Dlhší čas som žil na vidieku a nemal som problém prispôsobiť sa odchodom autobusov. Jasne, že by mnohým ľuďom viac vyhovoval ten spoj o niečo skôr alebo neskôr, ale keď uvidia tú ohromnú úsporu času, ktorú im prinesie, nebudú váhať a doslova si ho vystriehnu.
Nie, neprisposobili. Vacsina ludi by nadalej chodila s prestupom vtedy ked potrebuju a nie v nejakom nahodnom case. Ludia chcu cestovat kedy potrebuju a nie prisposobovat sa nejakemu jednemu autobusu za den.
len info - zastavka antolska posunuta v oboch smeroch, provizorne zastavky budu nahradene normalnymi a dokonca s kasselskym obrubnikom a cerreprint (ci ako sa ten hlucny povrch nazyva)
No ale mne vyhovuje aj 10:30, aj 11:20, skrátka prispôsobil by som sa autobusu a rovnako tak ostatní cestujúci, pretože nejde o pracujúcich s určenou pracovnou dobou, ani o študentov, ale o nás "na voľnej nohe", ktorým sa nechce skoro ráno vstávať, ale ani čakať až do 13:20.
Treba si uvedomiť,že časy expresných liniek už pominuli a je priam zázrak,že sa s L59 dlhšiu dobu nič nerobí ? Bolo by to fajn,keby sa povedzme pridali dva spoje v sedle,ale otázka je či je to naozaj nutné.Vyskúšať by sa to mohlo na pár mesiacov,aký by bol dopyt ? zober si jak "dogabali" za posledné roky expresnú L21 ? keby sa začalo čosi robiť s L59 ver mi,že časom dopadne tak isto ako 21 a máš po expresnej linke ?
Tak mne sa našťastie telefón spáruje bez problémov s akýmkoľvek autom a bez návodu.Zapnem v telefóne bluetooth a po chvíľke vyhľadávania mi ponúkne zariadenia na spárovanie ?
Toto mi chodí v poslednom čase po rozume: Je dávnou tradíciou našej MHD, že expresné spoje premávajú len cez počas špičky. Napríklad "môj" autobus 59 mi ide ráno zo ZŠT Petržalka o 7:54 a potom až o 13:20. Zdá sa to logické, veď odváža ľudí do zamestnania či do školy a potom ich zasa vezie späť. Tí cestujúci, ktorým je posledný ranný spoj príliš skorý, musia cestovať zdĺhavo formou prestupu na električku do Rače. Sú to v prevažnej miere občania v slobodnom povolaní, dôchodcovia, mamičky s malými deťmi, ktorým by celkom postačoval v tomto časovom úseku jeden jediný spoj - napr. o 10:30, tomu by sa prispôsobili a celkom isto by ho naplnili. Čo si o tom myslíte ?
Lebo mi ZSSK nevedela identifikovať PSČ obce a nemal som tam traťový úsek správny, až len teraz od septembra.
A je mi všetko jasné, netreba hneď písať takýmto štýlom ? , to bolo len o tom, že som nastúpil tými istými dverami, ako on pískal, a v tom momente odomňa išiel pýtať 10 €. Teda nielen odomňa... Napokon to bolo len 1,50, lebo som dobre vedel, že je to proti PP ZSSK. Plus je to o tom, že interval vlakov je 60-minútový, takže je to celkom na nervy, keď niečo také sa stane.
A cez mobil e-mil nefunguje, aspoň mne to ešte nikdy nefungovalo...
10 eurové šikany ale chceli pýtať aj pravidelne hlavne cestou do Bratislavy od ľudí, kt. nastupujú z neobsadených bodov, no ale našťastie sa to nepraktizuje, lebo tak by platila polka vlaku pravidelne tých 10 každý boží deň, lebo 150-200 ľudí sa nevie nahrnúť k vlakvedúcemu.
Po Bratislave sa skrátka naučíš najlepšie jazdiť a tak ako si napísal čítať štýl jazdy a predvídať ? tieto skúsenosti potom dokážeš aplikovať v praxi kdekoľvek kam ideš ? skrátka bratislavčan nemá problém jazdiť kdekoľvek po Slovensku a po Európe,pričom východníar (nič proti) je hotový keď príde do Bratislavy ? ja neviem čím to je,ale zrejme to súvisí s tým,že som ako dieťa s rodičmi chodil na výlety krížom krážom po Slovensku a dnes pri nejakom výlete vôbec nepotrebujem GPS.Zoberiem veci,natankujem auto a ideme ? a keď by bol fakt problém tak máme telefóny s internetom alebo v najhoršom ústa a spýtam sa ? to je ten zásadný rozdiel,že máme obehanú celú republiku a vieme sa orientovať všade ? idem povedzme autom do Košíc,tak nejdem "vrchom",ale "spodom" ? ak chcem trochu čerstvého vzduchu tak cestou späť idem "vrchom" zo zastávkou v Tatrách ?
tak ano, ty si mozes tento sposob jazdy "dovolit" (ano, je nestandartny, ale nestandartna situacia si vyzaduje nestandartne riesenie). je fajn, ak clovek sa nauci "citat" styl jazdy vodicov, u mnohych je to identicky sposob jazdy, takze lepsie sa predvida, co dotycny spravi a co mas spravit ty. a suhlas. ciste peklo MA, SC a DS + GA ...
Štátni záchranári za tmy hulákať až tak nemusia skrz tých stroboskopov v kasni lebo to skrátka vidíš,akurát keď idú do veľkej križovatky na červenú tak preblafne sirénu čo za slabej večernej premávky stačí aj nám s kýblikmi,ale naši chalani (aspoň tí čo tu robíme viac ako rok) majáky nepoužívajú ? to len noví to chcú furt vyskúšať a pritom ani nevedia ako sa má jazdiť...Nech si jazdia pre mňa za mňa na majákoch,oni hazardujú nie ja ?
Úplná špecialita je manager v novej A8 L s telefónom na uchu a čumí len pred seba ? auto s našlapanou výbavou kde je rádio s bluetoothom samozrejmosť a on telefón pri uchu ?
Spomalení sú tiež fajn ? najviac ťa to "poteší" na obchvate keď sa ponáhľaš a nejaký expert sa ti doslova natlačí do cesty,pričom si si vyblikal diaľkovými voľný prejazd,že sa ti autá uhli pred a za takéhoto trtka....Aaalebo ženy za volantom a ešte k tomu s mimo bratislavským EVČ 40km/h v ľavvom jazdnom pruhu po Šancovej to je čistá katastrofa....Všimol som si,že tu v Bratislave nevedia ľudia jazdiť...Ak vedia,tak hneď vieš,že je Bratislavčan lebo ide plynule,nezmätkuje a predbieha zaspatých,ktorí sa tvária v ľavom pruhu na hlavných ťahoch,že im patrí celá cesta ? Niekedy sa smejem nad tým keď predbieham autá po Šancovej ? dve autá v ľavom pruhu brzdia premávku dojdú mi nervy a obehnem ich zprava,potom v pravom ďalší takíto,takže naspäť do ľavého,tam to isté....A takýmto štýlom som zrazu ušetril čas a nervy a krásne stihol zelenú vlnu bez zastavenia až na Stromovú ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.