Nechci Mníchov na Slovensku ! Mníchov je asi najlepšia ukážka kolko maju Nemci penazí, asi najlepšie riešene mesto v Nemecku, jedno z najbohatších, bud realista ?
nuz, to by pan zachar, pan durkovsky, lubo roman a par poslancov z NR muselo zacat jazdit MHD, aby sa nieco konecne PORIADNE zmenilo (a to, ze nemame peniaze...hm, keby ze my v praci vzdame projekty len pre to, ze nie su peniaze, tak uz neexistujeme...). btw, idem v lete na 2dni do mnichova
no vidis, a u nas sa zasa z pezinka (mestecko vzdialene cca 20 km od bratislavy) dostanes za 25 minut vlakom do centra na hlavnu stanicu, tak co sa ti nepaci?
Prave som sa vratil z Mnichova. Mam dojem, ze tam by sa mali ist nasi pani. Chodil som sice len S-Bahnami, ale to je nieco uzasne. Neviem preco aj v BA nemozu po zeleznici jazdit take vysokokapacitne elekticky 100km/h. Cesta bola perfektne pohodlna a rychla z mestecka cca 15km od Mnichova do centra Mnichova na hl. stanicu - 20 min. Kde sa v BA dostanem za 20 min?
A este nieco, moze si hovorit co chce, ale v centre musi ist NS pod zemou. Vcera ked som prisiel do BA, vazne som mal nervy z tej pomalosti:)
Najmenej dvaja ľudia zahynuli pri nehode pražskej električky
16.03.2005 08:01
PRAHA - Najmenej dvoch ľudí zabila dnes ráno električka, ktorá sa vykolajila na pražskom Karlovom námestí. Električka číslo 22 vošla do ľudí na nástupišti, povedal pre ČTK hovorca Českej jazdnej inšpekcie Jan Kučera.
Vykolajený voz zmietol ľudí, ktorí čakali na zastávke v protismere. Okrem dvoch mŕtvych si nehoda podľa Kučeru vyžiadala aj sedem zranených. Z nich minimálne dvaja sú zranení ťažko, povedala serveru iDnes hovorkyňa záchranky Simona Cigánková.
"Zadný voz súpravy zmietol jednu ženu pod prechádzajúcu aviu, tá zomrela, ďalšieho muža na ostrovčeku taktiež zabil," povedal iDnes hovorca pražských hasičov Václav Hladík. Nehoda sa stala o 06:33 hod. Prechod medzi námestím a Lazarskou ulicou je prerušený.
Drahým napchávačom vrecák. ? Niet pochýb, že keby nejakého pánka počas výstavby Petržalského betónového skanzenu nenapadlo, že nebodaj raz by sa mohla nájsť sila a schopnosť vybudovať nosný dopravný systém pre toto sídlisko a nenaprojektoval by tam ten prekrásne široký koridor cez celú štvrť, dnes by magistrát neurobil ani škrt. Bolo by teda vhodné, keby sa niekto zamyslel nad podobnými koridormi pre pokračovanie tohoto systému. Nikto momentálne ani len netuší, nieto aby vedel ako ďalej budú pokračovať ďalšie trasy do ostatných kútov mesta a jeho okolia a kde budú stanice. Pretože pokiaľ sa niečo má urobiť, je vhodné to naplánovať a je jedno či sa so stavbou začne v roku 2080. Kde bude stanica nosného dopravného systému pri AS Mlynské Nivy, keď všetky okolité parcely budú do roka zastavané nevieme... Kadiaľ povedú koľaje do Prievozu, Vrakune a Biskupíc keď bude zastavaná zóna pribinova a okolie Prievozskej... Sorry páni a dámy ale socialistický depresionizmus staval stavby z materiálov aké boli a tie stavby vyzerajú príšerne, ale aspoň sa budovy nestavali hneď pri cestách - 1 príklad za všetky - porovnajte si vzdialenosť od cesta na Prievozskej - BAZ postavený kedysi a Apollo BC v roku 2005. Dopravný plán pre Bratislavu http://www.bratislava.sk/soubory/700000/1035459_V3.jpg? a ešte pre porovnanie plán Pražského magistrátu... http://www.metroweb.cz/metro/metro-budoucnost.gif Takže pokiaľ tam budú sedieť napchávači vrecák, nepocestujeme nikam...
Amos: tabulkova spotreba 58-63 litrov na 100km, v reali velmi rozdielne, poniektore prekracovali 70, poniektore nedosahovali ani 50. Zavisi od mnohych faktorov
A zvýšil by si deficit o cca 450 miliónov. Naozaj inteligentné. A nenamýšlaj si, že by si ľudí dostal naspäť do MHD. Po prvé pri súčasných výkonoch by sa do vozidiel už ďalší nezmestili a po druhé na to aby si ľudí dostal zo svojich autíčiek musíš ponúknuť viac ako nízku cenu. Ak by to tak fungovalo, potom by všetci nakupovali len na miletičke a v Lidli.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.