Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #235300:
A plánovalo sa niekedy aj prepojenie Štefánikovej a Hlavnej stanice (ako chodí 93) pre N72, či je zbytočné ťahať ju až na stanicu?
Reply on: Urbanway 2423 #235299:
Tá spojka sa beztak bude musieť vybudovať v súvislosti s výstavbou TT v Mlynskej doline, takže realizovať by sa to mohlo v horizonte cca 2 rokov.
Reply on: Solider #235297:
Plánuje sa pri tejto rekonštrukcii aj stavba spojky Pražská-Hlavná stanica? Približne v akých rokoch sa plánuje táto rekonštrukcia?
Reply on: S499.1023 #235291:
Nemam. A uz vidim ako sa vynimkou preukazujem v kazdom vlaku, obchode atd 🙂 Radsej budem dalej vyhladavat osvietenejsie miesta.
Reply on: Ike #235296:
Myslel som rozbitú vzdušnú križovatku s električkou, do toho ešte ten rozbitý asfalt na priecestí. To, čo spomínaš ty, je tiež problém v tom, že zbiehacia výhybka je na mieste pôvodnej, mala by byť o preves ďalej. Snáď sa to podarí vyriešiť pri rekonštrukcii trolejového vedenia v uzle pod stanicou.
Reply on: Solider #235295:
Myslíš to "safety car" napojenie zo SAV na pražskú? To je výborné
Reply on: ivanbuto #235286:
Cez to sa dá v pohode ísť do 30. Horšie je to pod stanicou smerom hore kopcom a to by sa malo urýchlene vyriešiť, pretože tam sa nedá ísť viac ako 10-15 km/h.
Reply on: Valec #235290:
No len ako potom niektorí zle znášajú, keď sa na konci zazipsuješ...
Reply on: ivanbuto #235288:
Hanebné je to, že iné ako "rýchlostné" výhybky by mali byť jedine tak vo vozovniach alebo v obratiskách.
V iných mestách sa dá vidieť čokoľvek a to aj vo Švajčiarsku - v takých Nových Zámkoch sa ešte veselo jazdí po ekvivalentoch starých Kremníc. V ČR sú dobré výhybky v Zlíne, Pardubiciach, Plzni ale v Pardubiciach sa napriek tomu plazia ako sopeľ po deke kvôli chronometrážam a šetreniu elektrinou, v Brne naopak lietajú ako šarkani po horšom vedení ako bratislavskom, lebo to kompenzujú 30 kg prítlakmi. Vo všeobecnosti je v civilizovanom svete proste stav taký, že trolejbusy jazdia cez armatúry rovnako rýchlo ako autobusy. Najúžasnejší lokálny extrém som zažil asi v roku 2002 v Solingene, tam som myslel, že sa ten Berkhof Premier v serpentínach do Öhligsu prevráti.
Reply on: ivanbuto #235286:
A ja som narážal na to, že tam nie je (ak hovoríš o krížení Šancová x Karpatská x Žilinská) žiadna špičková armatúra, lebo to celé visí nakrivo, pretože to visí na starej nosnej sieti od podvesného kríženia. Cez to, namontované ing. Zrzavým a Podivínom, sa dalo lietať. A ak hovoríš o Račku samotnom , tak tam už vôbec nie, tam je to celé zle ako armatúrami, tak smerovým vedením, tam by sa nedalo rýchlejšie jazdiť ani keby tam bol povrch ako na Bonneville Salt Flats.
Reply on: 810zssk #235281:
A u lekára si už bol? Ak máš CHOPCH, dostaneš na rúško výnimku.
Reply on: Minko #235274:
Problém Bieleho kríža je v tom, že všetci sa do pravého pruhu natlačia už pri Figare a potom to trvá dlho. Ja jazdím vľavom na doraz a zdržanie je minimálne, dokonca je to rýchlejšie ako cez Nobelovu (aj kvôli kolóne pri odbočení v Vajnorskej na Odborársku), a to už vôbec nehovorím o situácii, keď chytím aspoň jeden vlak.
Reply on: Jak44 #235270:
V busoch by to malo byť v nejakej dohľadnej dobe (už si termín nepamätám). Rovnako si už nepamätám, pri ktorých dverách. Ale každopádne, jedna trakcia, jedno pravidlo.
Reply on: Urbanway 2423 #235257:
Aj v BA je viacero takýchto "rýchlostných" výhybiek, napr. na Pražskej alebo pri Zimnom štadióne, ktoré vyhovujú pre jazdu 50 km/h. Ešte sa rieši aj úprava označenia, aby taká jazda bola v súlade s predpismi (konkrétne na Pražskej to je ale "legálne" už teraz).
Kríženia štandardne do 40 km/h, závisí od konkrétnych lokalít.
Čo sa týka čísla 30, nič také nie je paušálne stanovené.
K iným mestám sa lepšie vyjadrí S499. 🙂
Reply on: si #235278:
Jáj, strašne zlé je to, že sa nejaké buspruhy vyznačujú a obmedzujú "dopravu".
Reply on: S499.1023 #235266:
Ike asi narážal na to, že keď ideš dole po Šancovej od Karpatskej cez Račianske mýto, tak je tam vozovka v zlom stave práve v mieste trolejového kríženia.
To samozrejme nie je argument, že by sa nemalo udržiavať, ale ten stav cesty je tam konkrétne zlý. 🙂
Reply on: Minko #235260:
Nie, bude to tak ako na Košickej - Miletičovej. Autá odbáčajúce doprava budú využívať pravý jazdný pruh.
Reply on: Urbanway 2423 #235282:
Ubezpecujem ta ze za toho stvrt roka som skusil vsetko. Jedine co funguje su "fejkove" ruska ktore nie su naozaj ruska, aj to len ciastocne.
Reply on: Joyki #235255:
Ono komunitný prenos tu nemáme možno práve vďaka rúškam - stretnutia náhodných ľudí v interiéri sú aspoň čiastočne chránené

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.