Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kluvo #242976:
Na jednej strane je fajn, že sa so zmenou nečakalo napr. do letných prázdnin, ale škoda, že tadiaľ bude premávať N80 a nie N95 (ako to bolo v minulosti). Myslím si, že N95 by bola lepšia voľba, lebo jednak obsluhuje väčšiu časť Petržalky (a ak by išla cez Ovsište namiesto N80 tak skoro celú východnú časť) a po druhé by sa mohli na N80 dať sóla a na N95 by boli Capacity. Minimálne by mali N80 a N95 na seba čakať na Romanovej, aby sa dalo z centra dostať aj do južnejších častí.
Reply on: Baka #242977:
Ano, vratane 10.3.
Dobryy chcela by som sa spytat ze ak mi plati elektricenka do 10.3. Tak ze ci mi toho 10teho plati cely den ??
Podla novej mapy nocnych liniek to vyzera, ze od konca marca zacnu premavat linky cez centrum a Stary most - N61 cez Suche Myto, Centrum a Dunajsku, N80 cez Suche Myto, Centrum a Stary Most.
Reply on: trolejbus6207 #242974:
TAK TO JE DOBRA SPRAVA! Vratil sa domov. 😉 Kde inde by ho mohli lepsie zrekonstruovat? 😉
Reply on: 810zssk #242971:
Mne to ešte ani raz nefungovalo 😂
Reply on: 810zssk #242971:
Tým som chcel povedať len toľko, že ich brána to podporuje, takže stačí upraviť aplikáciu. Aj pri "natívnej" implementácii potrebuješ využiť (podporovanú) platobnú bránu, hoc to z pohľadu používateľa nie je vidno.

Keby nimi používaná brána Apple/Google Pay vôbec nepodporovala, bolo by to o prekážku viac a bez jej výmeny (alebo doplnenia podpory na jej strane) by to bolo nerealizovateľné. (Možnosť spracovania platieb priamo IDS BK môžeme, myslím, vylúčiť.)
Reply on: ceres #242970:
Nezvádzaj ich na zlé chodníčky, implementácia Google Pay cez platobnú bránu je najväčšie zlo čo existuje (má to tak napr. Regiojet) a neuveriteľne ma to irituje. Google Pay treba integrovať cez natívne riešenie bez otvárania nejakej externej stránky.
Reply on: S499.1023 #242966:
Tiež používam aplikáciu príležitostne v rovnakých situáciách ako FFF13 a tiež ma prekvapilo, že tam Apple/Google Pay zatiaľ ponúkané nie je. Práve pre takéto použitie preferujem tokenizáciu cez vendora platformy pred card-on-file platobnej brány, kedy nad životným cyklom platobných údajov nemusím mať žiadnu kontrolu - podľa toho, ako to (ne)naimplementuje konkrétny obchodník...

Brána od ČSOB by mala Apple/Google Pay podporovať, čiže je to vec implementácie v aplikácii. Neviem, či sú tieto transakcie zaťažené nejakými dodatočnými poplatkami, potom možno aj obchodnej politiky...
Reply on: Vladimír #242967:
Ja mám električenku, appku použijem občasne na nákup lístka pre známych a appka občas (zrejme po dlhšom období) zabudne
Súprava T6A5 7941+7942 už bez reklamy Prima banka
Reply on: S499.1023 #242966:
Potvrdzujem rovnakú skúsenosť. Aplikáciu používam dlhodobo, papierový lístok som nekupoval už roky. Nákup lístka s uloženou kartou mi trvá do 10 sekúnd. Absolútna pohoda, popravde ani neviem, čo by som na tom procese vedel vylepšiť.
Reply on: FFF13 #242957:
Ty tam musíš zadávať číslo karty jak sprostý? Ja som ho tam musel zadať raz.
Reply on: Urbanway 2423 #242962:
Áno mal, ale kým jazdí s tou poruchou, cestujúci ide zadarmo v prípade ECL. Potom by to mal spravidla oznámiť na dispečing a pravdepodobne ísť do vozovne. Každopádne aj ja používam ECL a som za túto funkciu rád, ale často nefunguje označovač.
Zobrazujú sa aj niekomu inému na zastávkach linky v nezmyselných smeroch, ako napr. "44 > Slovenský Grob, Hlavná"? Deje sa mi to už asi týždeň, takže to asi bude nejaká väčšia chyba.
Reply on: ceres #242955:
No, vidíš, ja sa radšej vždy preveziem až na Hl. st., pretože tam nastupuje menej ľudí (človek si vždy sadne) a nemusím čakať o 5 minút dlhšie v zime. Ešte keby sa otvárali dvere skôr ako minútu pred odchodom a vodiči (aspoň tí, čo sa hneď radia na nástupište) by vysadili ľudí až priamo na nástupišti, bolo by to ešte lepšie. 🙂
Reply on: N/A #242961:
Nemal by vodič pri nefunkčnosti všetkých OCL podľa správnosti odstaviť vozidlo a ísť na poruchu do vozovne?
Reply on: Dunaj #242960:
Ak sú nefunkčné všetky označovače, tak áno, pretože je to prekážka zo strany dodávateľa služby.

Úryvok z Prepravného poriadku IDS BK:
článok B.3.16: V prípade, že najbližší KOCL vo vozidle alebo na nástupišti je nefunkčný, cestujúci je povinný
zakúpiť si cestovný lístok v inom KOCL. Ak sa vo vozidle alebo na nástupišti nenachádza žiaden
iný funkčný KOCL, cestujúci vo vlastnom záujme:

a) v MHD informuje vodiča vozidla po príchode do nasledujúcej zastávky a v prípade
vykonávania prepravnej kontroly bezodkladne informuje aj revízora, ktorý preverí EP na
predloženej BČK/VIK,

b) v PAD je cestujúci povinný si zakúpiť cestovný lístok u vodiča v zmysle cenníka tarify IDS
BK,

c) pred nástupom resp. bezodkladne po nástupe do vlaku, cestujúci vyhľadá sprevádzajúci
personál vlaku a ohlási nástup bez platného cestovného lístka z dôvodu nefunkčnosti
KOCL. Sprevádzajúci personál vlaku vypraví cestujúceho na základe informácií CL1C IDS
BK platným od času výdaja v papierovej forme. Vo vlaku je možná platba za cestovný lístok
len v hotovosti
Mám elektronickú peňaženku,niekedy ju nemôžem použiť lebo strojčeky v autobuse sú nefunkčné. Mám nárok na bezplatnú jazdu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement