1. Ak dnes trva vlaku DNV-Hlavna stanica jazda bez zastavenia 15 minut, tak nechapem ako vlaku stojacemu na "Patronke" moze trvat 10.
2. Co za nezmysel je ta linka S4, komu ma sluzit a preco si myslis ze OBB maju zaujem jazdit po Slovensku?
3. Zastavka Volkswagen ma byt akoze kde?
4. Preco linky delis na "S" a "ZSSK"?
5. Ak chces spravit nieco aspon trochu realisticke tak tam musis zakomponovat skutocnost ze po tych tratiach jazdia aj ine vlaky - takze tam zakreslit rychlik, expresy, REXy, ICcka, ECcka a potom pomedzi ne skusit napchat tie Ska. Ono zial zeleznica nefunguje tak ze nahodne sa vyberie cas kedy vlak ide a kasleme na ostatne co tam ide...
Aha, tak ale potom je škoda, že na mnohých (väčšine?) medzinárodných liniek je zakázaná vnútroštátna preprava. Teda v tomto prípade Gyor - Budapest.
Chápem, že každý štát si chráni svojich dotovaných dopravcov, ale keby tam dal Student Agency cenu rovnakú alebo mierne vyššiu ako u maďarských dopravcov, tak to sedadlo by v úseku Gyor - Budapest mohol využiť niekto iný a tým pádom by snáď mohlo zlacnieť cestovné z Bratislavy do Gyoru...
Takže v čase keď lístok BA - Gyor stál 7 €, tak toľko stál aj lístok do Budapešti?
poslaľ do exilu je fajn, ale stále je riziko, že môžu využívať svoj politický a finančný vplyv ... okrem toho, oni už v takom polo-exile sú - Cyprus, Belize, Panama, ... a škodia naďalej ....
jasné,lebo čo napíšem je tak na dve veci ... hlavná vec,že to čo tu napíšete,je top !! no nech ... ja sa hádať nebudem .. konec koncom,človek je tvor čo dokáže produkovať ... a kedže,chodíme do práce za našu prácu,máme peniaze a tie zároven za služby musíme platiť ..... tak akože,ked si niekto nastaví cenu,ovládne trh,nie sme pre neho zaujímaví objekt ...? .... nuž,ale čo už ....
prečo bol Jančura v strate po dobu,do ktorej nezačal prevádzkovat trat s dotáciou štátu ...teda Bratislava-Komárno....A to mi tu chcete povedať,že on sám ma také imanie,aby to mohol uťiahnuť dlhodobo so stratou ..??? Sorry,ale dnes nie je žiadne tajomstvo,že finančné skupiny stoja za prepracami,aby ovládli trh a dalej sa nabalovali....
Je to komercna linka, nech si uctuje kolko chce. Ono to ma komercne dovody: Jancura uctuje cenu ako keby si isiel az do Budapesti, kedze tym ze ides do Gyoru mu to sedadlo obsadis az po Budapest.