Reply on: dupe #229027:
Je to vysvetliteľné, je tam rozšírenie osovej vzdialenosti v oblúku. Ten oblúk, aj keby bola preložená poloha trate a zastávky na Americkom námestí v smere na Krížnu ulicu, by bol dosť ostrý a jazdilo by sa takisto 15 km/h. Rovnako trať na Floriánske námestie by bola buď v esíčku alebo v ostrom oblúku na výhybke do odbočky, t. j. takisto na týchto nových výhybkách do 15 km/h.Srdcovky a kríženia sa v zahraničí budujú takisto, ako u nás, a to objednaním príslušných častí koľajového kríženia v objednanom uhle, a zvarením týchto častí na mieste, prípadne na inom mieste a umiestnenie tejto konštrukcie na finálne miesto podľa vytýčených súradníc. Takže nejde len o zváranie dvoch koľajníc, ale tých zvarov je tam ďaleko viac