http://www.sme.sk/c/3803922/zeleznice-predali-nazvy-vlakov.html
"V Bratislave už pred desiatimi rokmi predávali názvy zastávok hromadnej dopravy. Dopravný podnik je však už opatrnejší, pretože zastávok typu PPA Controll, ZIPP či Kon Rad bolo príliš. „K takýmto zmenám názvov už nebudeme dávať súhlas,“ hovorí šéf dopravného podniku Branislav Zahradník. „Mätie to cestujúcich, ak sídlo firmy nie je známe. Tie financie za to nestoja.“ Firmy platia za zastávku 100 až 300 tisíc korún.
Ide to v prípade, ak firma výstavbu zaplatí. Zastávku Au-park si nákupné centrum vybudovalo samo, stála 7 miliónov korún a 5 miliónov investovalo do priechodov pre chodcov. Aupark hradil všetky náklady. "
tu suhlasim so Zahradnikom... ak si firma zastavku postavi, nech nesie jej nazov, inak nie
"V Bratislave už pred desiatimi rokmi predávali názvy zastávok hromadnej dopravy. Dopravný podnik je však už opatrnejší, pretože zastávok typu PPA Controll, ZIPP či Kon Rad bolo príliš. „K takýmto zmenám názvov už nebudeme dávať súhlas,“ hovorí šéf dopravného podniku Branislav Zahradník. „Mätie to cestujúcich, ak sídlo firmy nie je známe. Tie financie za to nestoja.“ Firmy platia za zastávku 100 až 300 tisíc korún.
Ide to v prípade, ak firma výstavbu zaplatí. Zastávku Au-park si nákupné centrum vybudovalo samo, stála 7 miliónov korún a 5 miliónov investovalo do priechodov pre chodcov. Aupark hradil všetky náklady. "
tu suhlasim so Zahradnikom... ak si firma zastavku postavi, nech nesie jej nazov, inak nie
Petus
Zato novu linku 630 chvalim,pravidelne odchody su vitanou zmenou, navyse sa cestujuci z Ciernej vody,ktorych stale pribuda,tak netlacia s Vajnorcanmi.
Jedine co by som vytkla,vdaka odchodu zo zastavky o 7,08 nie je pre vacsinu studentov mozne dostat sa do centra nacas na osmu hodinu,kedze staci male zdrzanie autobusu a uz nestihaju elektricku c.4,s odchodom o 7,27, ktora je casto posledna co dopravi do centra nacas.