Pamatas si na stare dobre strojceky zn. Setright? Pouzivali sa u vsetkych podnikov CSAD v Ceskoslovensku, vodic na ciselniku, ktory pripominal objektiv premakaneho fotoaparatu, nastavil pozadovane hodnoty, zakrutil takou malou klukou a z mechanizmu vyliezol asi 5-centimetrovy kus papierovej pasky, na ktorom bol vytlaceny cestovny listok. Urcite to "zdrzovalo" viac ako akykolvek elektronicky system pouzivany dnes. A predsa u vacsiny podnikov CSAD jazdili klbove autobusy a nevadilo to.
ale nie... vyhoda 2x bus je oproti 1x klbak v tom, ze su to akoby dve pokladne, teda mnozstvo ludi ide dvoma pokladnami ako jednou... cize nastup je 2x rychlejsi...
zial tam vyhody 2 busov tam koncia...
v ostatnych situaciach vyhrava klbak
napriek tomu, že nekritickí zbožňovači SL sú proti, tak tebou uvedené relácie sú zrelé na železnicu ako nosný systém. Slovak... Liiiiiines... Slovak...
Ak by bolo nove..cakam ci ho tunajsi ofrflu ako klobaSOR..ved aj ten bol funglac..ved podla nich, preco by sa malo x 10 ks testovat v prevadzke prave v BA a vychytavat tu vsetko co nefunguje ? Aj ked ja osobne zastanca klobaSORu niesom ?
Inak ako je to s prevadzou Mercedesov CapaCity? Kolko ich uz asi premava a kde? Lebo mam pocit, ze to je vcelku nove vozidlo, este nie prilis rozsirene.
Ja osobne nevidím dôvod kupovať dlhšie ako 15m na prímestské momentálne. Veď keď má byť každý odbaveny emtrestom koľko by trvalo naplniť skoro 19 metrový bus?
Neviete niekto ci Slovak Lines nechysta kupu nejakych nizkopodlaznych vozov v najblizsich 5 rokoch? Myslim ze by sa celkom hodili.. pripadne aj klbaky - SOR uvadza ze NB18 bude mozne vyrobit aj v primestskom prevedeni..
Mercedes-Benz CapaCity bude do premavky zaradeny od pondelka na cca. 3 tyzdne. Na akej linke bude v prvy den netusim a ani som si nie isty ci je nie*****o vie na 100%
Ja som nehovoril, že sa tu nové logo používa nič také som nehovoril ako si Ike myslel! Keď nevie čítať alebo číta nepozorne tak nech sa neozýva mne na moje príspevky ak má napísať kravinu!