Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #164519:
a myslíš, že tie vlakové spoje by boli limitované využívaní iba pre ľudí z Rajky? Práveže MÁV má záujem prepravovať z/do Bratislavy aj iných ľudí ako z Rajky. Nechce sa mi tu vypisovať zoznam zastávok medzi Rajkou a Gyorom, ktorými prejde Os vlak. Z týchto všetkých staníc je podľa MÁV potenciál prepravovať ľudí do Bratislavy. Nech to vyskúšajú, buď sa popália alebo uspejú. Roky sa nad vlakom z Maďarska do BA cez Rajku iba láme palica zo stupídneho dôvodu, že ľudia nevyužívali Pannoniu, resp. Amicus premávajúci v úplne tupom čase ? a ak nie pre tento dôvod tak pre to, že keď tie vlaky "zdochli" tak premávali slabo využívané a neochvejná logika Slovákov káže : Nebolo to využívané vtedy, nebude ani dnes ?
Reply on: no.ev.di. #164515:
Asi ti to nema dovod vysvetlovat, ale tak skusat treba.. aj keby tam bolo tolko ludi ako v busoch, stale sa to neoplati a je bus lepsi. A ludi tam bude menej, lebo stanica v Rajke je pre mnohych viac od ruky ako bus, nehovoriac o tom aky CP tam bude.

Najlepsie pre Rajku by bolo (ak tam uz ta doprava musi byt) predlzit vybrane spoje 91ky.
Reply on: Peon #164510:
Ten tunel este dlllllho nebude 😉
Reply on: Peon #164505:
Fakt by ma zaujimalo kolko sa tym usetrilo, ze zrusili vlaky do Petrzalky.. sice nejaky velky zmysel v tom "intervale" nemali, ale aj tak...
Reply on: no.ev.di. #164515:
V Rusovciach sú zaručene plné dve koľaje - nepoužívaných vozňov. ?
Ktorá "Slovenská strana" nie je ochotná pustiť sem maďarské jednotky? ?
Reply on: Peon #164505:
určite premávajú, však z Rakúska a z juhu cez Maďarsko čo chodia vlaky, to sú dva smery, čiže na 100% nákladné vlaky chodia v úseku Petržalka - ÚNS, ÚNS-ku navyše plní aj prístav, Slovnaft a ešte nejaký terminál čo tam je na Lúčnej. V Rajke som videl vlaky ČD Cargo, takže nejaký ten nákladný vlak určite prejde, aj v Rusovciach vždy zaručenie niečo stojí, vždy aspoň dve koľaje plné, čo som tam videl. Úsek Rajka - Petržalka nemusí dlho ostať bez vlakovej obsluhy, záleží však na ochote Slovenskej strany sem pustiť Maďarské elektrické jednotky. Zaujímavé to bude aj z pohľadu využívanosti a súboja L801 vs. vlak, že čo pritiahne viac a či vlak neuberie L801 zákazníkov, lebo :
1. V Petržalke bude neporovnateľne rýchlejšie = úspora času
2. Prestup na ŽST Petržalka na L59,80,91,93,94,191 = lepšie spojenie s mestom
Reply on: Joyki #164509:
súhlasím, občas využívam OS vlak (odchod 16:25 z Petržalky) do PK. V Petržalke nastupuje do vlaku max. 10 ľudí a na ÚNS nenastupuje nikto, naplní sa až na Novom meste a na Predmestí. To isté aj ráno v smere do Petržalky.

Rýchlik od Trnavy, ktorý premáva do Petržalky vo večerných hodinách asi tiež nie je využívaný, premáva tuším iba v piatok, alebo iba v nedeľu...
Reply on: Valec #164507:
tak to je kus údu ? ten snáď chodil na rozumy k Slávikovi ? hlavne, že keď sa cez Starý most promenádovali autá, tak kolaps nehrozil ? Slovenské médiá stoja asi za to čo program TV HNOJ.
Reply on: TeBeCe #164504:
Z novinárskej profesie sa doslova stala mediálna prostitúcia ?
Reply on: Kami #164508:
Veď práve.. Žeby tejto trati cez Prístavný most "zvonil umieračik"?

Re #164509 Joyki: Za akým účelom jazdia rakúske nákladné vlaky na ŽST Východné? Koľko minút približne trvá ich zdržanie na ŽST Petržalka z dôvodu nutnosti výmeny rušňov (kvôli inej trakčnej sústave)?
Reply on: Peon #164505:
Ked s TREŽkou nikto nechodí...
Chodia tam nákl. vlaky, najma rakúske do žst Východ (Rendez). A osobná doprava taktiež bola tam velmi veelmi slabá. vsetci vystupujú na predmestí alebo v Novom Meste.
Reply on: Peon #164505:
nie, nie je to skoda. Ved ideme stavat este jednu dvojkolajnu tunelom. 🙂
Reply on: Vladimír #164506:
"Drahovský upozorňuje, že projekt električky treba premyslieť. Na frekventovanom Šafárikovom námestí podľa neho môže hroziť dopravný kolaps."

Tu sa prejavuje odbornosť médiami titulovaného dopravného (rozumej značkovo-vyhláškového, dnes už zákonného) experta. ?
Reply on: TeBeCe #164504:
Ako vôbec niekto môže takú kravinu zverejniť a ešte aj nájsť odvahu sa pod ňu podpísať?
Od 1. 5. 2011 bude pozastavená osobná železničná doprava v úseku Nové Mesto - ÚNS - Petržalka. Takže z Petržalky sa už bude dať dostať vlakom jedine do Rakúska. ? http://www.vlaky.net/upload/images/reports/003941//132.pdf

Medzi Novým Mestom a Petržalkou premávajú aspoň nejaké nákladné vlaky? Nie je škoda mať nevyužitú takúto dvojkoľajnú elektrifikovanú trať?

Zároveň zostáva pozastavená aj železničná doprava v úseku Petržalka - Rusovce - Rajka. Približne ako často tade premávajú nákladné vlaky (ak vôbec)?

PS: Vlaky (TREŽ) už nebudú premávať ani medzi Trenčianskou Teplou a Trenčianskymi Teplicami.
Reply on: AAA #164501:
Beriem tento príspevok späť, zo zvyšku diskusie som to už pochopil.
Reply on: 810zssk #164467:
Pardón, to nepatrilo Tebe !
Reply on: 810zssk #164470:
Čo za doklad je TP? Predpokladám, že techničák si nemal ny mysli. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.