Zavedenie priplatku povedzme 100 sk za pasmo 3 nevidim ako dramaticke menenie tarify. Ale ak sa ta BIDka naozaj spusti od decembra tak to naozaj nie je take dolezite.
ja ziadny problem nevidim.
1. Linka 53 sa jednoducho rozdelila, pricom na 630 plati rovnaka tarifa ako doteraz.
2. linka 630 obsluhuje aj dalsie casti Vajnor
3. je to len jedna etapa vyvoja BID
4. Aka je turnusova potreba? 2 hrbace a 3 vodici?
Ale však na tú linku pôjde asi toľko vozov a vodičov ako doteraz. Akurát tým, že sa skráti, tak bude môcť byť spojov viac. Doteraz ti trasa L53 do Grobu nevadila, že až teraz si sa ozval?
ved ja proti 53 nic nemam, ale proti 630. To ze sa skrati 53 a usetria vozy,vzkm a vodici je super. Skoda vsak ze nie v prospech bratislavcanov. Linka do chorv grobu je medzimestska,nie je primarne v kompetencii dpb. Nebranim sa tomu,nie vsak v pripade,ked dp nema prostriedky na plnohodnotnu prevadzku mhd vo svojom meste. 630 nech prevadzkuju slovcary alebo trebars jozko mrkvicka trans, ale nie dpb,ktore platia bratislavcania. Viem ze aj grob plati,ale urcite to nie je ciastka,ze by dpb za nu mohli zvysit mzdy a mali by prebytok vodicov. Tieto linky do hainburgu a grobu mi pripadaju ako hrajkanie sa a kaslanie na bratislavcanov.
Fakt je ten, ze nech sme s nasou Skoda 105 L boli na STK u kohokolvek, za 500 korun navyse by nas na tie valce a kanal ani nepostavil. Dal by nam zeleny stitok a sli "spokojni" domov.
Vajnory su sucastou BA a linka 53 prichadzajuca od Chorvatskeho grobu bola plna. A kedze sa do nej nezmestili Bratislavcania bolo to treba riesit. Vajnorom sa vdaka skrateniu L53 a zavedeniu L630 vyrazne zvysi prepravna kapacita MHD. A to by snad malo byt snahou kazdeho DP a mesta.
Vzdy si tu nadaval, ze najprv sa stavia a az neskor zavadza MHD.
ok, to som prehnal.. Tak ale keby boli autobusy DPB v dobrom technickom stave, tak by sme tu nemuseli riešiť, kto vykonáva STK, ak by ju vykonával dobre..
N/A