No takých zastávok je viac, myslím, že namiesto prečíslovania liniek v roku 2000 radšej mohli normalizovať názvy zastávok, keď už tak chceli niečo meniť.
re papyr, re nick, fajcenie: zatial co prazske tramvaje uz pred 1.svetovou vojnou vozili tabulky "NASKAKOVATI ZA JIZDY, STATI NA PLOSINE, KOURITI VE VOZE A PLIVATI NA PODLAHU JEST ZAKAZANO", bratislava v roku 1936 objednala 6 vozov zo studenky, ktore mali stredovy vstup a dva oddiely, jeden pansky, teda fajciar, jeden damsky, teda nefajciar. cisla 201-206, neskor 21-26, u pospolitej beusaci zvane dvojstovaky.
Ale kedysi davno to tak bolo, ze v MHD sa smelo fajcit. Len neviem, ci za prvej republiky, ci este predtym... Ale obavam sa, ze teraz v EU s protifajciarskymi zakonmi a tak dalej si uz nikto v MHD nezapali... ved ostatne nevezie sa tam tak dlho, aby to nevydrzal
Mňa by zujimalo podľa čoho sa volá zastávka Komárovská
smer na Čiližsku keď na Komárovsku treba vystúpiť už na
Priekopnickej (je to omnoho bližšie).
To sú takí hlupáci v DP, že nevedia poriadne označiť
zastávky?? Podobné hlúposti sú aj v Petržalke
D O K E D Y????
re #32842, andy:
kam viedla uz vieme, ale odkial? hlavna trat sla po trnavskej a kdesi pri znicenej plavarni odbocovala ku gymplu metodova. tam kdesi asi bolo aj zaustenie, ale ci do kilometra, alebo do nejakej odbocky???
Hádam opačne, veď prvý voz je taká neoficiálna prvá trieda, a teda tam by sa tam nemalo fajčiť.. A keď už sme pri tom, myslím, že nikomu, kto cestuje v druhom voze, by nemalo to fajčenie vadiť.
re #32835, emo:
ten asi meter kolaje je (bol) rozchod 1435mm a je to pozostatok vlecky do byvaleho bitunku na mileticovej ulici, dnes trhovy dom, kde sa hlavne cinske handry predavaju.