Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bigmac #42046:
Diky. A nevieš aj spotrebu Ik283? Je to viac či menej?
nevie niekto ci bolo v karlovke vykolajenie? ?
Reply on: Zavistlivci ste #42101:
Ale nahodou je celkom pekna prezyvka pre auto ten GUMOKOL, nie? ☺ A suhlasim s Andym, k comu este dodam, ze skus v centre mesta niekdezmysluplne zaparkovat...
Reply on: Zavistlivci ste #42101:
Tak ale pokiaľ idem niekam, kde to trvá MHD kratšie, ako kým sa vymotám zo sídliska autom, tak predsa je nelogické ísť autom, nie?
Zavistlivci ste

Zavistlivci ste

Sa nepo***te z tych gumokolov...Obycajne len zavidite, za to ze niekto ma viac prachov a moze si to dovolit... Podaktori, hambite sa! Aby sa niekto ***al autobusom dobrovolne, to som este nevidel! MHD nici Bratislavu a nie auta! ❗
Reply on: piki #42098:
A gumokoly nie?
podľa mňa, mali všade a od začiatku, vyrábať a premávať, obojsmerné električky,... neviem ktorý pako, kedy vymyslel, jednosmernú električku :-(((
Reply on: Ja. #42096:

Lebo sú na niektorých tratiach natoľko hlučné, že by bapr. v noci zobudili polovicu Ruzinova ...
Reply on: Miro #42084:

Konečne jeden rozumný názor. Nikto predsa nehovorí o tom, že by chcel pchat súčasnú bratislavskú električku na železničné trate. To je somarina, o ktorej je škoda sa baviť. Hovoríme o novej rýchlodráhe do Petržalky, kde predpokladám, sa nakúpia celkom iné nové vozidlá, ktoré by mali málo spoločného s terajšími bratislavakými kolísajúcimi sa kačicami.
Prečo nejazdia električky aj v noci a gumokoly áno?
Reply on: exhiphopko #42094:
mimochodom, pozrel si uz na dispecerske forum?
21 - 1603 1204 ...
1 - 7748/49 ...
Reply on: Ámos Keynes #42049:
A čo také? ❓
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Miro:Nie,tam to neboli vyhodené peniaze.Lenže jednako priemyselná aglomerácia s prakticky neprerušenou zástavbou a osídlením nie je liberecko,jednako Nemci na to proste majú.Tiež si nestavali mačkopsa v roku 1960.
Reply on: Miro #42088:
No keď si vezmeš, že pri veľkosti libereckej električkovej siete (http://www.dpml.cz/plan.htm) začali s prestavbou v roku 1990 (http://www.dpml.cz/historie.htm) a dodnes nedokončili ani trasu linky 2 (linky 5 a 11 sa možno kvôli plánom Regiotramu ani prerábať nebudú), tak by som sa tam teda veľmi neinšpiroval.
Reply on: Valec #42078:
No takto nejak si predstavujem v BA prestup medzi prímestskou železnicou (S-Bahn) a nosným systémom. Prípadne by to mohlo byť aj pod zemonu.
http://www.regiotram-nisa.cz/fotopic/fv_010.jpg
Reply on: Martin Fundárek #42087:
No, mňa inšpirovalo to, že v minulosti sa po tejto trase otáčala normálnerozchodná viedenská električka. Ale kdesi som čítal, že kvôli rôznym systémom napájania museli tuším dvakrát meniť lokomotívu.
A čo postupná prestavba rozchodu libereckým systémom?
http://mhdvmb.wz.cz/l/t59.JPG
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Miro #42084:
Stačilo by kúpiť obojsmerné vozidlá (aj tak by ich bolo pár treba ako soľ pri výlukách) a na Šafku spraviť jednu vekslu.
Reply on: Vševedko samofandivý #42085:
Aj v nemeckých mestách, kde takéto systémy už realizovali, to boli vyhodené peniaze? Neviem, iba sa pýtam.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.