Prepravny poriadok, clanok 3 odsek 10: "...cestujúci, ktorý chce nastúpiť do vozidla, musí stáť na nástupišti zastávky tak, aby ho vodič mohol vidieť..."
Andy: Nejde mi o TRASU 221+2 ale o to, ze budu premavat.
color, tbc> hm, tak ste mali pravdu, dpb ocividne zmenil pravidla pre zastavovanie na zastavke na znamenie. akurat to tak vyzera, ze to zabudli povedat aj vodicom ...
mickey, tbc>Pozriem sa ci na dpb.sk nie je novsi prepravny poriadok, tento nas sami zda byt stary.
V dnesnom Propeleri je zoznam tras liniek MHD namiesto toho aby tam dali radsej info o 221 a 222...
TeBeCe: Neviem, odkial si cerpal udaje ty, ale ja tu mam lepsi citat. Prepravny poriadok mestskej hromadnej dopravy v Bratislave, clanok 3 Postavenie a povinnosti cestujuceho, odsek 9:
"Cestujúci môže nastúpiť do vozidla a z neho vystúpiť len ak nie je v pohybe a len v zastávke alebo na mieste určenom oprávnenou osobou dopravcu. Ak ide o zastávku, kde vozidlo zastavuje len na znamenie (ďalej len zastávka "Na znamenie"), cestujúci, ktorý chce nastúpiť, musí byť na zastávke a dať vodičovi vozidla včas znamenie zdvihnutím ruky smerom proti idúcemu vozidlu; cestujúci, ktorý chce na takejto zastávke vystúpiť z vozidla, musí dať včas vodičovi určené znamenie signalizačným zariadením vozidla."
si:
Ano, ano, presne tak, ale autobus ostava menejcenny dopravny prostriedok, idealny iba ako doplnkova doprava, pripadne na spoje do Cunova a pod. Ale v BA mame podla mna az moc autobusov na ukor elektrickej trakcie. Okrem toho nezabudajme, ze autobus je prevadzkovo aj udzbolo najdrahsi. A ked ten dement Bush zautocu na Irak, tak cena nafty sa rapidne zvysi.
Tatrovecka: no D dostanem, ale to neznamena, ze ma pustia v DP jazdit - preto chcu prax s C - aspon ja to tak chapem.
To s tou plochou je inak. Jednak pocitac nepouziva nikto iny, co o vozidle mhd neplati. A tak isto su firmy, ktore maju zakazane menit si vzhlad win, ci tam maju svoje logo. Ale to je na spravcovi co dovoli userom, a co nie.
Turbo: ten pocit nie je len o rychlosti. Nemam predstavu, ze by som s busom mohol jazdit, ako zavodnik, aj ked urcite by to slo. Ale sorry, kazdych par metrov brzdit kvoli vyhybkam... To je na..., a navyse ked viem, ze by to tak nemuselo byt.
A eliny - hmm - no kolajove vozidla ma vzdy najmenej lakali . Sorry, ale jazdenie s elinou povazujem za nudu. Ked nieco nema volant/kormidlo, ci ine zariadenie na zmenu smeru, tak to je nuda pre mna .
Turbo: autobusy su sice smradlave ale urcite nie menej hodnotne, a minimalne z dovodu hradenia vypadkov elektrickej trakcie ich neaku zbierku mat musis ci chces ci nechces...
Ad. Andrej : to,ze nemas prax na C este neznamena,ze v ziadnom pripade nedostanes D ... nebol by si sam. To,ze by si rad jazdil na buse tesi aj mna. Ozaj,ty na svojej "pracovnej ploche" vo win nemas to,co sa ti paci ? No,vidis,a keby si mal autobus,hned by si sa na otazku dekoracie inak pozeral.
Ad. Turbo : coze je autobus ... !? :o) :o)
Ad. tiezubytovany : uznavam,ze to tam nie je ako v Hilton hoteli **** , ja som len poukazala na to,ze tam byvaju slusni ludia.
No ja neviem, ten adrenalin lietat cez nase vrbust vyhybky 20 km/h je dost. Navyse jazdenie nie je iba o lietani (isty Sarkan vie o com hovorim). Samozrejme je to ine, ak ides na prazdno na dojazd . A co tramvaj? Tam je to najlepsie, plny knedlik zo zastavky, pribrzdenie na vechsel, naslap, potom vybeh cez drievko co jazdu vypyna (delic), vybeh, brzda pred oblukom, naslap, vyzvonenie aut, pristatie v zastavke.
Turbo:
Asi takto: Ja rad jazdim so vsetkym, co sa hybe. Proste to mam rad a je to vzrusujuce. Ci uz je to auto, lietadlo, ci lod. Velmi by ma lakalo (za)jazdit si busom, v podstate aj tbusom. Ale t-bus sa mi zda hrozne obmedzeny z pohladu mojej vasne, proste bus ti poskytuje vacsiu moznost tesit sa zo samotnej jazdy, resp. pozitku toho, ako ta ten stroj pocuva a reaguje na teba. A to, ak dovolis, t-busy splnaju iba v obmedzenej miere - ono keby nasi sikovny vrbusti vedeli urobit poriadne a moderne vedenia, bolo by to urcite o inom, ale aj tak v podvedomi by som mal stale kontrolku - bacha je tu obmedzenie (uz len kvoli paliciam, resp. vedeniu).
Z hladiska MHD povazujem t-busy jednoznacne za taky druh dopr. prostriedku, ktory by sa mal preferovat. Dovody su jasne. Ale z hladiska pocitu, zazitku a podobne si myslim, ze bus moze ponuknut vodicovi ovela viac .
Andrej>
Tak to ma tesi ze by ta bavilo jazdit na busoch. Ale mam taku otazku: Nechcel by si radsej jazdit na trolejbusoch? Lebo (neber ako urazku) autobus je menejcenny dopravny prostriedok
Ahoj vsetci!
Myslim, ze musim uviest par veci na pravu mieru, pretoze ma mrzi, ak su kvoli nedorozumeniu na diskusii nezhody...
KLF:Ver mi, ze by ma vobec nenapadlo, ako sa daju moje slova zle vysvetlit .Doteraz som pracovala v siestich zamestnaniach a vo vsetkych som sa citila dobre-aj som ich volala "moj podnik", ci "moja firma"-to vsak neznamena, ze by mi patrili-vies si predstavit, ze by mi patrila VUB-ecka?
Jazdila som za firmu Agát Transport-mne pridelené vozidlo bola Avia A 31-predĺžený valník. Neviem, ale asi každý vodič volá jemu pridelený voz "svojím vozom"-pokiaľ viem, aj každý v beuse...A ako hovorím, vo firme som sa cítila ako doma, preto som ju automaticky titulovala "moja firma".
Čo sa týka "živorenia v ubytovni" a "dreniu chudoby s dcérou", nie je to myslím ten správny výraz. Som nesmierne rada, že sa mi podarilo toto ubytovanie zohnať a ver mi, nebolo to vôbec ľahké!... A napriek tomu, že z hrubého platu 9 tisíc za nájomné a účty platím skoro 6 a pol tisíc, že musím denne nakupovať, pretože nemám chladničku, že periem všetko v rukách, lebo nemám práčku, nemám pocit, že "živorím" Cítim sa bohatá, aj keď s málom peňazí-mám veľa dobrých priateľov, a tešia ma všetky malé radosti života-koníčky, práca, aj počasie-takže:NEMYSLÍM SI, ŽE ŽIVORÍM
Možno by bolo dobré, keby si niekedy prišiel na schôdzu a mohli by sme sa porozprávať osobne-nemyslíš?
Ad:riko, Turbo, papyr, Spectre, Ferro, Tatrovecka
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.