d3k0: ja nevravim ze to pomoze na 100% ale urcite aspon kusok to pomoze... a potom, aspon nebude treba hladat v logoch tych neslusnych userov, vzhladom na to ze imhd denne vyprodukuje v apachovi asi 10 - 20 MB logu tak je to uz tazko hladatelne :-))
Si: No neviem, ci to pomoze. Napriklad nemenovanemu uzivatelovi nepomohlo zrusit tagy, aj tak nadava dalej... A samozrejme, nehambi sa za to, aj keby tam bola rovno jeho adresa domov (Nemenovany uzivatel: dufam, ze sa neurazis )
d3k0: istym sposobom ako eliminovat nadavky je aj ku kazdemu prispevku uverejnit okrem casu aj IP a meno stroja odkial bol poslany... Jasne ze je kopa anonymnych uzivatelov, ale niektori si to mozno rozmyslia ked tam bude vidno napriklad domenu ich firmy a pod :-))
Martin Fundarek: Ano, asi budem musiet zacat nadavky filtrovat. Len to bude chciet dobry engine, aby to napriklad neodfiltrovalo aj slovo "opica" a podobne Vidim, ze podobrotky to nejde...
hmm obnova 39.. tiez nie je nastastnejsie riesenie... prepravne naroky medzi ruzinovom a trnavskym mytom su vyrazne ine ako prepravne naroky medzi trnavskym mytom (zochovou) a mlynskou dolinou... a zbytocne sa najazdia vozokilometre....
Ad 39 - nie je to náhodou opatrenie iba pre toto leto, vďaka výluke Vajnorská? Linka 8 je v porovnaní s minulým letom posilnená, pretože na nej namiesto sólo T3 jazdia kačice. V úseku Hlavná stanica-Trnavské mýto tým supluje nejazdiacu linku 2, v smere Trnavské mýto-Ružinov môže (čiastočne) nahradiť linku 39. Podobné by to bolo s linkou 14 - hovorilo sa o nasadení súprav, ale zatiaľ som tam videl len kačice. V takomto uvažovaní by mohol tkvieť dôvod, prečo toto leto nejazdí 39 namiesto 31.
P.S. Nedalo by sa diskusné fórum nejakým spôsobom filtrovať? Cenzúru v podobe odstránenia niektorých príspevkov, obsahujúcich vysoký podiel vulgarizmov najhrubšieho zrna, by som nadšene privítal.
Tak jsem se díval na rozpočet Bratislavy. 34,75% rozpočtu jsou výdaje na MHD. Je to ale celý nějaký jiný, než u nás. Není tam ani koruna na opravy ulic a tak. To neplagtí město?
Trio je vlastně nová Astra. Astry vyrábělo konsorcium Škoda - Inekon. Inekon je de facto prodával, zajišťoval financování apod. Tyto dvě firmy se jaksi neshodly a Inekon spolupráci ukončil. Inekon sám, jako obchodní firma, nedokázal tramvaje vyrábět a tak sobě hledal partnera. Našel ho v DP Ostrava. Protože Inekon vlastní jen část dokumentace Astry, musela se část projektovat znovu. Vznikla tedy tramvaj, která je Astře sice hodně podobná, ale ve skutečnosti je nová. Dostala obchodní jméno Trio. První vůz ještě s měniči Elin, další vůz bude mít výzbroj Alstom (nebo jaxe ten ďas dneska menuje) Europulse. Pochopitelně, že se taky trošku změnil design vozidla, neb i ten kupodivu tramvaje prodává. Ten už se staví. Ve stádiu dokončování dokumentace a možná už i zahájení výroby je pětičlánková tramvaj z Tria odvozená.
si: zas musím len súhlasiť. Tušim všetci ľudia tu dolu normálne uvažujú, že sa dá robiť aj v noci, dokonca aj po 16:00 ešte stále svieti slnko (to keby (ne)kompetentní náhodou nevideli z kanclu). Ale keď sa (ne)kompetentní dostanú do kresiel, odtrhnú sa úplne od reality a nevedia ako to chodí.
Tuším im aj odoberajú časti mozgu, niektorým aj celý a potom tie rozhodnutia vyzerajú ako vyzerajú.
riko: hej, viem ako to tam vyzera.. ale myslim ze keby robotnici pracovali napriklad v case 21:30 az 5:30 (8 hodin), tak by tam ani velmi nezavadzali lebo vtedy je tam uz dopravna situacia o dost lepsia.... ved nechajme sa prekvapit, mozno nahodou toto navrhoval niekto s rozumom...
si: máš absolútnu pravdu, ale u nás sa predsa v noci nerobí, aj keď ide o takéto dôležité úseky.
Ale aj tak by to podstatne spomalilo dopravu, vieš predsa čo sa deje na Rožňavskej pred, počas a na konci víkendu. Aj počas dňa vlastne praská vo švíkoch a ku koncu týždňa je to horor.
riko: s trochou rozumu by sa to dalo opravovat aj teraz, ale to by vyzadovalo aby sa na danom useku pracovalo v noci a cez den by tam jedinou prekazkou boli hrany zaciatku a konca vyfrezovaneho useku... troxa by to sice spomalilo dopravu, ale aj tie hrany vedia niekedy spravit tak dobre, zeby to spomalenie nemuselo byt neak velmi vyrazne...
práve hlásili na Exprese, že od štvrtka do pondelka budú frézovať komplet celú križovatku Tomášiková-Rožňavská pri starej IKEI. Obchádzkové trasy budú vyznačené. Preboha ale kade to chcú obchádzať, keď opravujú Vajnorskú?????? To si zas užijeme.
Tu vidíme v praxi zas jedno z kompetentných rozhodnutí. Aj keď je to len pár dní nedalo sa s tým počkať kým opravia Vajnorskú a potom s tým začať? Práve preto, že to bude trvať len pár dní, tak to mohlo počkať ale nie u nás to dorazíme do absolútna. Keď kolabuje Vajnorská tak rozdrbeme celú križovatku pri starej IKEI, nech majú ľudia väčšiu zábavu. Na to by mal byť už ale paragraf!!!
Ak sa všetko podarí bude možno (mám to zo spolahlivého zdroja, dúfam že sa to podarí), od polky augusta otvorený obchvat BA Mierová-Senecká, čo by výrazne odľahčilo uvedenú križovatku. Všetci by sa nahrnuli na obchvat a potom môžu do zbláznenia opravovať. Tak by to urobili tam kde myslia rozumom, u nás to tak ale nie je.
Plne súhlasím s Turbom a skladám pred vodičmi klubúk (doslova), že to vedia vôbec vydržať a doprava vôbec funguje. Kamoš robil 2 roky vodiča eliny, tak mi rozprával o čom to celé je.
Keď sedíš v kancli a máš v tam 30°C tak odpadávaš, pot ti kvapká do klávesnice, robíš minimálne pohyby aby si sa menej potil ako doteraz, jedným slovom si hotový.
Keď sedí vodič v kabíne pri 36°C a veze za sebou 100 životov, dáva pozor, aby ich nepozabíjal keďže v BA jazdia pretekári, povedzme si to na rovinu k...ti, skáču mu do cesty dôchodcovia-atléti a na dôvažok sú vozy v takom stave v akom sú, tak sa fakt čudujem, že to funguje.
Treba sa len vedieť vcítiť do kože iného a skúsiť sa zamyslieť prv než vypoviem myšlienku, ako sa asi cíti vodič, čo musí všetko znášať, akú má zodpovednosť, aké má za to všetko morálne a finančné ohodnotenie. Keby sa ľudia viac zamýšlali a pokúšali sa pozrieť na veci aj z opačnej strany, tak by to tu asi vyzeralo trochu inak. Minimálne by tu bola väčšia ohľaduplnosť, nie ako teraz, že každý (teda česť výnimkám) na každého serie, každý rozmýšla koho by ako oje...l, ako by si utrhol čo najviac.
zas sme pri podstate problému, že v BA sú na magistráte "správni ľudia na správnych miestach", že o veciach rozhodujú "naslovovzatí odborníci", hlavne že majú správny dres a že sú "naši" a hlasujú a rozhodujú ako odsúhlasí to, ktoré stranícke polibdíro
Som zvedavý ako vlastne v praxi bude po komunálnych volbách fungovať zákon o definitívbe úradníkov (len štátnych, alebo aj komunálnych?) či sa tým pádom odborníci zabetónovali na teplých miestach a ani buldozérom ich odtiaľ nikto nedostane.
OKOSKA>
LASKAVO NAM TU NEPICUJ, MY TO LEN TAK NEZMENIME. KED TI VADI ZE MAME MHD TAKU AKU JU MAME, TAK SA NA NU VY***. JA TIEZ NEMAM OSOBNE AUTO A DOST KRITIZUJEM MHD ALE ZAROVEN VIEM AKE JE TO PRE VODICA BYT ZAMESTNANCOM PRAVE NASEHO DP. NEVIEM AKO BY SA TEBE PACILO JAZDIT SO STARYMI PLESNIVYMI SERBLAMI, MAT PREPLNENE VOZIDLO A ESTE POCUVAT NADAVKY OD LUDI TEBE PODOBNYCH!!! V PRVOM RADE SI LASKAVO ZISTI AKO JE TO S FINANCOPVANIM MHD. POTOM CHOD ****VAT, ALE NA SPRAVNE MIESTO. LEN TAK PRE INFORMACIU: MESTO PRAHA VYCLENI ROCNE 10 MLD Kc NA MHD, BRATISLAVA SMIESNYCH 1,2 MLD Sk. CO Z TOHO PLYNIE? ASI TOLKO, ZE NA JEDNEHO OBYVATELA DA PRAHA 4-NASOBOK DOTACII DO MHD. PODOBNE JE TO AJ V INYCH MESTACH, KDE MHD FUNGUJE. LEBO TA NASA MHD SA IBA TAZKO DA OZNACIT ZA FUNGUJUCU, SKOR ZA "CHTRAJUCU". TAKZE SA NAM TU NESTAZUJ NA TO, AKI SU VIDICI BLBCI A AKE JE VEDENIE DP NESCHOPNE. NESCHOPNY SU SKOR PRACOVNICI NA MAGISTRATE, KTORI MAJU NAS, OBCANOV PRAVIDELNE VYUZIVAJUCICH MHD V BA (JE NAS 70 PERCENENT!!!) NA HAKU. ONO JE TO TAK, ZE URCITE SA NAJDU AJ V RADOCH DP BLBCI, AJ MEDZI VODICMI, ALE VSETCI VIME ZE RYBA SMRDI OD HLAVY A MOZES OBMIENAT LUDI DO NEKONECNA, POKIAL NEZMENIS PRAVE ONU HLAVU.