Ono také niečo existuje. Len nepoznám blbca, ktorý by Ti to opísal, alebo zoscanoval. Len ja, dutý, ako výhybkové železo som to hodinu a pol opisoval. NElám si hlavu, ak tam budú nejaké chyby, t.j. rovnaké kódy zastávok, atď. Skraty, ako OS, ČSO, ch neviem, čo znamenajú. A pozor! Tu pár zastávok chýba, lebo toto je staršia verzia databáz. Tu je verzia 19, u nás sa teraz používa 20. A po piatich minútach čítania dlhého a otravného textu je tu sľúbený link.
Heslo je kód zastávky Trnavské mýto, nájdeš ho tu: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=392b3433292c1f252e362f34332523ef2f262e29
Link: http://www.MegaShare.com/2322797
samozrejme ze cim studensi tym horsie, ale v zasade skodi to, ze je to princip akoby si sedel niekde v prievane nonstop, o to horsie ze z tych vyduchov ti po celu cestu fuka vzduch povacsinou na jedno miesto...napriklad krk. A na to som uz pocul stazovat sa aj samotnych soferov, ktori po druhom dni pustenej klimy, tym ze aj v kabine im to vytvorilo prievan mali zdravotne problemy.
ja sa nestazujem za kazdu cenu napriklad vo vsetkych MB je klima vyriesena dobre, NIE ALE V SORE...a ak nepoznas princip, preco nema klima fukat priamo na telo skus nastudovat na nete
nesiel tam studeny vzdych a vietor Ta ovieva aj na zastavke, tak asi by si ani z domu nemal vychadzat. Keby tam tlacil 16 stupnovy vzduch tak mas pravdu, ale Ty sa stazujes za kazdu cenu. Cesta tym klimatizovanym SORom bola neporovnatelne prijemnejsia ako neklimatizovanym.
lenze klima nema fukat priamo na telo cestujuceho!!! Ak nepoznas zdravotne dosledky toho tak skus najst na nete napriklad ja mam astmu a cesta s takto sfusovanymi vyduchmi klimatizacie mi vacsinou sposobi take dva tydne doma so zapalom priedusiek, nehovoriac o tom ake problemy to vie sposobit zdravemu cloveku.
Co som ja pozoroval tak aj hej... problemom nie su ani tak otvorene minivetraciky ako to ze okna nie su tmave a teda sa to prehrieva a tazsie chladi.. preto v CapaCity ta klima funguje lepsie.
No ja som isiel 83 klimaSORom a klimu som velmi ocenil! Divil som sa sice nad silou fukania, ale teplota bola absolutne primerana. Vobec ziadny studeny vzdych, ale presne namiesany tak, aby sme sa uz vnutri nepotili. Cize vemi pozitivna skusenost! za 1 ? zato v 94 bezklimaSORe som sa hned rano skoro dogrcal z prehriatia! ziaden vanok ani pri otvorenych vsetkych vetrackach atd...
takže kupujte električenky s platnosťou tak do 29.-30.12. a potom už nové celoročné mimochodom, tá BAkarta nemala od septembra zlacnieť električenky o 10%
Re #151890 Mischo1: takže keď osm včera išiel 4232kou, tak to tam tak strašne hučal stropný ventilátor? zaujímavé, že dnes v nejakej 163x išiel tiež, ale podstatne tichšie...
Ja len dve veci na dopravný podnik:
1. Neviete dokedy je plánovana rekonštrukcia na Krížnej?
2. Mohla by 196 zachadzať k vozovni Jurajov dvor celý deň.
Za ministra potrebuješ človeka, ktorý vie riadiť organizáciu, a nie nutne človeka, ktorý bol v danom odbore radový pracovník. Ak v tom odbore niečo predtým robil, je to výhoda, ale nie nutnosť. Aj tak jeho budúca práca je diametrálne odlišná od práce akéhokoľvek radového pracovníka v danom odbore.
Ak by si robil povedzme výber na riaditeľa dopravného podniku, tak by tiež malo väčší zmysel dať tam niekoho, kto v DP nikdy nerobil, ale má schopnosti to riadiť, ako keby si tam mal dať napr. radového vodiča, ktorý ale príliš riadiť DP nevie. Ten vodič totiž tak či tak robil len malú časť práce z celej činnosti podniku a v zásade mu tie skúsenosti na tom mieste takmer vôbec nepomôžu. Podstatné informácie o detailoch chodu organizácie si ten nový človek vie rýchlo zistiť.