Presne to, co Joyki popisal: jeden vlak obsluhuje vsetko GA-BA ("jedno pasmo") a druhy vlak obsluhuje vsetko NZ-GA ("druhe pasmo") a potom ide bez zastavenia az do Bratislavy
Rámcový návrh pre trať 130: celodenná pásmová obsluha, pásmová stanica je Galanta.
S65 sa ruší, všetky vlaky z Hlst nasledovne:
Os X:09 zastávkový po Galantu,
X:34 REX po Galantu bez zastavenia, ďalej všade,
X:39 Os zrýchlený po Galantu (prejde Recu - má prípoj zo Senca 640, a Pusté Úľany).
Vo voľných dňoch Os X:09 zastávkový každú hodinu až po Nové Zámky.
Paušálne sa však na Slovensku zavádza časové utlmenie premávky v dňoch 24./25.XII. a 31.XII./1.I. - posledné odchody po 17.h z východzích staníc, prvé po 5.h, čo sa veľmi nepáči, lebo osobne som cestoval aj na Štedrý večer, aj 25.12., aj na Nový rok S60-kou, a rozhodne nebola prázdna, pretože aj v tých dňoch sú šichty pracujúcich.
No napríklad v prípade 59 ak je upchatý obchvat tak nikto nikomu neodtrhne hlavu za to, že vodič zvolí inú trasu a nestojí hodinu kdesi v kolóne. Ale keby sa rozhodol to zobrať cez Patrónku napríklad, tak to by už mohol byť problém
Neviete nahodou ako to vyzera s tymi 50m elektrickami? Kedy bude vyhlasena sutaz? Bude sa starsim elektrickam instalovat system Vetra? Dostanu T6-tky klimatizaciu?
Podľa rámcového návrhu trate 120 S55 bude okresaná na 7 párov a na úsek Petržalka - Pezinok: do BA medzi 5:20 a 8:20 štyri vlaky a tri obratové popoludní, z BA dva obratové ráno a päť medzi 14:11 a 18:11.
Tak potom neviem, možno nielen zadné sklo a hlučnosť motora je kus od kusu inak... Ale viac ráz som mal túto zimu taký zážitok, že ani v SORke mi nebýva taká zima, až na 280ky som začal v duchu spomínať...