Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #251652:
Ono problém IC bol aj v tom, že k nim neexistovali dobré pripoje. Čiže ak si nemal cieľ v meste, kde to IC stalo, tak si moc nezískal. Ak niekto potreboval ísť napríklad do Michaloviec, tak v Košiciach aj tak musel čakať na príchod expresu, čiže celkovo na trase BA - MI ušetril pri jazde IC vlakom 7 minút.
Reply on: Pajo #251650:
50 km/h. Medzi 22-6 40km/h.
Reply on: Dav4 #251641:
Existuje jediný spôsob, ako zistiť, či také vlaky majú alebo nemajú premávať.

Zssk anilen IC vlaky nedokázala priviesť k ziskovosti aj keď im danko zlikvidoval žltú konkurenciu. Takže to je jasný signál, že akákoľvek diaľková doprava by mala byť čo najrýchlejšie čisto prenechaná na voľný trh.
Reply on: samkoh #251647:
To otáčanie cez triangel je tam dočasné. Po otvorení depa sa to vráti na pôvodné zastávky.
A od Botanickej záhrady po Riviéru je aká rýchlosť? Pocitovo sa mi včera zdalo že sme išli fakt nejak rýchlo. 😋
Reply on: DueStage #251648:
Gratulujem, v ďalšom bode sa išlo hlavou proti múru. Verím že tie jednotky ušetrených sekúnd, ktoré sa vzhľadom na nemennosť signalnych plánov na križovatkách ani neprenesu na konečnú stoja za zvýšenú spotrebu energie a okolesnikov.
Od dnes jazdia električky po vajnorskej od križovatky s tomášikovou vo vybraných úsekoch 60km/h.
Dva dnešné postrehy z výstupišťa Depo Krasňany pre L51:
1. nemohla by sa tam presunúť zastávka N55 smer centrum s tým, že by si následne nočák v prípade, že tam niekto čaká alebo vystupuje, dal kolečko po triangli tak, ako sa teraz točí a-51?
2. Je povolené/nutné, aby to tam autobus ral cez chdnk vedľa električkových koľají?
Reply on: Dav4 #251644:
Teraz to myslím všeobecne. Neber osobne. 😉
Reply on: BA2301 #251639:
Ked racionalne uvazujem nad tym, tak spoje o 18:00 a 19:00 platime my vsetci z nasich dani, kedze Tatran je plateny MinDopom. Lenze ten pocet ludi asi nebude dostatocny na to, aby to nemalo stratu. Zatial co hotel je otazka vyberu, moze si niekto vybrat ci pojde na hotel, ku kamosovi. A ked niekto nestiha, jeho problem. Nechcem, aby sa tu kvoli 2 ludom platili z nasich dani cele spoje. Lenze to by Slovensko nesmelo vyzerat tak, ze vacsinu casu tu vladnu ekonomicki analfabeti a ked ich vymeni nova vlada tak sa to vzdy dofafre (teraz mam na mysli Sulika).
Reply on: BA2301 #251639:
Alebo študenti ktorí proste sa neponáhľajú ráno a zase prvým ranným by školu nestihli 🙂
Reply on: Dav4 #251614:
Povezú sa tým tí, ktorí odišli z Košíc okolo 19:00 - 20:00, t.j. skončili prácu okolo 17:00 a potrebujú sa dostať do Bratislavy - napríklad aj preto, aby nemuseli zbytočne stráviť noc hoteli a stratiť cestovaním celý deň. Povezú sa tým aj tí, ktorí skončia prácu v Košiciach okoli 17:00 a potrebujú niečo vybaviť v Bratislave hneď na druhý deň ráno. Ja som takto cestoval medzi Washingtonom a New Yorkom medzi dvoma pracovnými dňami - a tie vlaky neboli prázdne. Pripomínam, že Amtrak premáva vo verejnom záujme a dotovaný z federálneho rospočtu.
Reply on: S499.1023 #251624:
Najvyšší čas to zmeniť. Lebo blb dá hlas blbovi a potom platím blba v politike a parlamente.
Ja sa iba snazim prezentovat svoje nazory na GVD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.