ja vacsinou staznosti nepisem, v tom momente ked sa mi nieco stane aj chcem ale nez pridem domov si to rozmyslim. ale uz naoaj nebolo minule daleko od toho, 65 isla asi o 3 minuty skorej bezim na zastavku vodic ma vidi, ale zavre mi pred nosom a mozem cakat 20 minut... takymto vodicom ak strhu aj 40 € vobec mi to nevadi.
A tiez som sa zamysal nad cim to to v DPB vobec citaju, lebo ked som im pisal nejake podnety ohladom MHD tak ziadna opoved viac krat.
Ja som sa raz sťažoval na vodiča, ktorý veľmi vulgárnym spôsobom vynadal mojej priateľke za to, že zazvonila včas na zastávke na znamenie. Samozrejme ma to nahnevalo a napísal som na sťažnosti. Dopísal som ale, že v žiadnom prípade nesúhlasím s finančnými sankciami proti vodičovi a jediné čo žiadam je dohovor slušného správania obzvlášť voči žene.
Odpísali mi, že je to tvrdenie voči tvrdeniu ale že vodičovi dohovorili. Verím, že sa nad sebou troška zamyslel a zároveň neutrpel žiadnu finančnú ujmu.
Ver tomu, ze DPB dosledne strhava premie za vsetky mozne, aj nemozne veci. Castokrat vlastne nikto ani neoveruje, ci sa to tak udialo, ako cestujuci napise. Posledny bonbonik je, ze nedavno strhli vodicovi 40€ za to, ze cestujuci napisal staznost, ze mu vodic nezastavil na zastavke na znamenie. Vodic tvrdi, ze cestujuci zvonil az na urovni zastavky, resp mierne za oznacnikom. Cestujuci tvrdi, ze zvonil vcas. Dokaz to. Nikto sa tym nezaobera, jednoducho mu stiahnu 40€ a hotovo.
A ak na ÚP caka na ich miesto 100 dalsich uchadzacov, tak preco potom DPB ma nedostatok vodicov?! Kde su ti cakajuci, preco nejdu robit do DPB? Hmm?
Nuž asi nič iné mne aj ostatným neostáva než natierať tých šoférov. Vôbec sú aj nejaké dôkazy, že sú tí šoféri ozaj prizvaní "na koberček", alebo to je iba taká formalita, že DPB odpíše, že akože už toho šoféra pokárali a pritom tomu tak nie je? Zrážajú im aj z výplaty za to niečo? Podľa mňa je vhodné aby to bola kombinácia, že aj ho upozornia a dajú mu na vedomie, že o pár desiatok má menej za to a ono. A tie neskoré odchody môžem tiež pripomienkovať? Lebo neskoro večer čakať, hlavne v tomto počasí nie je nič fajn, alebo meškať niekam a zrovna, keď to je najdôležitejšie sa zadarí. Asi treba šoférom v DPB poriadne nahlas povedať, že na ÚP čaká na ich miesto aspoň stovka ďalších uchádzačov s VP triedy D. ?
Problem by bol taky, ze auta by sa pripajali z nabrezia a v zapati by skoncili na autobusovej zastavke ? Navyse dost frekventovanej, takze by sa problematicky museli radit do laveho pruhu. Sucasny system je dobry prave v tom ze kazdy smer (zo Staromestskej aj nabrezia) ma svoj priebezny pruh.
Vodic je povinny otvorit vsetky dvere urcene pre nastup a vystup cestujucich - teda aj predne. Kazde zanedbanie tejto povinnosti treba riesit staznostou na vnutorna.kontrola@dpb.sk, inak sa tejto pliagy nezbavime. Pripadne rovno z busu zavolaj na tu nonstop linku.
Hej, je v polovicnom profile, moj dedo mi este niekedy v 90-tych rokoch vysvetloval, kam konkretne mala ta cesta viest, tusim sa mal robit aj novy Stary most ale za tuto informaciu ruku do ohna nedam. Na dokoncenie druheho mosta mali sluzit tieto prefabrikovane nosniky http://goo.gl/maps/sdQI7
Inak ten nedokonceny most je tak genialne ukonceny, ze keby chcel z neho nejaky samovrah skocit, tak sa nemusi ani namahat prekracovanim ziadneho zabradlia, teda okrem tych zvodidiel ?
k bodu cislo 1, takych liniek sa najde tiez...napriklad 83 odchod z Pri Krizi, alebo aj dalsi specialista na linke 23 z Volkswagenu (poradie 23/7, napriek tomu, ze pripoj z Mlaky uz davno dosiel k Volkswagenu), tak tomu sa podari cez vikend aj 7-8 minut ?
Mám otázku, ak tu niekto pozná pomery v DPB, tak že či si nechali na pozíciách šoférov (autobusov teda hlavne, keďže s nimi cestujem najviac) absolútnych sviniarov, alebo im tí dobrí iba odišli do zahraničia? Lebo dnes na L196 idem vystúpiť cez prvé dvere a z kabíny sa ozve niečo podobné dobytku :"Cez druhé.". Nepotrpím si na formality ak nie je čas, ale mohol povedať : "Sú pokazené." a pochopil by som, a znelo by to lepšie. Ďalej na 98 s odchodom o 22:07 z Novej doby smer Jasovská šofér na L98 ma nemilo prekvapil ako sa zachoval na zastávke Prístavný most k pánovi s kopou tašiek (nie nebol to klasický bezdomovec s kopu haraburdia), keď ho žiadal aby mu otvoril prvé dvere a mohol prestúpiť na 70ku, ktorá chodí každých 20minút. Šofér ho odignoroval a pán mu iba povedal slušne :"No to je mi ochota, teraz tu budem stáť pol hodinu.", presne 20minút, ale aj tak v tom počasí, nič príjemné. Je fakt pre niektorých šoférov tak, ťažké cestujúcemu uľahčiť cestovanie, keď už DPB má v tých intervaloch bordel a nenadväzuje to?! Videl som aj tak ochotný šoférov, ktorí aj na podruhé zastavili na zastávke ľuďom, ktorí dobiehali.
Všeobecne mi čím ďalej tým viac tečú nervy na MHD, lebo si všímam ako cestujem isté trasy pravidelne v istý čas, že tu máme špecialistov na :
1. neskorý odchod na východzej zastávke : špecialita na L93 ... podotýkam, že šoféri na L32 ak majú odchod v rovnaký čas, vozidlo pristavujú k nástupišťu načas! Je teda záhadou prečo to 93-károm robí problém
2. slimáci : špecialita na L68 ... po 21-22h kde neviem kde je možné nabrať meškanie tak veselo 4-6min sklz ? ... dnes som vďaka tomu mohol prestúpiť z 98 na túto linku, aj keď podľa CP mali prestup stíhať cestujúci z L68 na 98 ?
3. "prvé dvere nepoznáme" : lahôdka šoférov napriek asi všetkými linkami, keď sa môžete dobíjať aj búchaním ruky na dvere, neotvoria, tak už viem prečo GR DPB argumentoval, potrebou vyššieho počtu dverí, aby šoféri nemuseli prvé otvárať a kĺbový autobus tak mal štandardne štyri dvere a tie prvé sa budú otvárať iba sviatočne, keď vonku nebude fúkať a nebude zima, aby vybraných šoférov neofúklo ?
A problém ďalší, ktorý tu je, že na nových autobusoch, tak vychválených, je čoraz častejšie problém zavrieť dvere, a to aj na posledných 20tich meďákoch. Podotýkam, že nikto nestojí vo dverách tak, aby nešli zavrieť. A detto problém je aj s dopytovým otváraním. Môžete po tom klikať, klepať, trieskať, niekedy až na 5-ty krát to reaguje, takže čas na zastávke, ktorý tam nové vozidlá (SOR aj Mercedes) trávia je vyšší ako u starších vozidiel.
Takže ďalšia svetelná križovatka možno upadne do zabudnutia ?
"Dočasné vypnutie dopravnej signalizácie v otočke električiek, experiment na preverenie zdržania električiek na výjazde z otočky a preverenie priepustnosti a bezpečnosti dopravného napojenia Kuklovskej na Karloveskú."
Križovatka bude stále zapnutá v čase od 6:00 do 20:00 avšak počas týchto hodín sa na 14 dní vypne v čase 10:00 až 15:00. ?
vsak sa tu pisalo, ze cesta z molecky na kuklovsku trva cca 6 minut a cez tu otocku podla toho navrhu by to trvalo 2-3 minuty podla toho ako chyti zelenu vlnu (urcite to tu je niekde v archive)
Aký konkrétny problém by mohol vzniknúť? BUS pruh sa na veľa miestach v BA využíva ako odbočovací, či pripájací pre IAD #189975 presne to som napísal v poslednom odstavci. A podľa leteckého záberu, ktorý som pripojil ku komentu by sa tam v pohode zmestili aj 3 kĺbaky. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.