Reply on: Boris #100041:
Kolorit - pravda, otvaranie dveri - nepravda. Ludia vedia ze to maju stlacat na elektrickach a na trolejbusoch ak ma tlacitko. To ze niektori vodici t-busov to nepouzivaju je sice pravda, ale nikto stlacenim tlacitka nic nestrati.
Sommelier
Riešenie je výhľadovo jednoduché.
Pravdepodobne v jednej z rozvojových zón urobiť stanicu Petržalka Sever, ku ktorej je zvedená električka. V Petržalke by sa mohla utvoriť nová stanica, prepojiť severnú vetvu, ktorá nám zvládne prestavbu hlavnej stanice pokojnejšie ako filiálka. Tak ma napadá, súhlasíte s tým, aby sa zbúrala prístavba ?
Táto nová Petržalská stanica je pripojená električkou v smere do Petržalky a do centra a všade. Realizácia bude možno nevyhnutnosťou ☺ Či už sa v dotknutej oblasti postaví stánok zábavy a zjazdov spoločnosti, alebo producenti papierového alebo elektronického odpadu, mi môže byť jedno, ale táto oblasť by mohla disponovať atraktívnou dostupnosťou, čo sa môže stať. ? Pribinova a Nivy sú nakrásne riešiteľné električkovou traťou, od starého mosta aj Dúbravky odbočkou na námestí pavla jozefa.
Blé, lebo nielen pracujúca inteligencia nebude chodiť len po lajne Petržkovo, Trnafské mýto, ďaleko v Rači a potom už len CP, lolo. A né že lolovia zvedú celú tú Petržalskú vetvu (rozumej ľahký vlak) do dvojky tunela kde si to budú prekladať s regionálkou o štyroch smeroch a rýchlikom do Paríža. Hej ? Tak to by som si pozrel.