Ked uz kasles na ekologiu... A co o tretinu drahsie palivo ? Nafta plyn ? Tie tri miliony co by si usetril by si uz v prvy rok vrazil do paliva.
Vzhladom na Bratislavsku situaciu plati len nakup NP vozidiel, ktore su pre imobilnych ludi podmienkou prepravy (a vsetkeho co s tym suvisi). Proti nakupu inych by som bol schopny protestovat... V stane pred magistratom ?
A do NP vozidla sa cestujuca verejnost suka ovela rychlejsie - 30 sekund je kolkokrat na priemernej zastavke bezne statie... A to som si u NP vsimol, ze je to o dost kratsie, pretoze ked vidim uz aj mladych, mladsich, starsich (o starych nehovoriac), vsetci nastupuju rychlejsie.
Podla mna este by boli vlci spokojnejsi aj s vysokopodlaznymi, no klbovymi a pohodlnymi novymi autobusmi. Vzdy lepsie ako ikarus by petrzalka, ktoremu kazdy den zvaraju napravu aby dalsi den bol vypraveny... ale aj tak by som petrzalkacke B741tky podplynoval alebo zmodernizoval.
Inak, kedy sa petrzalka stahuje na nove zapadakovske mesto?
Karosy B961E maju normu Euro3 alebo nieco take, mam pocit ze to robia uz aj so stvorkou. Istotne si myslim, ze je lepsie mat 36 autobusov ktore su spolahlive, ako 22 ktore su sice nizkopodlazne, ale je ich malo (a k tomu dopravny podnik vyradi niekolko srotov)... a par karos mohlo ist pod plyn.
No neviem, tých 30 autobusov moc vzduch neznečistí, však teraz sú kadejaké prísne normy na tie motory.. Minule tu niekto písal, že tie plyňáky nie sú zas o moc šetrnejšie k životnému prostrediu.. A ekológiu pri terajšom stave MHD podľa mňa môžme dať na posledné miesto priorít..
,,a znecistovanie prostredia? co to je?"....no to je asi pre vas vsetkych nic....to je VSETKO!!!!!!zas mat 36 busov je sice radost,ale ne na ukor zivot. prostredia...a rychlo kupovat busy,kym sa vyrabaju je ubohost...to uz je fakt taky zebracky dpb,ze nemoze kupovaz fungovky??
?
36 kusov
Re #62043 Ajk: Neverim, ze invalidi cestuju len autobusmi. Alebo to beries z pohladu obyvatela DNV? Inak vlkom je jedno, ci je podlaha vysoka abo nizka, pokial nejsu na vozicku, vlkom ide o to, aby co najrychlejsie (resp. najpresnejsie) sa dostali na dany bod, pohodlne a bezpecne (v tom pohodlne neuznavam nastupovanie ale cestu). Nemyslim si, zeby im dajak schody prekazali, lebo minule nejaki starci bezali od lidlu na autobus, palicky cez pleco a vyskocili na schody... a ze im to prekaza. ?
Cena B961E je okolo 6 200 000, cena 15M plynaku je okolo 10 200 000... ked som pocital, tak mi vyslo lepsie cislo 36 kusov, takze uvadzam este raz.
36 kusov NNP NCNG B961E - 223 000 000 cca
22 kusov NP CNG SU15III - 226 000 000 cca
NNP - nenizkopodlazne, NCNG - neCNG
takze to mame o 14 autobusov viac a sice to o kus znecisti zivotne prostredie, no ale tych 14 autobusov naviac... ? za tie 3 miliony este nieco zmodernizujem, aby jazdilo.
Pred minulými voľbami snáď bola nejaká obnova vozového parku? Tuším vtedy nebola žiadna, teraz je aspoň tých 22+6 vozov.. Lebo nejak nechápem to slovo "napriek"
Že skončia Ikarusy 280 sa hovorilo už v 2004, potom v 2005, hovorí sa v 2006, a skutočnosť možno bude 2007. A to nám tu ešte zostanú 283ky, takže sa niet čo tešiť.. ?
No momentálne máme v Blave presne 120 cng vrakos. 60 kĺbových a 60 sólo. ?Pri dnešnom stave okamžitejprevádzkyschopných autobusov okolo 460 tvoria plyňáky cca štvrtinu.
Samozrejme, toto číslo sa zmení po zaradení solarisov a vyrdení ik 280 a po pribudnutí ďalších cng vrakov. ? ?
Děkuju za opravu, zmátl mě nátěr toho trolejbusu, protože naprosto stejný nosil prototyp Tr22 (ještě s plzeňským číslem 999) v Ústí nad Labem- než ho DPmUL odkoupil, přelakoval a zařadil pod číslem 601. Jinak s tou 604 jsem celkem překvapený, protože mi vždycky přišlo, že Ústí je Tr22 podstatně víc. Ale abych řekl pravdu Tr22 nevyhledávám a v když to díky nízkým intervalům jde (zejména v Brně na bývalé 25 a 26) si to nechávám ujet, takže nemám v evidencích přehled.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.