Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes okolo 15h na Lafranconi smer Petržalka 😉
Co je to za novu modu, ze soferi ignoruju zastavky na znamenie?
Uz sa mi to stale dva krat, raz ked som cakal na Spitalskej a druhy krat dokonca v autobuse, kde som stlacil uplne vsetky tlacitka, ktore sa dali stlacit (aj STOP aj dvere).
Reply on: ufo #217346:
Škoda, tie poschodáky (Wiesel) by boli na trase cez Marchegg vítané. Už teraz si koľkokrát rakušáci už z Marcheggu do Wien nesadnú. A pre problémy s parkovaním na stanici v DNV som začal chodiť skorším vlakom. Je tam plno priestoru na parkovisko, ale nie, načo by sme ho budovali, všakže.
Reply on: Peon #217341:
Poschoďáky cez Marchegg sa odložili o rok na GVD 2017/18. Z pohľadu ZSSK je to výkon ÖBB, ale je to bezpredmetné, lebo ÖBB nepožaduje za výkony do Petržalky vyrovnávku km ani cash.
ZSSK platí len dopravnú cestu Petržalka - Kittsee Gr.

Desiro ML Gysev jazdí:
Mo-Fr
Tag 1: Lp nach Dk-7605-7608-7623
Tag 2: 7902T-26025-26034T-7727-7724T-7957
Tag 3: 7902-26025T-26034-7727-7724-7957T
Tag 4: 9970-7613-7612-7627-7626T-Lp nach Wul

Sa wenn x
Tag 3: Lp nach Dk-7613-7672-7687-7624-7699

So und +
Tag 4: 7701-7664-7619-7616-7691-7688-Lp nach Wul
Reply on: kecho #217330:
To je pravda. Na tahu su mestske casti, ktore su asi najviac prepojene s developermi, kedze maju stavebne urady. A vidime ako roky rozhoduju.
Zda sa mi, ze tento ich sucasny bojkot je len preto, aby sa poplatok nestihol zacat vyberat od zaciatku buduceho roka.
Reply on: Peon #217341:
A vlaky dopravcu GYSEV z Rakúska do Petržalky pôjdu v réžii ÖBB v rámci ich vyrovnávky výkonov? Teda sprievodca aj rušňovodič aj tam z ÖBB?

Takže v Petržalke v rámci vyrovnávky výkonov už nielen rušeň Deutsche Bahn: http://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=2107

Reply on: Ike #217338:
Ajajaj, má BSK finančnú rezervu na najazdené kilometre navyše na týchto dotovaných linkách? Upravovali sa už CP kvôli predĺženiu jazdnej doby? Pozerám, že na http://www.openstreetmap.org je to už zakreslené po novom. ?

A teraz tam bude aký ďalších postup - nový nadjazd v mieste zbúraného? To akože dokedy bude takáto odchádzka? Tým podjazdom prejdú aj kamióny?
Reply on: ufo #215852:
Máte niekto nové info (prípadne videli ste) niečo nové na ŽST Petržalka z Rakúska či naďalej sa tam striedajú rakúske Talenty, poschoďáky a klasické vozne známe z trasy cez Marchegg?

To Desiro ML vo farbách GYSEV asi na ktorých spojoch [v ktoré dni] by malo jazdiť - to je nástupca Talentu?

A cez Marchegg majú ísť od decembra tie doterajšie poschoďáky alebo nejaké nové? Na ktoré spoje asi ich nasadia? Tak to bude novinka v IDS BK - rakúsky poschodový vlak v úseku "Hlavná stanica - DNV". ?
Reply on: Ike #217338:
Aha, o tejto ceste som nevedel. Všimol som si novú komunikáciu popri diaľnici, no zdalo sa mi, že je len jednosmerná.
Reply on: kecho #217334:
Na to, aby sa tam mohli uložiť koľajnice, by museli mať na takúto stavbu vydané právoplatné územné rozhodnutie a stavebné povolenie od BSK. Čo myslíš, bolo by možné užívať takú stavbu, ktorú nie je možné užívať, pretože nie je napojená na ostatnú sieť? Odpovedz si sám. Toto mesto nemá koncepciu na ďalší rok, nie to ešte na ďalších 10 rokov dopredu. Máme možnosť čerpať finančné prostriedky z fondov EÚ na nové trate, no súčasné neschopné vedenie tohto mesta nevie zabezpečiť ani rekonštrukciu radiál, z ktorých sa pravdepodobne stihne zrekonštruovať iba tá karloveská a možno len tak-tak ružinovská? Pokiaľ ide o konkrétnu trať, zatiaľ s ňou počíta len dopravný generel, územný plán a ani samotný magistrát s ňou zatiaľ nepočíta.
Reply on: TomJ #217337:
Obchádzka vedie zo senca smerom na svätý martin, podjazdom, kde je pre šírku nainštalovaná svetelná signalizácia a následne po novovybudovanej komunikácií popri diaľnici, ktorá sa napája pri zburanom moste na i/61. Zdržanie max 5 minút
Určite niektorí z vás zaregistrovali, že sa zbúral most ponad D1 medzi Sencom a Blatným. Nikde som však nenašiel obchádzkové trasy busov, ktoré tade premávali. Ani ma neprekvapuje, že to nie je na stránke SL, ale nič som nenašiel ani na stránke IDS. A myslím si, že by sa o tom mohlo informovať aj tu.
Neviete kedy ma prist na testovanie elektrobus? Dakujem 🙂
Reply on: 810zssk #217332:
Ja si tiež myslím. Nakoniec na tomto mieste sme už také koľajnice 30 rokov mali. A fungovalo to... 😃
Reply on: 810zssk #217332:
Vychadzam, z logiky, ze - ked budu kolajnice, bude vacsi tlak na to, aby sa napojili na siet. Sucasna realita v BA - necha sa "rezerva na trat", pozemky sa postupne predaju/prenajmu/zastavaju a o 10 rokov nikoho ani nenapadne, ze tadial nejaka trat mala ist. Zdovodnenie "lebo sa to neda"...
56/3 3551
Reply on: kecho #217330:
Iste, to je skvely napad. Pribudlo by nam 200 metrov kolajnic odnikial nikam, bez rozhodnutia ako a ci to vlastne dalej bude pokracovat. No a co, hlavne ze mesto by si nemuselo plnit svoje ulohy.
Reply on: kecho #217330:
Ked Ikea (alebo Avion?) mohla kupit prvy medak, aby im tam jazdil na 96, tak preco nie elinu i trat 😃
Reply on: Ámos #217329:
A naozaj ho plati? 😉

Elektricku platit nemusi (ved nekupuje tram, len polozi kolaje), ale ved ked uz robi "cestu", je taky problem tam dat kolaje, alebo je jednoduchsie pototm to cele rozdr.at nanovo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.