"Cestujúci si po novom už nebudú musieť pamätať dve rôzne čísla pri denných a nočných linkách jazdiacich rovnakým smerom."
LOL
Ten "princíp" že na autobusku jazdia 40, 50, 60, 70 je tiež super, to si určite budú všetci cestujúci pamätať a používať. Obrovský benefit, ľudia určite budú neskutočne vďačný. Oveľa lepšie ako keby na autobusku jazdili tie linky čo posledné desaťročia
Pri jej úžasnom 20 min.intervale cez víkendy ju vieš zo stanice využiť veľmi náhodne. Vždy si to smer východ odserú L201 ,210 , ktoré jazdia v nedeľu večer fakt dosť narvaté. Posila L201 aspoň po Jelačičovu by bola už dávno na mieste. Ideal po Hraničnú.
To je logika možno tvoja a súčasných grafikonistov. Dobre vieš , že večer bol a má byť 7,5 min.int.
Interval pomaly osekávajú pri jednolinku.
Špičku resp. celý prac. deň ako kedysi máme iba jednu hodinu ráno.
Teraz zvyšok dňa 5 min. a večer 10 min. čo nepasuje k prestupom na trolejbusy a prestupné busy na koncoch radiál.
Na Zlaté úplne zle s 20 min. pri L4. Linky 52,56,57, 53,65 int. 30 min.
To asi nevieš alebo nechceš vedieť..
Prázdniny int. 6 min. čo tiež nevychádza na prestupy , ktoré tak veľmi obhajovali pri zavádzaní jednolinku.
Keď sa hovorilo o posilňovaní intervalu na Račianskej na viac ako 2 minúty, tak niektorí vraveli, že by to už trať nezvládala (z hľadiska napájania a vláčikov), ale tak trať v KV je na to po rekonštrukcii asi pripravená.
A nebola by potom na trati do KV v špičke zbytočne vysoká kapacita, keďže by tam jazdili 3 linky v 4-minútovom intervale (často tadiaľ necestujem, preto sa pýtam)? Zvládla by vôbec trať takýto počet električiek?
Sorry za offtopic, ale k týmto pomenovaniam špecialít sa viaže nejaká historka? Lebo teda bol som v Lacinke nespočetnekrát, ale nejaký vzorec som v tom neobjavil...