" Vzniklo ale more ďalších dopravných stavieb" - a v takom Rakúsku nevznikali dopravné stavby? Nemali náhodou v roku 1989 niekoľkonásobne viac km diaľníc ako my? A nemali dobre fungujúcu MHD?
Dnes sa stavia, ale iba ak si nejaký developer siahne hlbšie do kešene. Teraz sa už nestane to, že predseda MNV odklepne stavbu a v priebehu 24 hodín už sú na stavenisku maringotky ? Prečo? Lebo všetci sú na obede!
Za socíku sa síce stavalo pomaly, ale stavalo sa ? Nebolo kde bývať? Postavilo sa sídlisko Neboli vozy? Kúpilo sa ich 50... a normálny pracujúci občan to nijak nepociťoval (okrem rôznych obmedzení z vrchu)
Hovorím o socošoch a vtedajšej doprave, nie o ostatnom, nech im je zem ľahká. Vtedy ak sa podarilo presvedčiť nejakého súdruha o potrebe niečo postaviť, tak sa buchlo pascú do stola a stavalo sa (aj na cudzích pozemkoch). Lebo vedel, že tam bude aj o 10 rokov, tak si nebude sr... do vlastného hniezda. Teraz? Čo si máte myslieť, keď vám na 4 roky zvolený funkcionár zahlási, že problém dopravy nie je jeho problémom, ale problémom nevolených úradníkov bez právomocí. Ešte keby bolo z čoho vyberať spomedzi tých politických hajz...ov. Je to skoro ako za socíku, vtedy sa tiež nedalo vyberať.
"Táto téma je veľmi diskutabilná" - ja viem, ale ja som s tým nezačal ? Chcel som len upozorniť, aby sa nezjednodušovalo. Nič nie je zadarmo.
Zvoľte ma, postavím vám 1000 km diaľnic za 4 roky. A metro v Bratislave, Košiciach a v Bystrici ako bonus.
?
A zvýšim dane na dvojnásobok ?
A kde je chyba, že tu je taký žalostný stav v doprave, IAD aj MHD?
Vyzerá to, že peňazí už je v SR viac, ako za socíku, ale asi sa nedávajú na tie správne miesta. Bratislava by mala byť výkladná skriňa Slovenska, ale sme len zabordelovaným zadným dvorčekom. Do BA chodí makať pol Slovenska a čo z toho máme okrem kopy áut s mimobratislavskými špzetkami? Celé Slovensko kašle na BA, veď už aj trnaváci za humnami nadávajú na bratislavocentrizmus. Všetky národy v okolí sú hrdé na svoje hlavné mesto, ale choďte sa spýtať do Humenného, čo si myslí o BA . Pokiaľ sa toto nezmení, tak tu stále budeme žobráci, ktorí sa nemajú kade a ako dostať do roboty.
Lokalita Podhradie a vedenie Staromestskej ulice ňou je jediná veľká chyba, čo z dopravného hľadiska vyčítam komunistom. Vzniklo ale more ďalších dopravných stavieb, bez ktorých by sme si mohli navzájom gule lízať ?
na celej neznej revolucii bolo najsmiesnejsie to, ze to proti comu sme strngali tu zostalo a to co za sociku ako tak funovalo tak to sme zrusili.... holt Slovakistan ?
"Za čias bývalého režimu sa veľa vecí robilo lepšie, ako dnes. Stavali sa široké pozemné komunikácie" - všetko bolo také jednoduché, že? Povedalo sa, tadeto povedie cesta a zbúralo sa skoro celé podhradie (napríklad). Ľudia, nebláznite! Nehovorím, že teraz je všetko OK, ale nedá sa to porovnať.
ktora za sociku samozrejme bola sucastou ucebneho planu pre 1 rocnik ZS. Pol rok sa vyucovala doprava a pol rok pravidla slusneho spravania v divadle, kine,..
Po revolucii sa to vytratilo, mne z neznamych dovodov. Asi vsetci nasi ministri skolstva, vacsinou byvali matematikari potrebovali posilnit algebru.
Žili by sme si šťastne, ak by ste "neišli štrngať kľúčami na námestie" ? Táto téma je veľmi diskutabilná. To je ale jedno. Zvolili sme si Fika, budeme mať sociálnu demokraciu ? a potom po I. zjazde SMER aj socializmus ?
je uplne normlane ze rano medzi 7.30 a 8.00 v pracovne dni bude mat hliadka v danom rajone predpisane ist pred skolu a dohliadat nad prechodom. Ono kedysi bolo aj normalne ze policajti riadia krizovatky, kedze pod ich rukov maju krizovatky vacsiu priepustnost.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.