Keďže to má súvisieť so slávnostným odhalením historického prístrešku, resp, nejakou pôvodnou časťou trate, alebo také dačo, tak o tej 10:00 tam asi bude nejaká menšia slávnosť.
Odhliadnuc od dost svojskeho nazvu tej zastavky (?) sa mi paci ze ju zriadili tak akurat aby prve dva spoje na nej nezastavili. To je taky problem zriadit zastavku od zaciatku dennej premavky?
dnes som sa vrátil z krátkych potuliek po južných a západných Čechách - v Českých Budějoviciach jazdilo za vagón 15 aj 25Tr-iek, pošťastilo sa mi zazrieť aj jednu z dvoch 27Tr-iek, v Plzni mix všetkého, čo tam jazdí - 14Tr, 21Tr, 24Tr, 25Tr, 26Tr aj 27Tr. V sobotu som bol v Mariánskych Lázních - tam to naozaj ide s trolejbusmi dolu vodou a od konca ich existencie v roku 2017 ich môže zachrániť len zázrak, vrcholom absurdity bola 25Tr-ka jazdiaca pod drátmi na Hlavní tříde na dieselagregát!!!
Cestou domov sa mi podarilo v Linzi zazrieť jedno Volvo-Kiepe a večer po návrate 6626-ku na 201-tke ?
ako sa darí naším ultramoderným troloSOR-om, už sa podarilo zaškoliť vodičov na obsluhu klímy? ? podľa výpravy ich dnes veľa vonku nebolo...
Kedy a kde jazdila tu na okolí verejná doprava počas nejakej výluky aj po prašnej poľnej ceste bez asfaltového povrchu?
Momentálne je to možné zažiť na linke 901 a v Slovak Lines / Postbus v smere do Hainburgu. V smere do Bratislavy je obchádzka o trochu dlhšia - to sa ide aj cez okraj zastavanej časti obce Berg. Oboje platí aj pre individuálnu automobilovú dopravu.
A tá asfaltka (v smere do Hainburgu na hranici doľava) je pomerne úzka, ale vodiči autobusov to zvládajú. Akurát, že som tam nezažil oprotiidúci autobus alebo kamión. To by určite musel jeden zastaviť a zísť kúsok nabok.