Inac, zase keby bola el. trat na Dostojevskeho + prievozska radiala + pokracovanie po Slovnaftskej tak by sa zase dala nahradit L70 elinamy? Odtial by sa dali prehodit SORačky na L74. Takisto by sa mohli odbremenit L201/202...
Trolejbus bude rovnako ako autobus stat v zapche, zatial co elektricka, keby sa postavila poriadne, by jazdila bez zdrzania. Tusim je dost zname ze na Slovnaftskej su poriadne zapchy, npr. taka L70 rano o osmej jazdi u mna pri AS hocikedy, ale nikdy podla CP...
Samozrejme keby sa postavili BUSpruhy (a prosim z betonu, aby to dlhsie vydrzalo) tak by sa trofel tak nezdrzal, ale poriadne postavena elektricka, ktora by naozaj bola nosnym systemom, by bola aj tak rychlesia a kapacitnejsia.
nemôžem si pomôcť, ale po časti Popradskej zopár liniek MHD premáva - 201, 202, 75, 65, N72 .... a po tej druhej časti kedysi dávno jazdila linka 22 (neskôr zdecimovaná do linky 74) ...
Akákoľvek trolejbusová trať navyše je pozitívnou zmenou najmä v oblastiach, ktoré podotýkaš. Električku na Slovnaftskú nemáš kade viesť a touto traťou môžeš napríklad zatrolejiť linku 74 (ak som to správne prezrel), čím nahradíš Vrakosy.
Čo viac by v tomto úseku riešila električka? Sídlisko DH nie je stavané na električkovú dopravu, keď tak na úkor už existujúcich stavieb či stromov, ktoré aspoň z časti zabraňujú prenikaniu hlučnosti. Netreba zabúdať, v akej koncepcii nosného systému boli jednotlivé mestské časti v Bratislave navrhnuté. Ak chceme koľajovú dopravu na DH, tak jedine použitím už existujúcej na východnej strane. Ešte je tu možnosť nadzemky či metra, čo je sci-fi.
- Trolebusova trat na Vlarske ul.: co sa tu ma stavat, vsak na Vlarskej uz TT je?
- Trolejbusova trat Popradska - Krajinska - Lesny hon: Kadial to presne bude viest a je to vobec nutne (na Popradskej tusim ziadna linka MHD nejazdi)
- Trolejbusová trať na Tomášikovej ul., s predĺžením do Podunajských Biskupíc cez Slovnaftskú ul.: Nebola by tu lepsia elektricka? Tusim tam aj bola planovana. Dalsia TT tam nic nevyriesi...
- Trolejbusová trať Stará Vinárska - Havlíčkova - Prokopa Veľkého: Bude to vobec niekto vyuzivat?
- Trolejbusové prepojenie Kollárovo nám. - Lazaretská - Pribinova: Ako to chcu realizovat, ked medzi Kollarkom a koncom Lazaretskej je budova? Takisto sa z Cintorinskej zabocit dolava na Lazaretsku, kedze su tam stlpy (aj ked tie sa da lahko odstranit). Dalej je otazne ci bude TT obojsmerna, kedze v useku od Dunajskej po Dostojevskeho rad je ulica jednosmerna
Dalej je velice pekne ze predpoklada jedine el. trat do DNV, do Vajnor a samozrejme do Petrzalky, teda ziadna Prievozska radiala, zidna Stefanikova, ziadne Sancova ci Karadzicova...?
Najlepsie je ze vypustili nasledovnu vetu:
"Návrh uvažuje s vybudovaním segregovanej trasy nosného koľajového systému."
Nechcu mozno este premenovat vystavbu petrzalskej radialy z "Vybudovanie Nosneho Systemu do Petrzalky" na "Vybudovanie Elektrickovej Trati do Petrzalky"? Aby aspon ludia vedeli naco sa mozu tesit (na velky prd)...?
Ale veď aj u nás to ide. Po pár strohých citelisových a solarisových prípadoch to teraz pri Soroch dostáva ten pravý ako aj takmer celoplošný unifikačný rozmer ?
Akoze fakt ale toto je este normalne ze po jeden a pol mesiacoch este stale neopravili ten transparent? To co je za flakanie? Ja by som im normalne strhol plat za toto, okrem keby neboli schopni to opravit kvoli chybajucim suciastkam. Este pred chvilou DPB vravel ze teraz bude investovat do oprav a neni su schopni opravit ani jeden blby transparent!
Neviem ci je to pravda ako niekto napisal, ze sa zo dielenskym nechce opravit, ale keby to bola pravda, tak fakt strhnut plat alebo co ja viem co... ?
myslím tak, aby to bolo rýchloa lacno : električka má síce prvotné náklady vyššie len potom sa to rýchlo vracia .. a ja neviem mám zvyk z fb so smajlíkmi ... a čos atýka problému ZV trolejbusov jedine by ho mohli obiehať keby boli vedľa seba 2 trakčné stopy ...
aj keď je dlho stále sú tam zápchy.. toto vyrieši pre tých cestujúcich jedine električka ... ak bude dobre riadená a nebude stáť na každej križovatke...