Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
a co takto?

90 > Budatínska >
90 > Vyšehradská

Budatínska je nasledujuca zastavka, Vyšehradská konecna. tie sipky na "Budatínska" by mohli byt animovane, aby bolo jasne, ze to tam nekonci. alebo by to az take jasne nebolo? 🙂
Reply on: J #19547:
Ja ako bezny clovek pochopim ">>|" alebo "->" ako konecnu, "P" ako dalsiu zastavku.
Reply on: J #19547:
Práveže, ak tam dáš aj tú zvislú čiaročku, tak to bude symbolizovať konečnú zastávku. Veď sa pozri len na spodok tohto fóra, čo znamená ">>" a čo znamená ">>/" 🙂

Ja som skôr myslel, že zastávka Zimný štadión sa VÔBEC nemala premenovať a nie, že sa má premenovať teraz.
Andy: Práveže namiesto "príští zastávka" by tam mohlo byť niečo takéto >>/ No tá posledná čiara by mala byť rovná. Je to symbol, ktorý sa používa v HiFi systémoch a iných prehrávačoch pre tlačidlo ĎALŠEJ skladby. Aj v rôznych PC media playeroch a prehliadačoch označuje ĎALŠIU pesničku, film, obrázok,...
Číslo linky by som tam nehal stále a pri popise trasy by som tam nehal cez. Či tam dáš dvojznakovú šípku alebo trojznakové slovo "cez" je jedno.

neoplan: Veď voz zastaví otvorí dvere napr. na Einsteinovej a nebolo by tam "90 VYŠEHRADSKÁ" ale "90 Kremnická" A pri zobrazovaní trasy by bolo "90" stále a behalo by VYŠEHRADSKÁ cez Kremnická ŽST Petržalka Terno Tesco Hypermarket Budatínska Lúčanka

Ja som raz núdzové tlačítko využil v Ik435. Jednemu pánovi privrelo ruku a dosť bolestivo (aspoň to tak vyzeralo) a on aj zo ženou spanikárili. Vodič ich moc nevidel boli v zadných dverách a ja som sedel hneď na tom dojsedadle. A tak som len zdvihol ruku a 4X zazvonil a on zabrzdil a otvoril dvere. 🙂
Moju babenku jeden idot, ktorý si upravil blokovanie rozjazdu privrel s jednou nohou dnu a jednou von a začal ťahať. Keby som tam vtedy bol tak zvolám na konečnú dispečerov nech ho pekne zpucujú.

Vladimír: No neviem ako by to vysvetlili St keby po dvoch týždňoch povedali musíme to zrušiť?
Bol som sa doviesť po tej Karloveskej trati a tak napíšem postrehy. Na kapucínskej som nasadol do T3 na L4. Keďže mala rozbitýposledný podvozok tak celé to rezonovalo a tak moje dojmy boli blbé. Vystúpil som na zastávke Karlova Ves čakal na niečo do Dúbravky. Na moje potešenie prišla T6A5 7953+54 a veľmi som sa čudoval keď som ju počul až keď bola cca 25metrov odomňa. Mali to na vsedomí aj okolo jazdiace gumokoly, ale dojem to bol pekný. Tak som nasadol do nej a viezol sa na Pri kíži. Tam so vystúpil a rozhodol sa počkať na ňu aj cestou späť. Takže som s viezol aj naspäť 7953+54. Po prejdení výhybky na obratislku v KV zavládlo ticho, len sem tam rušené takým tým typickým búchaním kolajových vozidiel ak prejdu po nejakej nerovnosti na kolajách či dilatácií. Takže dojem to bol ako by človek prešiel z tankodromu na dialnicu. Msím povedať, že je to úspech.
Akže tento rok Rača, KV, Mostová, ak by sa na budúi rok spravila Vajnorská (od ŽST po ZP) a Dúbravka Bratislava bude mať celkom kvalitné trate. Ešte tie podvozky a bude to super.
Reply on: neoplan #19544:
Na SORe je to problem, lebo staci ho stlacit raz, a pipa to dve hodiny...
Reply on: Andy #19543:
lutujem soferov, musia byt upipany...

to sme s kamosmi isli na opekacku L30 a jeden sa furt opieral o tlacitko "zastavka na znamenie" a tak spolu zo smerovkami mu to tam pipalo jak neviem co... ja byt soferom SORU, tak ho asi rozbijem
Reply on: Jenki #19542:
🙂 Na 15TrM u nas su ludia zvyknuti na dopytove otvaranie dveri, a raz, ked bola vyluka, tak namiesto trolejbusov chodila Karosa B732 a vsetci stlacali tie obrysovky 🙂
Reply on: neoplan #19541:


To je ještě dobrý, když jsem párkrát zažil že nešly dveře na B9xx tak důchodci vší silou ohmatávali ty malinké svítící oranžové obrysovky po boku vozidla :))
Reply on: Andy #19529:
toho sa tak skoro nedockas...

Btw. v bratislave by sa zisla jedna vec. A to nie zobrzovanie najblizsej zastavky, ale zobrazovanie DVOCH najblizsich zastavok. vysvetlim... aby ste vedeli, co vas caka ked nevystupite na tej blizsej... V ba totiz asi linky vyberali stylom hip-hap-hop, kedze niektore na mokroh stoja,a niektore ne...

Tiez som bol prekvapkany tou zaujatostou, dneska si jedna (asi 35rocna) CITALA info o 203 a 207... som kukal...

Ale zasa k ludskej blbosti...
sofer na 1809 zastavil na zastavke, a troska dlhsie mu trvalo kym otvoril dvere, medzitim ludia z vonku stlacali to tlacitko na vypustanie vzduchu z dveri a z vnutra stalcali "znamenie" a "Alarm" 😛 😛
Reply on: J #19537:

- To pristi zastavka som nemeral, mozno to je 5 s. Je to tam kratko
- No ja by som prijal Ostravsku verziu s tym, ze namiesto prsti zastavka by sa hned zastavka zobrazila ako v Brne. A hed by behala trasa, tak by namiesto pres bolo cislo linky. Myslim, ze kazdy blbec pochopi, ze ked sa napise 5 vyznamnych miest, ze je to trasa, cez ktoru vozidlo ide. Pripadne by som tam hodil nejaky piktogram dvojitej sipky.
Reply on: Turbo #19532:
Hehe no aky je medzi nimi rozdiel?Ktore su krajsie??:-D
Reply on: J #19537:
Ľudia si zvyknú na všetko, to je fakt. Ale nesúhlasím, že čo už je tam, je ťažko zmeniť späť. Zimný štadión je oveľa logickejší názov.
Reply on: Andy #19528:
No čiže to čom som narhol sa dosť podobá na to ostravské akurát, že ja som tam mal trvalo číslo linky. Myslím že aj to je dôležité. Veď keď som sa vtedy pýtal, že čo chýba na vnútornom BUSE toho chalana, tak prvé povedal: "Nie je tam stále číslo linky."
Inak 10s je dosť veľa pre názov "príští zastávka" 5 by stačilo. Najlepšie je to asi vyriešiť piktogramom. buď šípka alebo označník, proste niečo na čo si ľudia zvyknú a nezaberá to moc miesta.

Andy: ST Aréna: zvyknú si. Tak ako na všetko ostatné, aj na smrť či šibenicu. Už je to tam a ťako to meniť späť.
1. nove diskusne forum na http://transport.imhd.sk pre debaty o ostatnych mestach

2. kto by chcel nejake vyznamne ciele do vyhladavaca spojeni, moze mi poslat mail s ich zoznamom - napr. "Zimny stadion = ST Arena", atd. 🙂
Reply on: SDF #19524:
Co ti ja viem - troliky som uz popisal, eliny sa v podstate vracaju spat tie, co platili od 28.6., aj ked su tam vraj nejake zmeny. Na busoch sa menila komplet DNV. Vela liniek je zmenenych len kvoli premenovaniu zastavok. Na 91/191 sa vratil spat predprazdninovy stav, linky 70, 71 a 85 su uz natrvalo v ex. prazdninovom grafikone. Na 97 sa menila chrono, ale to asi aj na 78 (este som to nestihol spracovat). Na 63 bol doplneny jeden chybajuci odchod cez weekend, mimochodom, v SN na 63 jazdia kratke vozy a je to dost nabite, co som videl 🙂 Linka ma uspech 🙂 No a ostatne veci ma fakt teraz nenapadaju 🙂
Reply on: Andy #19529:
Trolejbusove CP su tie iste ako boli platne od 25.11.2002. Ale je tu niekolko rozdielov:
1. Pridane dojazdy 201
2. Zmena nazvov zastavok na 204, 205, 212
3. Skoncenie vyluky Mudronova pre 202, 203, 207, 208, 516
4. Zrusenie zastavky Trencianska pre 207, 209
5. Skoncenie opravy vedenia na Trnavke pre 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210

Ale v suvislosti so stavbou Mostu Kosicka sa kadeco este asi pomeni...
Sranda, o ST Arene som pocul dnes v 204 sa bavit aj cestujucich. "Keby sme nevedeli kde je zimny stadion, ani by sme nevedeli, ze tam 212 ide." Ani som nevedel, ze sa bezni cestujuci o takych zmenach zamyslaju. To sa este ani nestihli vymenit CP a zastavkove oznacniky. 🙂
6310 na 205/4, 6283 hradi 202/6. Hehe, oba bolo vidno vedla seba, 6310 s BUSE a 6283 s EMTEST transparentami. Dobry rozdiel... 🙂
Reply on: 1885 #19530:
Ale, posunuli jeden odchod o 5 minut neskor, co je pre mna takmer nepouzitelne. Takze musim hladat ine, tazsie cesty ako sa dostat na miesto urcenia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.