Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #193802:
ja uplne pochybujem o plnosti N95 smer hlavna stanica ked smer petrzalka jazdila poloprazdna a naopak N93 preplnena.
Reply on: Ámos #193801:
Mimochodom, treba pripomenut ze zastavka smer Petrzalka bola v tom case uplne zle umiestnena...
Reply on: Ámos #193801:
Bola vyuzivana, preboha, snad to nechces hodnotit na zaklade toho ze ty si cestoval opacnym smerom nez v akom to malo hlavny vyznam.
Reply on: 810zssk #193800:
a nebola vyuzivana
Reply on: Ámos #193796:
Samozrejme ze vieme, bezne prechadzame. To neznamena ze ked je niekde dopyt a da sa pri takmer nulovych nakladoch ta oblast obsluzit tak sa na to treba vykaslat. Este raz: existuje dovod preco sa tam kedysi ta N95 zaviedla.
Reply on: Error 0x007 #193797:
si si isty ze to ta trat unesie a asfalto-betonovy kryt ci dlazba je prisposobena jazde tazkych autobusov?
Reply on: 810zssk #193795:
Tak napriklad cela oblast Peknej cesty, Kramarov, Jaskov Rad, mam pokracovat?
Reply on: Rubber38 #193790:
Ono by mohol byt zriadeny bus pruh na vacsine elektrickovych trati. Tym by sa ani neznizila kapacita ciest pre svätu IAD...
Reply on: 810zssk #193793:
1) nerozumiem preco to takto na silu pretlacas to SNP, kedze dnes to spojenie s kratkym pesim presunom funguje ci uz od Noveho mosta, Zochova, ci Hodzka. To uz ludia fakt si neviete predstavit prejst 5 minut pesi?
Reply on: Ámos #193792:
"Znacne casti mesta" su jednak dost nepresny vyraz a po druhe, riesim co sa da lahko zrealizovat bez vyraznejsich financnych nakladov. Ano, aj mna napada X dalsich vyznamnejsich sposobov ako zlepsit nocnu dopravu, ale stali by kopu penazi. Toto je mimoriadne lacne, v idealnom pripade by sa mozno este dalo aj usetrit nieco.
Toto si fakt ešte nikto nevšimol? ?

http://alojzhlina.blog.sme.sk/c/336206/Mesto-Bratislava-ohrozuje-zivoty-obcanov.html?utm_source=sme-widget-hp&utm_medium=web&utm_campaign=blog

Zaujímalo by ma ktorý uvedomelý občan podal to trestné oznámenie? Samotný Lojzík alebo niektorí tunajší milovník SORov?
Reply on: Ámos #193791:
1. Kde som napisal ze vsetky linky? ? Hovorim o jednej lubovolnej linky, ktora zabezpeci spojenie Namestie SNP - Hlavna stanica, teda spojenie jedneho zo vstupov do centra a prestupneho uzlu nocnej dopravy.

2. S obsluhou Spitalskej suhlasim, ale velmi si neviem predstavit co tade viest. Vychadza mi to iba na N53, N61 a N70, ale tie maju moc nasponovanu jazdnu dobu a toto by im ju natiahlo. Sturova by tiez obsluhu chcela, ale tam by mozno stacilo zriadit pre N33 zastavku na Safku, v noci by to tam fakt nemalo prekazat.
Reply on: 810zssk #193789:
Tu nocne linky neobsluhuju znacne casti mesta a ty tu riesis nam SNP v pesej dostupnosti 5-6 minut od prestupneho uzlu Hodzovo namestie. ? Na hlavu postavene.
Reply on: 810zssk #193789:
1) takze chces presmerovat vsetky linky cez SNP a vynechat Zochovu? Nie ty by si chcel zrejme tvoju linku co ti jazdi vecer domov. Uz mi je to celkom jasne.

2) Ano a preto by som povazoval za logicke potiahnut ked uz tak nieco, cez Spitalsku Sturovu. Napr. N61 ktora aj obsluhuje dost vyznamnu cast mesta a bola by prinosna pre turistov z letiska po eventualnych nocnych priletoch.
Reply on: N/A #193788:
Je veľa miest, kde by aj takéto menšie zásahy značne pomohli. Napríklad na križovatke Tomášikova - Vajnorská v smere od ŽSt. Nové Mesto by vedenie L50 po koľajisku (stačilo by posledných 100 metrov pred križovatkou) autobusom značne pomohlo, pretože tam strácajú úplne zbytočne aj tri minúty. Ale to je len jeden príklad.
Reply on: Ámos #193787:
1. No jasne ze ked cestujes opacnym smerom tak tam nejak strasne vela nastupov nemal. Pointa je prepojit SNP s centralnym prestupnym bodom na hlavnej stanici. Tak samozrejme ze ludia co idu do Devinskej Novej Vsi nenastupia na autobus do Petrzalky ?

2. Vazne tu ides argumentovat dnom? Ked sa bavime o cestach za zabavou do mesta? Mimochodom, ze by na Namesti SNP nastupovalo/vystupovalo malo ludi, to tiez moze povedat len clovek co tam prilis vela casu netravi. A este vyraznejsie to vidno na Kamennom namesti, ta zastavka je vecne plna.
Reply on: Ámos #193779:
Súhlasím s tebou.

Ja by som už konečne uvítal od DPB a samotného mesta keby preferovali MHD pred individualnou a aj som posielal návrh ktorý bol vytvorený spolu z nemenovaným človekom.
Niečo podobné Mníchovu,Mainzu a Berlínu.
Odpoveď nám prišla vo forme toho,že oni majú bus pruhy.
No,áno majú ale len na úsekoch a tým teraz myslím Mníchov kde kedysi premávala električka.V mieste križovatky pravý jazdný pruh z ktorého vedia odbočiť do ľava, do prava alebo rovno.Dokonca vodiči vyšlú signál aby mali včas voľno v prípade keď to nie je možné tak čakajú.
Prvý úsek Bus pruhu by som si vedel predstaviť po trase električky od mosta Lafranconi po Nový Most.Musela by však byť kvalitne spravená a vybetonovaná trať.Viem aj to,že to moc nevyrieši situáciu ale čiastočne áno.

Reply on: 810zssk #193786:
Jeden z hlavnych vstupov to neznamena, ze aj mal dopyt? Ja som N95 a N93 jazdieval domov. A rozdiel kolko ludi pristupilo na SNP a kolko na Zochovej bol priepastny.
Ved to je vidiet aj cez den ako "masivne" je vyuzivana zastavka nam SNP. O naplnenosti L2, L8+3 cez SNP vieme hadam vsetci.
Reply on: Ámos #193785:
Este raz: Jeden z hlavnych vstupov do centra! Pesia zona kde rozhodne vsetky prevadzky nezatvaraju o 22:00 (napadaju ma hned dve co su v dostupnosti 2 min od zast. Namestie SNP a su otvorene dlhsie).
Reply on: 810zssk #193783:
Nam. SNP kde vsetky prevadzky musia zatvorit o 22.00? Toto Nam. SNP mas na mysli?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.