"Batéria elektrobusu začína odchádzať po piatich až ôsmich rokoch, pričom nové batérie do takého elektrobusu stoja takmer toľko, čo jeden štandardný nový autobus."
Je zaujimave, ze tento argument pri parcialnych trolejbusoch nepadol.
Ohýbame si realitu ako sa nam zapaci.
Svätoplukova od víkendu vyfrézovaná v oboch smeroch po cca. Páričkovú od križovatky s Nivami, priečne rozkopávky sú na viacerých miestach od cvernovky, jedna z nich nie je prekrytá oceľ. platňou (ráno nebola) oba vnútorné pruhy sú uzavreté, trolejbusy tu majú zdržania v oboch smeroch, zastávka Košická Autobus. st. tam vznikla vyfrézovaním priečna nerovnosť asi 15-20 cm vo vozovke, navyše tesne pred semafórom v smere na Prievozskú je nutné spomaliť lebo je tam "hrb" v ceste a poriadny medzi betónom a vyfrézovanou cestou, komu treba zatlieskať za tento bordel.....??? Ja sa divím mestu že toto vôbec povolilo, toto všetko mali robiť až budú Nivy prejazdné a nie teraz za chodu, navyše stále nie je opravená križovatka Zahradnícka - Americké nám pri lekárskej fakulte, min. týždeň len naliali asfalt do tých 2 hlbokých jám, to neprežije ani túto zimu......
Mercedes má v ponuke mechanické dopytové tlačidlá? (Neviem, neinformoval som sa, len sa pýtam.)
Ja len preto, že naše Capacity majú všetky tlačidlá dotykové, mechanické sú len červené "stopky" v interiéri po madlách.