Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dopravak123 #164231:
Deje sa to každý deň a pravidelne s tým istým vodičom.
Reply on: TEDOM-1103 #164225:
Taký otrasný šerbel ako je 1103 som už dlho nestretol-ani krátke plyňáky nejsú také zoz**bané ako ten tvoj skvost.Je síce pravda,že 1104 a 1110 sa nič nevyrovná.Jediní kto tvrdí,že tá tvoja detská izba je super si ty a ten tvoj super kamarát so svojou´´extrémne´´ rýchlou jazdou.
Reply on: no.ev.di. #164216:
To je vážna vec, daj vedieť konkrétne údaje (deń, čas). Budem to riešiť s príslušnou prevádzkou, pokiaľ si im to už neposlal.
Reply on: no.ev.di. #164229:
Retarder vystraja,ale je to aj vecou udrzby , niektore TEDOMY su spolahlive , taka 1113 a 1115 mi bude chybat - to boli najlepsie vozy. A uz chod na gmail -daco som ti pisal. ?
Reply on: Petto #164228:
aj na L50 či 80 takéto kusy boli. Čo sa s tými Tedomami deje vlastne, že to tak trhá? Sa človek cíti jak na L135 kde jedno kolečko = bitka. ?
Reply on: TEDOM-1103 #164225:
a to jemnejsie trhanie pri rozbiehani ako ma aj šerbel 1104 je tiez fantasticke ?
Reply on: TEDOM-1103 #164225:
co tak oblepovat si doma izbu a nie autobus, ktory potom vyzera ako zachodova kabinka? ?
Reply on: TEDOM-1103 #164225:
zaujímavé bude sledovať ako sa podpíše na Solarisoch jazdenie na L133. Následne ostanú vysieť Tedomy z L133 bez využitia, čiže potom môžu ísť nejaké Citelisy do Petržky, a Tedomy pôjdu na L50 aj keď niesom nadšený, že budú Citelisy deliť medzi vozovne. Na L99 by stačili kľudne 10.5M Citelisy, tie ale nemáme, zatiaľ čo Prievidza a Trnava áno ? Dakto hovoril, že Tedomy majú aj špeciálne nastavené prevodovky podľa jazdy na konkrétnych linkách, či to jazdí na L32 v členitom teréne alebo na obyčajnej L50 či 80 bez stúpaní. Teoreticky keby DPB chcel mať jednu značku 12 metrákov, mohol by tie Tedomy vrátiť, alebo keby ich chcel aj odkúpiť?
Reply on: TeBeCe #164224:
Náhodov je v najlepšiom stave (motor, prevodovka, kúrenie, čistota) ☺
Reply on: TEDOM-1103 #164223:
cely ten autobus je ?
Reply on: Ike #164219:
zastupiteľstvá majú silné slová iba pred voľbami, keby sa začal riešiť NS MHD, resp. konať a stavať, už by nemali taký vďačný objekt ryžovania politické kapitálu, oni to vedia a preto na MHD serú aby mohli aj ich politickí nástupcovia oblbovať občanov na tom istom. Funguje to takmer ako kšeft s ropou, preto ho treba využiť a nabaliť sa kým je, lebo nebude a takisto zneužívajú niekoľko rokov tému NS MHD kým sa dá, lebo raz sa aj tá vyčerpá.
Reply on: Ike #164219:
lenže problém je to, že Petržalka môže prd, lebo síce môžme chcieť električku no, vždy sa zorganizuje nejaká diskusia s odborníkmi a "odborníkmi", kde sa dostaneme k električke, vlaku, mixe električky s vlakom a tiež sa to musí koordinovať aj s celkovými predstavami mesta o NS MHD a tu je problém,že mesto ani dnes netresklo rázne po stole a neuzavrelo to. Stále sú také nejasné hmlisté opatrné závery. Spevavec Slávik mlčal 8 rokov, v roku 2008 sa prebudil a teraz iba škodí namiesto toho aby sa angažoval v nejakých ozaj osožných veciach pre Petržalku, tak sa organizuje iba v tej jednej jeho vyvolenej aby dostal svoju "hračku", na ktorú má on právu. Ďurkovský pre MHD nespravil nič, iba básnil ako odštartuje projekt NS MHD, ako vyrieši Petržalku a vyhováral, že ako potrebuje ďalšie 4 roky. Dostal po druhé 4 roky a nespravil nič, ba ešte uškodil, dosadil socialistu Záhradníka, ktorý rozhadzoval roky peniaze, (tak ako Fico, postavil svoju popularitu na lození geriatrii a sociálne slabším do zadku)zanechal plno pochybných tendrov a zaviedol módu predvolebných liniek, ktoré je dnes problém rušiť. Vidíš to dnes, aj šotouši znalí problému chytia absťák, keď sa navrhne zrušenie predvoleného ťaháku.
Reply on: no.ev.di. #164218:
Myslím, že Petržalka má ako najväčšia BA mč dosť silné slovo. Je však pravda, že tam máte rôzne papagáje, vrabce a iné vtáctvo, čo do toho čviriká, ale myslím si že maslo má na hlave AJ zastupiteľstvo v Petržalke, ktoré v podstate NIJAK (podčiarknúť 3x predchádzajúce slovo) neriešilo reláciu BA-Petržalka.

Ak si tú Mudroňovu myslel takto, tak potom je to v pohode ?
Reply on: Ike #164217:
Petržalka si ale čo môže sama postaviť? Čo sa týka investícií do rozvoja MHD, tak to riadi mesto a DPB.

Čo sa týka Mudroňovej, tak som to nemyslel vážne, len dotyčný si sťažuje, že Petržalčania majú 4 hlavné cesty do mesta a z Karlovky sa do mesta dá iba jednou ísť. Ako mu vysvetlilť, že keď je KV tak položená ako je tak tam zázraky nespravíš? Takisto ako Rača má iba Račiansku na cestu do mesta a výhodnejšia komunikácia nie je pre Raču, takisto aj Devín, Vajnory, Trnávka, či DNV.
Reply on: no.ev.di. #164212:
S tou Mudroňovou to snáď nemyslíš vážne 🙂 vzhľadom na to, že v tejto lokalite momentálne bývam a pohybujem sa tam, tak si túto reláciu neviem predstaviť. Na um mi pripadá len staré transport tycoon riešenie, že zobrať buldozér a všetko postaviť na novo.

Btw. osobne si myslím, že maslo na hlave má ako zastupiteľstvo Petržalky, tak aj zastupiteľstvo Karlovky.

Petržalka nedokázala za 20 rokov vybudovať električku, t.j. fyzicky separovanú bezbariérovú koľajovú alternatívu.

Karlova Ves nedokázala kompenzovať stavebný boom vhodnou infraštruktúrou, pričom by stačilo tak strašne málo, ako prestupný termínál Elektríčka-Trolejbus 🙂

Predávanie pozemkov a zahusťovanie zástavby im však išlo...
Reply on: Tam-bus #164214:
potvrdzujem. Stretol tam dva dni po sebe chalana s holkou čo tam oxydovali za šoférom hneď, do toho sa ešte pridal šofér, čo mal pár dní na to mať prvé jazdy na L35/135, dokonca mu ten blb šofér dal šoférovať chvíľu L135 no skoro sme skončili zle a ešte pred prvou zastávkou to dotyčný vzdal, tak som si povedal, že v ten štvrtok kedy sa on mal na L35/135 učiť si tam jazdy odpustím, že rozbiť minibus môže aj bez mojej prítomnosti, beztak pri jazde cez Ľ.Fullu, či Baníkovu, Adámiho, Líščie údolie, Púpavovú a na Šaštínskej (večer keď tam stáli po celej dĺžke autá v tme, fakt pôžitok z jazdy, tí šoféri by mohli robiť kaskadérov) som iba čakal do čoho vrazíme. Boli tam potom také dietky čo sa vozili 3/4 trasy, či babky vykonávajúce trasu Molecova/MiÚ KV - Borská, alebo lemry typu Kolískova/Tománkova-Molecova, Hlaváčikova 20-Ľ.Fullu, Borská - Púpavova/Karlova Ves. Prekvapilo ma nemilo, že linka nebude jazdiť vrchom cez Sološnícku, lebo tam vždy vystupovali aspoň 2-3 ľudía, buď nižšie alebo úplne na tom vrchu, kde je ešte kus cesty pešo, takto tí ľudia už budú rovno zo Sološníckej chodiť k električkám pešo, lebo čakať na L35 sa im neoplatí.

Inak je pravda,že na L135 ešte než ju spustili ten debil Záhradník prikázal SORku 9.5 a zobrala pár aut na Adámiho? ?
Reply on: Tam-bus #164214:
Ospravedlňujem sa za vzniknutú diakritiku.
Reply on: TEDOM-1103 #164206:
Poèúvaj,od poèiatku dlhých dielov nikomu ani len na um nezišlo nieèo tak stupídne,že ich ani nie 200m od domu bude zvážať nejaký mikrobus.Keï 12/2008 zaviedli 35 tak som ju bral ako rentabilnú kvôli už vyššie spomenutým uliciam ale ani vo sne mi nenapadlo,že ten darmožráè BZ si ešte na podnet zozmaznaných geriatrièiek zmyslí tak nieèo nezmiselné a nepotrebné ako linka 135-jediné opodstatnenie mala akurát v rannej špièke-to ti dávam za pravdu ale keï poobede tvorí polovicu cestujúcich: Jednozastávkové babky a tupé detièky ktoré nevedia,èo od dobroty zo sebou a vyvážajú sa dennnodenne v 135-ke alebo ešte aj machri ako si ty ktorí sa ešte aj vyprávajú s vodièom poèas jazdy-netvrdím že sa tam zrovna ty vozíš. no.ev.di.-nestretol si tam náhodou takých pri tej tvojej vyèerpávajúcej analíze a po 5-hodinovom vození sa?Chcem týmto povedať,že túto linku som nikdy nepotreboval a to mi stojí rovno pod domom.V živote som tam nevidel sedieť èloveka staršieho ako 18 a mladšieho ako 55.Na èo potom taká linka-však to prerába a nie zarába.Silne pochybujem,že v tom autobuse boli niekedy revízori na rozdiel od 36,ktorá sa z obiektívneho h¾adiska využívanosti so 135 nedá ani porovnať.Cez víkend nieje problém vidieť v tom mikrobuse aj okolo 30 ¾udí.S týmito zmenami plne súhlasím a podporujem ich a DD to vôbec nepokazí ale práveže prospeje-tí ¾udia tu tak zleniveli,že sa im ťaží prejsť 150m ale radšej budú 10-15 minút èakať na mikrobus.A èo sa týka školákov ráno tak si myslím,že tiež je tu 135 úplne zbytoèná-veï ten školák èo im ráno chodí tam nieje pre srandu králikov a prejsť si 50m ku škole myslím že nikoho nezabije.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement