #101445 hoppusmark01: Neboj sa, dajú si záležať, hlavne na veľkosti okien a pod. veciach, na ktoré cestujúci najviac nadávali.
Reply on: tr3mp #99899:
k ŽST Lamač-nebude sa rušiť, práve prebieha rekonštrukcia nástupiska. Táto stanica je na dobrom mieste, prístupnom aj z Dúbravky. No otázka znie, má zmysel az tak husto zastávky ako sa plánuje? Podla mna aj áno a aj nie...najväčší nezmysel vidím vo vybudovaní zastávky TESCO-Lamač, nakoľko zo zastávky žel. stud. je to do Tesca popri trati cca 5 min (max)! cize by stacilo dobudovat len chodník, aj keď zase táto zastávka je dost blízko pri plánovanej Kramáre.....
Na druhej strane ak by sa vsetky ozaj vybudovali, tak v podstate tu máme náhradu za elektricku (lebo by vlak ozaj obslúzil komplet lokalitu), len aký bude interval...
A este nieco k Lamacske bráne v 2. etape sa tam má vybudovat prestupný uzol SAD, MHD a aj vlak.
ešte k nákupu 240 kĺbákov:
dúfam, že DPB si dá záležať na prevedení autobusov, tak aby čo najviac vyhovovali bratislavskej premávke, hlavne na rozmiestnení sedadiel.. no a dúfam, že objednajú nejaký pekný interiér ?
Reply on: Ike #101443:
no hlavne tá trať je veľmi pekne spravená, pekná dlažba na chodníkoch, stĺpy trolejového vedenia a všetky ostatné architektonické prvky..
v Bratislave sa máme zatiaľ čo učiť..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.