Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #49148:
na obratiskách by kľudne mohol byť štrk.. , ja som videl v Česku aj obratiská nepokryté. Napr. pri Vinohradoch zostal odokrytý aj 5 metrový úsek, kolo výhybiek, a pri križovatke s Detvianskou v zákrute tiež. Je to podľa mňa výhodnejšie nemusí sa to furt rozkopávať a je to tichšie.
Hej na Krížnej opravovali trať aspoň polku, potom ju zakrykli, teraz ju zas rozbili, potom ju zas zakryjú a potom pri veľkej reknoštrukcii sa zas ozbije betón, je to zbytočné podľa mňa.
Mne sa zdá možna sa mi to zdá, že cez nežliabkové výhybky chodia vozidlá prlynulejšie. Na tých žliabkových priecestiach a výhybkach zbytočné nadskakujú.. možna sa mi to len zdá.
Reply on: Kami #49151:
zabudol som ze medzi Tescom a Ternom treba ist 93. 😃
Reply on: crima #49150:
to si akoze cestoval 98 z Jasovskej na Luky II, odtial 99 na Antolsku, potom 99 do Ovsista, nasledne 84 na Zochovu, 94 na Vazovovu, potom nejakou elinou na Trnavske, 53 k vozovni Trnavka, 67 k Avionu a nakoniec 61 na letisko? Alebo si si z Avionu zavolal taxik???
..som sa akurat dostal z petrzky na letisko..Nobelovu cenu tomu, kto toto spiskal..alebo radsej celorocnu elektricenku, nech si to uzije..
Reply on: Peon #49120:
No, vzhladom na to, ze jazdim na elektrickach, tak to az taky zaujimavy zoznam nebude - jazdim vsetko vypravovane z Krasnan - 3, 5, 7, 8, 9, 11, 14, 17, s pravdepodobnostami statisticky priblizne zodpovedajucimi poctu vozidiel vypravenych na jednotlive linky 🙂
Najneoblubenejsiu linku asi nemam, kazda ma nejake svoje svetle stranky, a najoblubenejsia je asi 5-ka, kvoli jej dlhej trase 😉
Kedze (bezne 500-vkove) nocaky elektricky nerobia, tak som este ziadne nejazdil, ale obcas sa mi ujde nocny sluzobny spoj, co je nadmieru pokojna sluzba 😉
Neprijemne prihody...asi ani velmi nie, a ak, tak som ich pozabudal (zvycajne len nejaky bezdovodne nadavajuci cestujuci, take sa najde vzdy a vsade - ked si niekto proste chce za kazdu cenu zanadavat, alebo vyvolat konflikt - proste ma zlu naladu, nedari sa mu/jej, alebo cokolvek - vtedy sa dovod na nadavanie vzdy da najst) 🙂
Prijemnych bolo (subjektivny dojem) viac - standardne napr. usmev a/alebo podakovanie ked niekoho dobiehajuceho pockam, a pod., sem-tam mi dokonca za take pockanie niekto venuje aj cukrik, jablcko, ci cokoladu (stalo sa mi uz viackrat) 🙂 Obcas sa mi dokonca dakto aj prihovori, ci uz ze mi chce nieco povedat, alebo sa opytat (ja sa poskytovaniu informacii nebranim, ako poniektori kolegovia), takze sa obcas aj fajn porozpravam s neznamym clovekom 😉 A tak...taketo sice drobnosti, ale vedia zlepsit naladu...a den je hned krajsi 🙂
Reply on: inTony #49130:
Tak obratiksá trebárs preto, že tam vodiči lezú z vozidiel:-P. A nežliabkové výhybky sú zbytočné, lebo aj tak by sa tam musela použiť prídržnica. Keby boli širšie obruče, dali by sa ja pri väčších uhloch odbočenia použiť hlboké srdcovky, čo by bolo rádovo užitočnejšie. No a trať na hl. st, by mohla byť otvorená ale načo ju otvárať, keď už je raz zapanelovaná? Možhno pri rekonštrukcii ostanú niektoré úseky otvorené... A to isté na Krížnej - 5 m otvorený kúsok po lokálnej oprave by asi vyeral dosŤ blbo:-P.
Reply on: Ámos Keynes #49103:
Ono by asi stačilo prehodiť konečné 39 a 61 na Ostredkoch, len by sa bolo treba zbaviť dogmy o potrebe priameho spojenia Bahnhofu a Flughafenu. Aj tak to využíva absolútne mizivé množstvo ľudí.
Reply on: Prešporák #49137:
ked ti to trva 40 minut, tak nastup do 78, ta ta tam odvezie aj priamo a mozno to aj skor stihne 🙂

Re #49139 d3k0: neviem, 71 mala sice svoje vyhody ale z tych polikvidovanych spojov sa mi zda byt asi najmensim zlom, akurat by to este pytalo poposuvat asi odchody 74 zo slovnaftu lebo dost hojne pocuvam vo svojom okoli pitchung na to ze vzdy ked dorazi 87 do slovnaftu (v smere do mesta) tak 74 akurat zdrha prec a nie je mozny prestup (resp. treba hodne cakat)
Reply on: katey #49117:
Neviem ako ty, ale keď mne vynechala 83 na Sokolskej, tak to som sa na to radšej vykašľal a išiel som na SAV pešo alebo nejakým trolikom. Odtiaľ ti ide pekne 93 na Smolenickú, tam prejdeš na opačnú stranu a 68 na Romanovu. ?
Reply on: 81-71 #49143:
Bude, ale neviem kedy. Momentalne je prioritou prerobenie Katalogu vozov, aby som mohol prerobit galeriu fotiek... Casu je malo 😞
Mam otazku pre deka: nebude na iMHD sprevádzkovaný RSS kanál pre novinky? Alebo ak je, ako si ho aktivujem? Díky
Reply on: inTony #49141:
Len vcelku chapem staznosti v tom, ze doteraz to mali pod Novy most 21 minut... Teraz je to 202 len na ASMN 23 minut...
Reply on: Prešporák #49137:
Nemusíš ísť z Nového mosta 70 z prestupom na 87, ale aj zo 70 s prestupom na Prievozskej na trolejbusy 201 a 202, ktoré chodia podstane častejšie.. 71 bola súbežná expresná neefktívna linka, ktorá v minulosti ešte ako 115 slúžila hlavne na dopravu do podnikov. Na Dolné hony je dobré spojenie do centra 201 a 202, Nový most nieje až tak ďaleko. Nemôže všade chodiť priama linka.
Reply on: TeBeCe #49138:
Ja viem... Veď nedávno som videl v správach na Markíze ako vodiči nerešpektujú semafory cez vlakové priecestia... ? , ale snáď to pomôže lebo častokrát zavadzajú na trati a elina musí niekedy až zastaviť...
Reply on: Prešporák #49137:
Len preco sa tou 71 poobede vozilo 5 a pol cloveka, ked bola taka dobra? 🙂 Myslim, ze to bol hlavny dovod zaniku - nevyuzitost poobede...

Len taka otazka do plena - myslite, ze by pomohlo, keby rano slo 4-5 spojov linky 71 od 6.50 do 7.30 z Cilizskej?

Re #49136 inTony: Dubravka uz udajne neplati...
Reply on: inTony #49134:
vzdy sa niekto najde kto tam vleti do kolajiska a nezabrani mu v tom ani 10 semaforov...
Bol by som rad, keby mi niekto vysvetlil, preco zrusili linku c. 71 - za 15 minut sa dalo dostat z Dolnych Honov k Malej scene, pohodlne prepojenie juhovychodnej casti mesta cez Slovnaft s centrom. Teraz mozem ako pako cakat na L87, v Slovnafte cca. 10 minut cakat na 70-ku, ktora stoji na kazdom rohu - a celkovo to vychadza na min. 35 (aj 40 minut). Skutocne "genialne"! Za toto by som niekoho nakopal! Takisto zrusenie 81-ky - uplne chore, naco sa mam vozit na Zochovu a tam prestupovat na 80-ku?
Ostatne je celkom OK, aj ked o 82-ke by sa tiez dalo diskutovat (byvala 23-ka)... Fajn vnutromestsky spoj, cest jeho pamiatke!
Reply on: d3k0 #49133:
tuším na predĺženie linky 22 v úseku po Tesco dopláca Tesco, a od Tesca na Kramáre pripláca na predĺženie Dúbravka a Devínska Nová Ves.. teda tuším je to tak.
Reply on: d3k0 #49132:
tak to som na tom podstatne lepsie, mne k zubarke do Vlcieho hrdla staci len jeden prestup ? a navyse mam teraz exkluzivne klbove vozidla na L70 ? ?
Reply on: TeBeCe #49107:
keď sa toto priecestie so svetelnou signalizáciou dokončí, bude zrušený ešte teraz fungujúci prejazd pri vchode do areálu PKO.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.