Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #187140:
Bud rad, tie zmeny na Zahori co su od dnes su najma k horsiemu.
Nič v zlom, ale náš smer je nejak furt degradovaný... žel. trať 130 už poznáme, smer Galanta furt posledný, degradovaný pri každom, a ked niečo pripomienkujeme u Slovak Lines, tak furt dostávame také odpovede, že máme ísť kľačať na kukuricu do kúta... a smer Marianka, Stupava, Malacky či D. Lužná má každý druhý deň iné cesťáky, lebo niekto okomentoval ich zlé spoje... u nás spoje ubrali, dokopy 13 späť. Bez nadväzností...
budeme z toho taký IDS, že až po uši... ?
na zastavke som nahodov videl poriadok nocneho spoja, a pri kazdej zastavke bolo na znamenie - ,,z"
preco nemozu pod zoznam zastavok napisat Vsetky zastavky nocnych spojov su na znamenie?
len to cloveka dopletie.
Reply on: 810zssk #187136:
Kalinakov tunel s "radicovej prestavkou" pokracuje dalej.
V Bratislave sa hovori o prebytku 1200 posteli, hlavne ze ideme stavat novu nemocnicu.
Reply on: Valec #187134:
Pravda, k tej mimochodom patri poklona za vykonanu pracu (obom autorom) ?
Reply on: 810zssk #187024:
Zabudol si na Považskú Bystricu. ?
Reply on: on-line #187132:
Novy voz a hned tusim na odpis... Neprijemne. Ale tak kedze fondy EU, malo by to byt poistene...
Reply on: Ike #187127:
neviem, či to je monolitická konštrukcia, ale aj tie majú priehyby. Deformácie od zaťaženia (zaťaženie je aj zaťaženie vlastnou váhou) sa vyskytujú na konštrukciách nezávisle od technológie výroby, ktorá bola použitá, ako pri prefabrikovaných, tak pri monolitických konštrukcách je fyzika stále rovnaká a deformácie tam sú. Samozrejme sa dajú vypočítať a obmedziť (kontrolovať). Koniec statického okienka ☺
Reply on: TomJ #187129:
Neda. Navyse nikam nevedie.
http://goo.gl/maps/cwiVB
Reply on: david1 #187128:
Ten most slúži len pre účely letiska alebo sa dá po ňom aj normálne prejsť (peši/autom)?
Reply on: Ike #187127:
Asi zvolili najlacnejsie riesenie,kedze tam ziadna plavba nehrozi...
Reply on: david1 #187119:
Fakt? V strednej časti je to dosť nízko, takže sa toho dá z hladiny dotknúť a mal som pocit, že je to monolitická konštrukcia.
Reply on: Vladimír #187123:
Existuju pripady kedy turista (alebo proste obcasny navstevnik) z roznych dovodov chce pouzivat kredit (napr. cestuje relativne malo), alebo tarifny system ani inu moznost velmi nepozna... kazdopadne, ja som urcite za papierove listky, ale ked uz je ten kartovy system, tie karty by mali byt co najjednoduhsie zohnatelne. Hlavne bez tlaciv. Samozrejme, najvhodnejsie by bolo po vzore Londyna zacat akceptovat PayPass a PayWave karty a v podstate problem solved.

Priklad: Mal som obdobie kedy som dost casto chodil do BB, v case ked toto obdobie zacinalo som tam ale chodil najma cez vikend - spravidla som tam prisiel v piatok v takom case ze uz sa DK vybavit nedala. Pritom MHD som pouzival relativne frekventovane. Toto trvalo par mesiacov kym sa mi konecne podarilo dostavit sa tam v pre dopravcu vhodnejsiom case.
Reply on: Peon #187124:
Do kelu, sem som to nechcel pridať 2-krát, ale dať to do fóra Svet. ?
Reply on: 810zssk #187120:
Myslím, že oveľa lepšie ako ponúkať turistovi nejakú prenosnú kartu je ponúknuť obyčajný papierový turistický lístok, ako je aj vo väčších mestách SR štandardom. Jednoducho kúpim, maximálne raz označím, vopchám do peňaženky a bez starostí objavujem mesto. Kupovanie karty a odpípavanie mi pripadá také balkánske/škandinávske (toto prekvapivo majú tieto inak odlišné kúty Európy podobné).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.