Hm, asi začnú. V požiadavkách daných magistrátom bolo okrem iného, že trať do Petržalky sa bude budovať ako 1000mm, s možnosťou neskoršej prestavby na 1435.
Sny o zmene rozchodu sa nerozplynuli. Každý súdny človek si uvedomuje, že zmena rozchodu je nutná. Akurtá ty a ing. Vingálik ryčíte, že metrový rozchod je bomba, lebo vám berú hračku. Už mi pripomínaš ing. Rábofila...
Hádam si len nemyslíš, že Petržlenku začnú stavať s metrovým rozchodom?
Včera som s nemým úžasom pozorovala veeeeeeľmi známu fotografiu na inej súkromnej stránke... ?
Hádanka: ktože pozná sci-fi montáž havarovanej 3192 odstavenej v zasnežených Krasňanoch, s pôvabnými nápismi naokolo a podpisom imhd.sk? Asi všetci tu...a odnedávna aj návštevníci inej súkromnej stránky...
Suhlasim s tebou. Ked som si pozrel, akou rychlostou jazdi napr. viedenske metro, ako husto su od seba vzdialene zastavky a pod., tak som si uvedomil, ze nie je az take rychle, ako sa o nom (snad uz len v BA) hovori.
Myslim si ze s tymto si starosti robit netreba, uz sa rozplynuli aj sny o zmene rozchodu... Co ma momentalne viac trapi je Filialka. Ale vcera som cital velmi pekny clanok v Bratislavskych novinach od jedneho inziniera, meno som vsak zabudol. Napisal tam naozaj presne ako veci stoja. Ludia si stale tu stanicu predstavuju tak, ze tam bude iba stanica a nic viac, ze tam budu hlucne vlaky, vsade kolajnice a pod. On to svojim clankom vyvratil. Dufam ze aj v tejto oblasti sa najde rozumne riesenie.
Inak, neviem, či práve také metro je vo všetkých prípadoch prostriedok na skrátenie jazdnej doby. Metro je zakaždým stavané na systéme doplnková doprava - metro - doplnková doprava. Takže, ak mi ide niekde dnes priamy spoj, v budúcnosti môže byť nutné prestupovanie - a navyše aj predĺženie jazdnej doby. Samozrejme, neplatí to vo všetkých prípadoch.
To je jazdná doba z kade kam? A informácia je z akého zdroja?
Inak stále sa obávam, že väčšina ľudí si pod "rýchlou električkou" prestavuje stále niečo ako tu máme v súčasnosti. Pričom v Petržalke by mala byť celá trať bezkolízna a keď sa k tomu pridajú nové, rýchle a kapacitné vozidlá, rozdiel medzi metrom a týmto systémom bude len vo výhodnejšej cene elekričky.
V Blave na výstavbu metra aj napriek niekoľko vyhodeným miliónom, METRO nebude. Vznikol nový projekt PROJEKT RÝCHLA ELEKTRIČKA. Má sa skrátiť jazdná doba o cca 3 - 4 min. (z 30 min. na 27 min.)
Videli ste mapku petržalskej električky v SME? Ten človek, čo to kreslil, mal pravdepodobne trochu vypité. Električka nie je totiž nakreslená koridorom, ale trochu viac východne priamo cez sídlisko, cez domy. Najlepšie je to pozrieť, ťažko sa to opisuje.
Re: #26904 J: + Re: #26916 galyosha: Tá Mostová, to bude fakt normálna ULICA! Týmto vstupom do garáži sa úplne ideálne pustili autá priamo do centra( Jesenského, Hviezdoslavovo,...),a majú tam ideálne odbočenie z Nábrežia. A spočítajte si niekto, že koľko IGKov ide z Mostovej do garáže, a koľko ide vedľa (niežeby netrafili do garáže ? , ale oni nechcú... ? ) Efekt je o to väčší, že aj Mostová aj tie dlaždice v oblúku pri hodinách sú na jednej úrovni, čo je akože dobre pre ľudí, ale aj pre autá. Tu niekto hovorí o pešej zóne plynulej, z Hviezdosl, cez Mostovú na Ľ. Štúra. No podľa mňa vyzerá pešia zóna úplne opačne ako mostová dnes.
Re: #26908 Andy: Keď si porovnávam úpne všetko, čo sa v Brne dá, a u nás nedá, tak mi je z toho zle. Lebo na minimálne 50% vecí, ktoré v Brne idú a u nás nie NETREBA žIADNE PENIAZE. chce to iba vôľu ľudí spraviť niečo pre cestujúcich.
Re: #26909 bigmac: Napríklad ja som v tom INFOCENTRE? bo svedkom toho, ako sa tam jeden cestujúci úplne serióyne pýtal, ako sa dostane do Rače. A oni mu nato: "No električkou predsa! Tuším tam ide trojka. A ešte päťka. Aešte nejaká -sedmička? Jaj, nie - jedenástka!" no a keď bol tn pán celý happy, že sa "dozvedel, čo chcel", tak pred odchodom ho začali previedčať: "Vy si z nás robíte iba srandu. Vy ste určite z BEUSu. Ja vás poznám... ?. Ten pánz BEUSu nebol....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.