Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #93573:
podla teba mi je hovno platne.. ked dolozis dokazmi ze velitelia hasicov vedia o konstrukciach elektricky povinne tak sa mozme dalej bavit.
Co ja poznam hasicov od nas zo sidliska tak su to tupe kone, ktore z tazkostou dokoncili ZS.

Re #93574 810zssk: Urcite vie toho viac ako ty, aj soferovat vie, dokonca aj SŠ uz davno skoncil!!

Re #93572 Solider: Jasne lebo DPB ma vyrazne viac penazi ako Solaris Bus & Coach S.A. Jedine ze si bol ty clenom komisie tupcov...
Reply on: enumaelish #93545:

S BIDkou je to už ako s metrom. Stále sa niečo plánuje. Nechápem prečo v tomto meste všetko trvá oveľa dlhšie ako inde.
Mám technickú otázku k tej horiacej električke:
Čo tam vlastne horelo? Vie to niekto presne? Podľa záberov ktoré som videl v TV som mal pocit že IGK vrazilo do tramvaje v mieste linkového stykača, vedľa malej tykačovej skrine. Je možné že auto nárazom zoplo LS tak, že sa už nevypol, napriek tomu že vodič vozidlo zastavil? Totiž to by vysvetlovalo prečo sa začalo dymiť zo zrýchlovača a následne to išlo von z nasávacich mriežok MGčka (predpokladám že vodič vypol riadenie, ale prúd stále tiekol ZR do skratu). V záberoch TV bolo pekne vidieť ako hasiči odkryli ZR zvrchu a striekali na neho. Môže to niekto potvrdiť, či to mohlo byť tak ako predpokladám?
Reply on: Ámos #93567:
Aj hasic vie o konstrukcii elektriciek viac ako Branko.
Reply on: Ámos #93567:
podla mna vsetky hasicske zlozky v Bratislave, minimalne kazdy velitel vie a ma povinne nastudovanu konstrukciu elektriciek (teda najma take faktory tykajuce sa poziarov a bezpecnosti z hladiska urazu elektrickym prudom...) Hasici su vzdelani ludia, vzdelani vo svojom odbore, a tam urcite v Bratislave patri aj "anatomia a fyziologia" elektricky... rovnako ako perfektne ovladaju vsetko o autach a pri kazdom type auta vedia kde je bateria - aby ju odpojili a nevznikol poziar pri iskre z baterie vozidla... vedia kde a ako auto rozrezat pri vyslobodzovani... vedia vsetko o kazdom jednom vytahu aky mas v Bratislave, poznaju vsetky predpisy, postupy a zasady pri praci s elektrinou, plynom...
Reply on: Ámos #93569:
Nezávislá komisia je tlupa podplatených smradov ?
Reply on: Ámos #93567:
nahodou ten hasic vyzeral ze vie o com hovori a preco to zacalo horiet ? aj ked mozno len vyzeral... ale zase od velitela zasahov v bratislave by som cakal ze bude vediet nieco o konstrukcii elektriciek, nahodou taketo veci hasici musia ovladat (rovnako ako rozne zapojenia elektrickych vedeni, vytahov... hasici nie su zase len tupe opice, co bezhlavo striekaju vodu...), ked to maju v meste, podla mna hasici o tom vedia najviac zo vsetkych, aj z DPB, az na vynimku mozno nejakych technickych pracovnikov co opravuju elektricky... a tiez neviem co vsetci hovoria o zahradnikovi, vsak nepovedal nic, jasne bolo ze nicomu nerozumie, a on si toho je vedomi asi tiez a tak nic ani nepovedal, len naprazdno kecal...
Reply on: Ámos #93567:
Hasič vie určite viac ako Branko ?
Reply on: 810zssk #93564:
Je ine ked hori 15 rocny voz a ine ked rocny. Okrem ineho nezavisla komisia pri prvom poziari urcil ako pricinu poziaru vyrobnu chybu!
To ze uz TA3 dostala pokyny taketo veci rozmaznut to je rozpravanie o inom. O absolutnej neprofesionalite a podliehanie TA3 mafii. Nepatri to vsak na toto forum.
Reply on: 810zssk #93564:
Takze horelo 20 autobusov...zaujimave,len ten Poliak akosi taktne nespomenul,ze kolko z tych 20-tich horiacich autobusov boli rok stare vozidla...? Inak horel uz aj SOR?
Reply on: Solider #93565:
Nemam rad demagogiu a vkladanie do ust veci co niekto nepovedal. Zahradnik nepovedal, ze elektricky nehoria!!!
Okrem ineho je zvlastne, ze verite hasicovi, ktory pravdepodobne vie o konstrukcii elektriciek prd. A to iste vie aj vacsina z vas vratane mna!!!
Reply on: 810zssk #93564:
Konečne niekto trafil klinec po hlavičke. A dúfam že poriadne
Pozrel som si včerajšie príspevok o horiacej električke v TVN Markíza a dopočul som sa nové informácie - že električky vôbec nehoria (to už aj ten hasič bol múdrejší než Branko) a že vodič 7717-8 dostal mikrospánok ?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3585

Velmi dobry clanok! Mala uputavka:

"Na celom tom všetkom je však zarážajúci fakt, že v dopravnej firme, prevádzkovanej v Bratislave, dochádza k podobným udalostiam nezvyčajne často. V posledných rokoch došlo v Bratislave k požiarom viac ako 20 autobusov rôznych značiek. Dodám tiež, že jedným z prvých zdrojov informácií teraz, ako aj vlani v máji, bola jedna zo slovenských televíznych staníc. Podľa neoficiálnych informácií je jedným z podielníkov tejto televíznej stanice osoba, ktorá je taktiež podielníkom spoločnosti, ktorá vyrába autobusy v Českej republike a predáva ich, okrem iného aj na Slovensku." - presne tak!!! O tomto by sa malo pisat, a nie davat do sprav ako Branko pred horiacou elektrickou tvrdi ze elektricka horiet nemoze.
Reply on: Sati #93561:
A potom to niektorí primitívi z radov vodičov vyriešia tak, že sa vyštia priamo v interiéri vozidla (videné konkrétne pri Auparku...).
Reply on: Sati #93561:
Tak národ je sprostý, s tým mi nič nespravíme, dôchodcovia, ale aj pracujúci majú plno svojich problémov a oni nevedia čo je za tým, ale podľa ich úsudku Ty si ten najväčší vinník ako vodič, že na konečnej hráš karty a potom ideš s meškaním... a ak ŤA z vedenia kolóny za to iebú, že máš potrebu ísť na WC, tak to je ich sprostosť potom a mali by ich vyhodiť.
Reply on: Mike #93560:
? no som rad ze si sem dal aj pravu tvar ak to je a povec ked prides do auparku na odchod a ide si odbehnut na wc tak niektori primitivy ti to pri nastupe vytknu ze meskas a este si aj mam cas odbehnut ale us som si na nich zvikol.a dufam ze decka sa do toho miesat nebudu ked nevedia o com to je ❗
Reply on: Sati #93559:
? OK hej, ja viem na 74 je v Slovnafte 3 min vyrovnanie meškania, 3 min obrat a 3 min technológia a rozdiel medzi príchodom a odchodm je 12 min, teda ostáva ešte 3 min, ale podľa (starého) zákonníka je prestávka minimálne 10 min. takže tam ju nemáš a asi ani na hl. st. Avšak keď dojdeš na -12, máš rovno odchod s tým nemôže počítať žiadny grafikon...
Takisto L50 bežná poobedná špička keď dojdeš na -25 do Auparku tak s tým nikto nemôže počítať do grafikonu, lebo v sedle sa Ti to môže podariť na -3 napr. Preto je zákonník právne najsilnejší a keď kolečkuješ 4 hod v kuse môžeš sa na 30 min odstaviť čerpať PP...
Reply on: Mike #93558:
? pekne si to tu napisal teraz skus taku 50 alebo 74 sak vies ako minule to bolo ked si tam bol sa pozriet
Reply on: Sati #93553:
Pozri: ako príklad L78: keď prídeš naMuchovo Nám. máš 5 min: to je vyrovnanie emškania 4 min a čas na obrat (prejazd medzi výstupišťom a nástupišťom 1 min. Prestávka 0 min. Keď tam teda dojdeš na -5 a hneď aj odchádzaš, o žiadnu prestávku si neprišiel.
Čiližská: napr. príchod :33, odchod :00, teda máš tam 27 min, z toho je: 4 minúty čas na vyraovnanie meškania. 2 minúty čas na obrat, teda z výstupnej zastávky cez to rozbité obratisko až na nástupnú zastávku. 3 minúty technologický čas: na prezretie voz, interiér, exteriér, príp. pozreť kolové šróby, nahustenosť pneumatík a neviem čo ešte uznáš za vhodné. Ostáva 18 minút - to je prestávka. Pokiaľ meškáš 7 minút na príchod na Čiližskú, prišiel si o čas na vyrovnanie meškania (na to určený) a o technologický čas, ale čas na obrat a prestávku máš v plnom trvaní, teda si neprišiel ani o sekundu. Môžem vysvetliť aj osobne dakedy ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.